Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 17:19

Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 19:22

Dorus schreef:
CalipsoLover schreef:
Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Eerlijk? Ik vind dat best normaal om een keer 15/20 minuten extra te maken als het werk daar naar vraagt. Ik merk bij ons op het werk ook dat er meerderen zijn die stipt na 8 uur werken de deur achter zich dicht laten vallen en dat wekt heel wat irritaties op bij de mensen die niet op de minuut zitten te kijken. Ik weet niet of het toeval is, maar de eerste groep zijn voornamelijk de jongere.
Neemt niet weg dat zijn manier van communicatie, zoals ik het uit jou omschrijving opmaak, niet echt subtiel is.

Ja soms blijf ik ook wel eens tien minuten langer hoor, ik ben nooit om 16u stipt klaar laat staan buiten. Ik maak altijd mijn taken af, maar om dan om 16u nog aan iets nieuws te beginnen ben ik al snel terug een half uur bezig, en daar word ik niet voor betaalt. Ik ruim mijn troep netjes op en behandel de laatste klanten. Als het je eigen zaak is vind ik dat iets anders natuurlijk. Uiteindelijk heeft hij ook niet echt een reden of een voet om op te staan, ik werk tot 16u staat er in mijn contract, niet meer of minder en ben altijd ruim op tijd in de zaak. Ik klaag ook niet dat ik 10min vroeger begin te werken dan mijn uren beginnen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 08:31

Ineke2 schreef:
CalipsoLover schreef:
Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Vind de manier waarop je collega dat vraagt niet correct en zou daarover wel een gesprek aanknopen met je leidinggevende.
Aan een nieuwe taak beginnen na werktijd en niet betaald krijgen? Die tijd heb ik zelf gehad ( heb vroeger echt heel veel niet betaalde overuren gemaakt)
Als het op die manier tegen mij gezegd word als jij verteld had ik net als jij vriendelijk bedankt.

Als het gevraagd was als “ sorry ik weet dat je dienst erop zit, dit is bij iemand anders fout gegaan wil jij..” had ik wellicht gedacht nou vooruit ik doe wel even in orde maken nog.

Momenteel werk ik enorm veel overuren maar dan wel betaald.


Het ding is dat het al de zoveelste keer is dat hij erg kleinerend en pestend doet naar mij toe. 1x is hij wel op heterdaad betrapt door de man van mijn bazin, die hem er ook over heeft aangesproken. 2 weken geleden was het echt niet normaal, dan was het de ene opmerking na de andere. Om zo nog een voorbeeld te geven, er was iets mis met de kassa dus ik ga naar de andere kassa. Ik heb de leiding over de kassa's. Ik scan iemand zijn klantenkaart, de kassa springt aan en zie dat hij nog vol niet afgerekende items staat. Ik roep hem, omdat ik wist dat hij hiermee bezig was en ik niet wist of ik deze nu gewoon mocht verwijderen of iemand deze items eerst nog moest afrekenen. Hij valt me meteen aan en zegt dat ik maar uit mijn doppen moest kijken. Dit was echt een uitspraak die ik niet pikte, waarop ik zeg "Ja maar, ik kan toch niet weten wat jij nog moet doen met die items." Voor ik mijn zin kon af maken sprak hij me al tegen met "Niets te ja maar, jij moet maar opletten." Dit zijn dus dingen waar ik niks mee te maken heb, en ik de schuld van krijg. Hier stond ook een vrouwelijke klant bij die ook een beetje aan het kijken was van wat is dit nu. Zo ga je gewoon niet om met mensen. De volgende keer als hij mij een preek gaat geven ga ik hem ook wel aanspreken dat als er een probleem is mijn bazin dat moet bespreken met mij, en niet hij.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:40

Neen idd, ik heb ook al eens overgewerkt omdat die ene collega toen nog vriendelijk aan mij vroeg om nog iets af te werken dat bijna klaar was. Dat vond ik echt geen probleem, ook omdat het me vriendelijk gevraagd werd.
Een vriend van mij die er ook gewerkt heeft had me toen ik er begon met werken al voor deze collega gewaarschuwd. De eerste weken snapte ik niet goed waarom, maar nu snap ik dat maar al te goed. Hij is uiteindelijk opgestapt vanwege deze collega en hij dit gedrag ook niet meer pikte. Ik heb nog een andere studentenjob maar dat is enkel in de vakanties. Werk daar intussen al bijna 3 jaar en daar nog nooit problemen gehad met collega's.

