Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 15:41

Kirania schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat sommige gesprekken altijd van mijn kant moeten komen. Ik word daar zo moe van soms.


Wat poedersuiker... :(:) Ik snap je! Heb je iemand waar je op kan rekenen die ook eens initiatief neemt? Misschien helpt daarmee praten wel!


Jawel, die heb ik ook wel. Maar dit was meer gewoon een gesprek van goh, hoe gaat het nu enzo en altijd moet dat vanuit mij komen.. Dan wil ik het het liefst gewoon opgeven met die persoon.


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:09

Vanmiddag hoef ik niet mee naar een verjaardag (gelukkig maar!), Maar nu moet ik dus op de puppy passen.. daar heb ik dus niet zo veel zin in.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:15

daantjuhhh schreef:
MarcoBorsato schreef:

Zal ik mijn adres pben? <<)

Hahaha. Nou anders hier hoor.

I love puppy’s.
Wordt ik helemaal vrolijk van.


Ik ga wel op hem passen hoor. Maar het is gewoon zo'n slim beestje en hij probeert nu van alles uit. Verder is ie wel lief hoor haha!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:25

Van deze smelt je dan denk ik haha

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:30

Afbeelding

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:37

Nayomie schreef:
ScarOfWars schreef:
[ [url=m/oJZfFq.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ik ben in de buurt. Doneren mag :j


Denk niet dat dat hier gewaardeerd wordt, sorry :')
Jolien87 schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat sommige gesprekken altijd van mijn kant moeten komen. Ik word daar zo moe van soms.


Dat ken ik wel. :(:)
Ik heb me al zo vaak voorgenomen om eens niet de eerste te zijn die een berichtje stuurt maar het is me nog nooit gelukt om vol te houden. -O-


Dat heb ik dus ook. En eigenlijk weet ik dat ik het maar moet laten zitten, maar ik heb al weinig vrienden, dus dan neem ik het maar weer voor lief.


Fireheart schreef:
Dat lijkt mij het tegenovergestelde van een probleem <3


Hij is mij er eentje hoor, haha!
Laatst bijgewerkt door ScarOfWars op 07-04-19 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 11:40

Jolien87 schreef:
ScarOfWars, ik denk dan ook vooral: jamaar ik vind het zelf ook leuk om contact te hebben. En als ik dan eenmaal een berichtje heb gestuurd, is het ook heel gezellig en neemt diegene ook wel de tijd ervoor. Dus dan neem ik het maar voor lief. Maar toch vind ik het ook leuk als diegene uit zichzelf eraan denkt om me een berichtje te sturen om te vragen hoe het gaat of wat diegene heeft gedaan.


Precies dat dus!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 22:20

Twijfels over een vacature..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 16:12

Pa was de enige die een hond wilde. Prima. Hebben we een puppy, geef hem dan ook op zn donder als ie iets doet wat niet mag. Maar nee, doet ie niet..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:33

Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:55

Steeph schreef:
ScarOfWars schreef:
Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

Waar kan ik hem ophalen? :D


Het ligt niet aan de puppy. Echt niet. Maar mijn vader wilde als enige een hond. Prima. Maar weet dan wel dat je dan niet overal naar toe kan.
Maar nee hoor, als Sharon thuis is past zij er wel op... ja daag. Als ik werk had, had je pech pa.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 12:46

Evelien__ schreef:
verstopte neus en dit sch*tweer... :(


Zal ik je wat zon toesturen? Het is hier super mooi weer, alleen wat koud..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:26

Ik ben gewoon super slecht in nagellakken.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:23

Het is gewoon een prut dag. Alles doet pijn. Heb barstende hoofdpijn en de puppy die zn kop niet houdt.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:08

Oh en dat ik ben vergeten wie mij gisteren heeft geïnterviewd. Stom geheugen.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 12:50

Het is vandaag niet mijn dag geloof ik..

Ik wil graag een andere vader, als dat kan.. mij de schuld geven en het zo maken dat alles maar aan mij ligt. Stik er in.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:19

Solliciteren en werk vinden.


ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 19:44

Ik voelde mij zaterdag zo relaxed en niet awkward en gewoon blij en nu niet meer.. ik wil dat gevoel terug!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:05

Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:09

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat iedereen om mij heen prpgressie maakt in zijn/haar leven en dat van mij staat gewoon stil.


Ach, je bent echt niet de enige hoor ;) En het ziet er bij een ander altijd 'beter' uit …


Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:26

DezeNaam schreef:
ScarOfWars schreef:
Dat klopt, maar ik studeer niet.. heb momenteel geen werk. Ik ontmoet geen nieuwe mensen meer. Het staat oprecht stil.

Je hebt toch een hond? Ook al heb ik denk ik af en toe vernomen dat het niet echt jouw keuze was en je hem niet extreem leuk vindt (?), door met de hond te wandelen leer je regelmatig nieuwe mensen kennen... Al gaat het gesprek enkel maar even over de hond, het kan echt wel gezellig zijn. Als iemand die in een soortgelijke situatie gezeten heeft als jou (geen werk/studie) heb ik in mijn vrije tijd veel met honden gewandeld en je komt echt wel mensen tegen die je dag even op kunnen beuren, al is het maar voor even. En lichaamsbeweging kan nooit kwaad natuurlijk.

Mijn frustratie op het moment is dat mijn vriendin het zo ongelooflijk druk heeft met stage. Kan zij op zich niks aan doen natuurlijk, maar ik krijg er zo'n angsten door.. :+



Een puppy ja en nee het was niet mijn keuze. Hij is wel lief enzo maar ik had echt geen hond weer gehoeven en heb daar laatst ook al knallende ruzie over gehad met mijn vader. Dus als het kan, wil ik eigenlijk niks met hem te maken hebben.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:33

xDenies schreef:
Oh jeetje, dat is best heftig. Heb je geen verzorgpaard of iets in die richting? Een andere hobby? Er is toch wel iets waardoor je lekker de straat op kan - aangezien je daar dus behoefte aan hebt.


Ik heb een paard, maar helaas kan ik momenteel niks met hem doen en door de depressie die ik had is eigenlijk al mijn interesse in mijn hobbies die ik had weg gegaan.. Zit niet echt mee haha.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:39

xDenies schreef:
ScarOfWars schreef:
Ik heb een paard, maar helaas kan ik momenteel niks met hem doen en door de depressie die ik had is eigenlijk al mijn interesse in mijn hobbies die ik had weg gegaan.. Zit niet echt mee haha.


Nee, het word er niet gemakkelijker op. Maar een wandelingetje aan de hand maken is ook niet mogelijk? Of gewoon poetsen?
Ik hoop toch dat je goed hulp krijgt bij je depressie … En ik hoop voor jou dat er een stijgende lijn gaat komen ...


Nee helaas niet mogelijk, zou wel graag meer met hem willen doen hoor, maar het wil niet.
Nee geen hulp, of nou ja niet meer.
Hopelijk ooit, maar eerlijk, ik heb het al opgegeven.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 20:51

Independence schreef:
Knuffel voor jou, SOW Y;( Ik heb dan wel een baan, maar herken wel wat je schrijft


Dankjewel, ja ik ben vast niet de enige die zich zo voelt. Dus ook een dikke knuffel voor jou!

Bedankt dames, voel mij iig iets beter!

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 16:07

Ik wil zo graag uit huis. Ik word hier gillend gek. Helaas zit het er gewoon niet in momenteel.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Britta31, Cowboy55, GrapeshotBot, Jet, Klis, Lalladidoo, xPabloBokt en 57 bezoekers