Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:41

iirrssjjee schreef:
Even over het toeteren... wij hebben met koningsdag altijd een truckersrit. Stuk of 100 vrachtwagens, brandweerwagens, enz. Die in een rijtje achter elkaar door de dorpen heen rijden. Hier nemen ze dan kinderen met een verstandelijke beperking in mee. Zodra ze door de dorpen rijden. Gaat de toeter aan, welke eigenlijk pas uitgaat als ze uit het dorp zijn (ongeveer). Nu zijn er serieus mensen die hierover hebben geklaagd (het is al meer dan 30 jaar op deze manier), en het willen afschaffen -O-

Mijn ergenis van vandaag.



Je zal maar nachtdienst hebben gehad en ff bij willen slapen. Verschrikkelijke migraine en dan naar 100 van die wagens moeten luisteren. Vind het leuk hoor dat ze ff in die vrachtwagen mee mogen. Maar dat mag best met minder kabaal ik kon mij er altijd zo Gods gruwelijk aan ergeren.
Denk ook even aan andere mensen, ik raak er overprikkeld van en slaap dan 2 nachten niet.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:48

Ohja natuurlijk sorry die arme gehandicapte kinderen. _-:(
De dag van hun leven die elk jaar opnieuw hebben mag je natuurlijk niet afpakken.

Ik gun ze van alles zolang het maar stil is. Mijn hele dag is dan naar de knoppe. 10 minuten herrie die zeer ongewenst is trek ik met mijn handicap niet. Maar joh daar word niet naar gekeken.
Ze kunnen prima op een andere manier de dag van hun leven hebben.


Onderweg gewoon ff een paar keer op de toeter slaan dan val je niemand lastig.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:54

sureido schreef:
Huh heeft iedereen migraine dan als vrachtwagens beginnen te toeteren?


Ja sommige mensen wel ja. Je denkt toch niet dat we een grapje maken.
Ik raak dan zwaar overprikkeld en lig dan 2 dagen met migraine op bed. Met uiteraard minimale nachtrust omdat je dan niet slaapt. Gevolg barstende koppijn en stik chagrijnig en dus ruzie met iedereen.


Dit is wel iets heel anders dan de bouw van een huis. Dat houd een keer op.... Die truckrun is elk jaar. Ze kunnen ook echt stil wel genieten van hun ritje in de truck. En dan ergens een keer op de toeter slaan. Maar dan gewoon niet vasthouden voor de andere mensen. Er leven meer mensen als alleen zij op aarde. En ja er zijn er zat die het irritant vinden.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:09

DeMolenhoek schreef:
Of ze toeteren gewoon buiten de dorpskern :?

Precies wat is daar de moeite van dit is toch een prima oplossing

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:26

Steeph schreef:
Niet echt een ergernis, maar meer een verbazing; mijn huisgenoot die in zo'n "Speel x keer gratis mee!" brief van de Vriendenloterij is getuind... :o


Die krengen zijn zo irritant. Ze adresseren ze gewoon aan de bewoners van dat adres..... Dan kunnen ze de nee nee sticker negeren.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:13

MarlindeRooz schreef:
Omdat die snotaap die bovenaan stond (ik stond op 2) hem wil. Terwijl hij niet kwam kijken bij de bezichtiging.


Bezwaar maken

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 17:21

oomens schreef:
Lau schreef:


Bezwaar maken

Bezwaar waartegen? Iemand hoeft de woning toch niet per se te bezichtigen om hem te kunnen huren?



Nou bij de woningbouw waar ik zit wel. Als je niet komt kijken val je gewoon gelijk af.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 06:51

Alles gewoon alles! Beter is mijn klas gewoon normaal want ik ben echt een tikkende tijdbom.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:22

MarlindeRooz schreef:
Dat ik letterlijk ziek ben van liefdesverdriet. Misselijk, duizelig, geen eetlust en de hele tijd moe. Super fijn icm doorkomende verstandskies. :n


:(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 01:03

Ik voel paniek pure paniek

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:04

Laat mensen dat toch lekker delen. Je hoeft het niet leuk te vinden. Social media is gewoon om dat soort momenten vast te leggen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:21

Jolien87 schreef:
Maar je aan iets ergeren en iets belachelijk maken zijn twee verschillende dingen.


Precies dit.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:24

Flying_Angel schreef:
Natuurlijk mag iedereen genietmomentjes hebben. Het is juist goed om van de kleine dingen te genieten, dit doe ik ook. Alleen waarom moet dat gedeeld worden op Social Media? Kijk mij eens lekker genieten, wie probeer je te overtuigen? Zou het niet beter werken om zulke momenten voor jezelf vast te leggen en er een persoonlijk album van maken?



Het hele idee van Social media is dat je dit soort dingen deelt met de wereld. Facebook vraag niet voor niks waar denk je aan, Snapchat vraag wat ben je aan het doen net als instagram. Allemaal kanalen waar je op deelt waar je aan denkt en wat je doet.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 09:31

Flying_Angel schreef:
Natuurlijk wordt dat gevraagd, maar waarom doen we hier massaal aan mee? Dit is verder geen kritiek op jullie, maar meer een sociaal vraagstuk. Waarom leven we niet ons leven in het 'hier en nu'. Overal waar je komt, alles wordt op social media geplaatst. Waarom geniet je niet zonder mobiel en maak je foto's en herinneringen in je hoofd.


