Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 06:23

De kapotte thermostaat ik huis. Inmiddels al bijna twee maanden in de kou. Het is nu 12 graden in huis en ik loop de heledag met een klein kacheltje om het een beetje uit te houden.

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout


LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 17:07

Dat ik niets kan plannen met vriendinnen omdat zij telkens van idee veranderen +:)+

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 11:38

Dat ik ben gevallen met de fiets tijdens het werk. Heb mezelf echt pijn gedaan..

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:17

Kairos schreef:
Dat ik ziek begin te worden.


Dit :(

Sterkte ScarOfWars, ook ik weet helaas hoe het is om je maatje te verliezen.. :(:)

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 05:59

De honing die gekristalliseerd is en het lukt me maar niet om dat weg te krijgen |o

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:17

Dat ik al 4 maanden verkouden ben en daar nu de griep overheen is gekomen. Nu ook twee, wel heel bijzondere, onstoken ogen. Kan gelukkig vandaag bij de dokter terecht. Maar heb mij ziek gemeld op het werk en daar heb ik echt een hekel aan. Ga mezelf dan schuldig voelen dat ik collega’s heb laten zitten vandaag ondanks dat ik weet dat het niet zo zwaar wordt gewogen. Daarbij had ik echt leuke projecten op het werk deze week en weet ik niet of ik er bij ga zijn..

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:57

Dorus schreef:
LoeOrange schreef:
Dat ik al 4 maanden verkouden ben en daar nu de griep overheen is gekomen. Nu ook twee, wel heel bijzondere, onstoken ogen. Kan gelukkig vandaag bij de dokter terecht. Maar heb mij ziek gemeld op het werk en daar heb ik echt een hekel aan. Ga mezelf dan schuldig voelen dat ik collega’s heb laten zitten vandaag ondanks dat ik weet dat het niet zo zwaar wordt gewogen. Daarbij had ik echt leuke projecten op het werk deze week en weet ik niet of ik er bij ga zijn..

Kijk eens rond hoeveel mensen zich om een dwarse scheet ziekmelden. Ook jij mag je een keer een dag of wat thuis miserabel voelen en lekker netflixen ipv op het werk proberen er met pijn en moeite nog iets productiefs uit te wurmen!


Daar heb je zeker gelijk in. Soms moet ik het gewoon van een ander horen denk ik. Want ik heb inderdaad de afgelopen weken mijn dagen met een hoop ibuprofens en neusspray doorstaan. Bedankt hiervoor _/-\o_ :o

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 16:33

Dat ik al 1 uur zit te wachten bij de dokter. Fijn die uitloop _-:(

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 17:15

Aan de op hol geslagen hormonen van onze puberende reu :+

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 23:50

Dat mijn moeder mij altijd wijs heeft gemaakt dat de belastingdienst je bericht wanneer je zorgtoeslag wijzigt door je inkomen/woonsituatie en ik dus nu pas te horen krijg van een vriendin dat dit niet zo in zijn werk gaat. Hierdoor blijkt dat ik waarschijnlijk geen recht heb op zorgtoeslag. Ben bang dat ik een hele hoop geld terug moet betalen..

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 18:24

Dat ik vandaag heb gehoord wat de reparatiekosten van de cruise control van mijn auto zijn. Heel even wat tranen weggepinkt en nu maar goed nadenken wat ik wil.. :(

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout


LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:43

De stress om de belastingdienst. Voel me echt een oplichter %)

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 15:08

Ze hebben vannacht geprobeerd de banden onder mijn auto uit te jatten. Gelukkig niet gelukt maar ik reed vanochtend toch mooi met een bizar losse band naar mijn werk. Kon de bouten met mijn vingers eruit draaien. Levensgevaarlijk :n

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 22:24

flappie28 schreef:
Dat mannen op de meest vreemde plekken hun auto langs de weg zetten (bv. onder aan een afrit, voor een stoplicht op een druk kruispunt) om te gaan plassen en soms ook gewoon vol in het zicht.
Goor gezicht vind ik en vrouwen doen en kunnen dat toch ook niet,vaak is er een paar honderd meter verder gewoon een openbaar toilet aanwezig, dus doe dat gewoon even daar. (lekker fris ook trouwens zonder handen te wassen :roll: )


Dit vind ik dus ook echt walgelijk. Snap dat totaal niet. Soms krijg ik er plaats vervangende schaamte van. Het is een van de redenen dat ik altijd desinfecterende gel bij heb.
Mijn vriend stond een paar weken terug in de file in Frankrijk. Daar was er iemand zelfs zo gestoord om in de berm te gaan poepen. En dat terwijl mijn vriend en vast vele andere automobilisten het gewoon konden zien. :r

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 13:31

Dat de afvoer van de badkamer verstopt zit sinds zaterdag en zelfs de loodgieter niet weet hoe hij dit op moet lossen. Grote kans dat heel de badkamer eruit moet. Dat wordt een nier verkopen of een huilende spaarrekening ;(

:¨·.·¨:
`·.
Faro

:¨·.·¨:
`·.
Wout


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DotBot, hagelslag, Oshaa en 23 bezoekers