Volgens mijn moeder moet ik ook een gesprek aanknopen met mijn bazin. Echter ben ik bang dat ik daar niet voor in de positie sta, ik ben student, werk er maar 1 dag per week terwijl hij vast aangenomen is en er al veel langer werkt dan ik... Ik blijf over het algemeen altijd vriendelijk, soms word ik dan juist nog vriendelijker als hij vervelend gaat doen. :+

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:41

Ania schreef:
De pesterijen en roddels op mijn stal.
Mensen met de grootste bek wordt het beste naar geluisterd.
Ik probeer me zoveel mogelijk afzijdig te houden maar omdat ik geen partij kies begin ik zelf de pineut te worden.
Grrr

Pff ik heb ook op zo'n stal gestaan, je echt afzijdig proberen houden en gewoon iedereen vriendelijk begroeten. Het is vaak nog altijd niet genoeg, maar laat je pret erdoor niet bederven. Je komt voor je paard en niets meer.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 13:27

Ik heb vandaag een sollicitatiegesprek elders, wat zou kunnen betekenen dat ik daar stop of daar minder ga werken. ALS ik daar minder zal gaan werken en deze pesterijen blijven doorgaan dan zal ik vroeg of laat een gesprek aan gaan met mijn werkgever...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 18:32

Mandarijn schreef:
Dat ik mijn enkel dubbel klapte toen ik van trainingspaard stapte en daarna bijna nokkie ging van de pijn. 8)7
Geen sensatieverhaal ook nog, gewoon net verkeerd op een randje geland... :+

Omg, en niets gebroken of ernstig pijn gedaan?

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:05

Wel mee oppassen zou ik zeggen, ik heb een keer mijn voet enorm omgeslagen en nog een week mee rond gelopen, later bleken mijn ligamenten het begeven te hebben en al enorm ontstoken te zijn!

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 11:19

Al weken na dierenartsbezoek plots nòg een onverwachte rekening krijgen van 150 euro... |o

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:13

Anke98 schreef:
Warhoofd anke die vanmorgen de antibiotica is vergeten en nu geen idee wat ik moet doen

Ik haal hem dan niet meer in als het al meer dan 6 uur geleden is, neem gewoon de volgende op het correcte uur en pak hem volledig uit tot het op is...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:51

Het is normaal echt niet zo erg, als je hem gewoon niet elke dag vergeet en proper uit neemt kan het op zich echt geen kwaad.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 15:54

taartjee schreef:
De lieftallige dame die mij heeft gevaccineerd. Ik ben al geen held wat dat betreft, prikt ze me ook nog zodanig dat ik voel dat ze, nadat de naald in mn arm zit, ze die weer terug trekt en opnieuw in mn spier zet. Mijn gehele bovenarm voelt ontzettend beurs en hoewel ik de prik vanochtend om half 12 heb gehad, doet het nog steeds pijn en is de pijn inmiddels naar de achterkant van mn schouder getrokken en zit het ook in mn elleboog. Ik heb nog nooit in mijn hele leven zo'n pijn van een vaccinatie gehad

Ugh wat vreselijk -:(-

Ook een keer gehad, stagiair vond geen ader in mijn hand voor een operatie. Bleef ze enkele minuten met die naald ronddraaien in mijn hand om tot de conclusie te komen dat ze er geen gaat vinden. Dan zit ze te prutsen (terwijl de andere naald nog in mijn hand zit) in mijn elleboog. Eindelijk vind ze een ader, en doet rustig verder met de buisjes monteren en plakkertjes etc. Loopt ze een paar keer tegen de naald die nog in mijn hand zit, vraag ik haar die naald te verwijderen en krijg ik een snauw terug. Loopt ze er nog een paar keren tegen, en terwijl ze me naar de operatiezaal brengt vergeet ze alsnog die naald in mijn hand _O-

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:45

Dat ik eindelijk nog eens een 2 op 2 dag had met mijn moeder en we uiteindelijk veel vroeger dan gepland naar huis zijn gemoeten omdat ik zo ziek was :r

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:46

De vieze vent die altijd maar vieze geluiden maakt en fluit als ik voorbij wandel :=
Hij is ruim 50 jaar ouder dan ik en woont een paar straten verder en komt op het plein in onze buurt soms wandelen met zijn twee hondjes. Telkens dat ik hem zie fluit hij, maakt hij smakkende geluiden, knipogen en gaat hij met zijn bejaarde tong over zijn lippen. Dit doet hij al sinds ik 17 ben. Elke keer stressen als ik voorbij zijn huis moet om bijvoorbeeld naar de apotheker te gaan. Ben een keer echt heel boos geworden, heb hem op straat echt zitten uitschelden en dan was ie stil. Vind het zo smerig :r

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:19

Kirania schreef:
Calipsolover, dat is wel echt degoutant :r Na het uitschelden is hij niet gestopt zeker?