Interessante vraag,
Maar ik denk dat we uit Social oogpunt steeds meer druk krijgen om beter te zijn. We willen meer en beter zijn. Wij kunnen ook wijntjes drinken en dot delen. We willen ons continu bewijzen. Zeker onder de jeugd is dit heel erg. Laatst in de bus hoorde ik een meisje van ik gok een jaar of 13 zeggen: ugh ik moet zo wel ff een selfie posten hoor. Want .... postte er net ook een maar die van mij word beter.

Het is gewoon prestatiedrang, wij willen ook zo genieten en dus lopen we mee. En vergeten dan echt te genieten.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 10:35

Niobe schreef:
Britta31 schreef:
Net door gelezen.En toch maar ogen dicht en gaan :+



Ogen open, verstand op 0, doet iedereen daar :')


Gewoon gas geven en heel aso rijden :')
Kijk wel uit voor de fietsers die zijn het ergste die kijken echt nergens naar.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 21:54

friendly schreef:
Je hebt maar 1 lichaam he? Dus denk daar liever aan. Je kan beter een nieuwe baan moeten zoeken dan dat je zo jong je lichaam naar de klote helpt. Dus volgende keer gewoon weigeren hoor, dan maar boos.


Precies mijn gedachten

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:28

Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:53

Adelaide71 schreef:
Lau schreef:
Dat mensen zulke egoïstische klootzakken zijn. Ik snap dat je niet lekker in je vel zit. Maar ik ga ook gewoon door een stressvolle periode. En ik kan je hulp nu gewoon heel goed gebruiken. Maar nee je helpt mij morgen wel |o
En morgen wordt maandag en dan heb ik geen tijd meer want dinsdag is die poedersuiker test al en donder dag moet ik een les geven die ik nog niet eens voorbereid heb.
Dit wordt echt een succes ben er nu al klaar mee denk dat ik het gewoon niet ga doen.... laat gewoon maar.


Misschien is diegene die zelf niet lekker in zijn vel zit, niet in staat om jou te helpen? Wat maakt dat jouw dip erger is dan de zijne/hare? Sterkte! Hoop dat je eruit komt! Y;(


Dan moet je het ook niet aanbieden... dan moet je gewoon voor jezelf kiezen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:03

Ineke2 schreef:
Sorry Lau, maar het helpt niet om je zelf steeds in een slachtofferrol te plaatsen.
Ga die les voorbereiden en spreek inderdaad morgen dan af voor de hulp voor de test dinsdag.

Klinkt makkelijk zo van een afstand, maar alléén jij zelf kunt iets maken van je leven en dat lukt niet als je alles en iedereen maar de schuld geeft en dan zelf alles maar laat zitten / opgeeft.


Ja ik heb gewoon even een poedersuiker moment en dan voel ik mij even slachtoffer alle andere 364 dagen ben ik er voor iedereen. Maar nu even niet nu voel ik mij gewoon even heel poedersuiker.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:22

CalipsoLover schreef:
Kirania schreef:
Calipsolover, dat is wel echt degoutant :r Na het uitschelden is hij niet gestopt zeker?

Op dat moment wel, maar kwam hem dan vandaag weer tegen bij de apotheek en dan deed die het gewoon weer.



Je weet waar hij woont toch? Gewoon zeggen dat je hem aanklaagt vanwege seksuele intimidatie. En dan als hij het nog een keer doet gewoon echt doen.

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:18

__Sannne schreef:
Want intelligente mensen zitten niet op tinder?


Blijkbaar niet :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:53

Mandarijn schreef:
Kirania schreef:

Dat niet, het is dat ik niet zomaar op uiterlijk val, want ze kunnen er echt als vanalles uitzien voor mijn part, en Tinder is nu niet bepaald "swipe right bij het intelligentste stukje schrijven" :') Daarnaast ook geen zin in daten :')

Ik kan ook niet bij een foto van iemand bedenken wat ik er echt van vind, maar Tinder kan best vermakelijk zijn hoor. :))


Al is het maar voor een nachtje :')

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:55

Dorus schreef:
Britta31 schreef:
Dames,nog maar 30 jaar en dan ben je van al de ongesteldheid af *\o/*

En dan komen de opvliegers en slapeloosheid om de hoek kijken _O-


Damn it nog meer slapeloosheid -O-

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 06:49

Divers schreef:
Ik maak op mijn werk altijd een feest van iedereens verjaardag (slingers, surprise party, taart) en die van mij zijn ze vergeten.



Nou ook niet meer doen dus... :(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 07:45

Steeph schreef:
Dat ik het hele project al alleen draai, ik nu voor het tweede deel hulp heb ingeschakeld van de persoon die me eigenlijk in de eerste instantie al zou moeten helpen, en dat die persoon, nu 5 uur voor de daadwerkelijke uitvoering zichzelf heeft afgemeld omdat ze "te veel hooi op haar vork heeft genomen"
Da's dus al de tweede keer dat ze me laat zitten -:(-
En dan vinden mensen het raar dat ik een hekel heb aan mensen


:(:)

Fotografie:portfolio
Lau en de creatievelingen: podcast


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot, ComscoreBot, friezenfan2, GoogleAdsense, kwita, Lynnepinny, MissBambi, Mutti, noordje, ryukapple, Sabine, Stybba, Unit, Wonderstruck, xPabloBokt en 70 bezoekers