Op dat moment wel, maar kwam hem dan vandaag weer tegen bij de apotheek en dan deed die het gewoon weer.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:30

Lau: Ga ik de volgende keer doen, en even liegen dat ik minderjarig ben en dat hij maar moet uitkijken. Die vent is dik in de 70 :r

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 15:13

Melisssx schreef:
Dat ik nu al een paar dagen met vlagen heel veel pijn heb aan ik denk het doorkomen van mijn verstandskiezen terwijl ik dus net twee weken terug naar de tandarts ben geweest voor controle. Ik weet nu dus niet of ze er uit moeten en om nu meteen weer terug te gaan vind ik ook zo wat.. Alleen als het zou moeten dan heb ik dat liever nu dan over een halfjaar omdat ik nu geen verplichtingen heb en ik dan net begonnen ben aan een nieuwe studie :

Heb echt exact hetzelfde probleem, het vreemde is dat ik een paar weken geleden echt pijn had, het na een paar dagen overging en nu gevoeld heb dat er 1 aan het doorkomen is maar nu geen pijn meer. Twijfel ook om naar de tandarts te gaan. -O-

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:17

Steeph schreef:
Gewoon naar de tandarts gaan als je/jullie last hebben, daar zijn ze voor :j of bel ze alleen even voor advies?

Voor mij is het vooral omdat ik bang ben dat ze er uit moeten := Tandarts had sowieso gezegd dat er niet genoeg plek ging zijn. Hier gebeurt die procedure onder narcose in het ziekenhuis. Ik ben allergisch voor narcose :r

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 19:09

Nee maar hier worden ze er dan gewoon in 1 keer allemaal uitgehaald en dicht genaaid, want als je niet genoeg plek hebt staan je tanden anders weer scheef en is je beugel voor niets geweest (waar ik dus bang voor ben). Hoor zelden tot nooit iemand die ze dan 1 per 1 laat weghalen. Mijn tandarts doet het ook niet...

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 09:35

De hond van de buren die constant zit te blaffen en janken, wat steken zij in godsnaam uit met die hond? |o

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 11:47

Laat ons zwijgen over de mensen die dit een mooie 'payback' vinden voor de kolonisatie? Ja want die twee dingen hebben echt wel iets met elkaar te maken?

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 12:56

98xsophiex98 schreef:
een docent die meer dan een half uur te laat is

Hebben jullie niet zoiets als academisch kwartier? Als bij ons een docent meer dan 15min te laat is dan gaat de les automatisch niet door.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 13:15

Hmm vreemd... En wat ontzettend vervelend.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 16:43

Dat ik er net achter kom dat ik een deadline had 3 weken geleden |o Was een practicum waar veel onduidelijkheid over heerste omdat de docent 9/10 keer niet kwam. We hebben haar ongeveer 2 keer gezien op heel het semester. Ze had ook niets van de deadline gezegd, wel op ons studentenportaal een melding geplaatst maar aangezien je daar 20 meldingen per dag krijgt heeft ongeveer 2/3 van de klas dit gemist, en dat allemaal terwijl onze papers al lang klaar waren := Dit is echt balen.

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥

CalipsoLover

Berichten: 5530
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 17:25

En dan nu plots het bureau waar ik morgen op gesprek mocht komen afzegt. Ik leefde er al de hele week naar _-:(

♥ 17y/o Diallo VW (Up Chique x Burggraaf)
3,5y/o Marie De Montserrat (Glock's Toto Jr x Bretton Woods) ♥


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Annika__, Anoukjuuuhh, Arjette15, Bowo, Eulogy, Everest, flooooo, GoogleAdsense, Hiraeth, Kloesje, lanouska, larissa96, LisaVH96, MarJon, Marocje, MissMarije, Nachocheese, noordje, Pauline2cv, Ruai, Solmyrkvi, speedfiets_2, Twilight, xdesix, YandexBot, zonnebloem18 en 58 bezoekers