Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 11:50

MarlindeRooz schreef:
Dat ik afgewezen ben met een sollicitatie omdat mijn gezicht oppervlakkig bleef. Mijn verhaal was wel goed maar hij twijfelde door mijn uitdrukking. -O-

En nu wil ik een zak chips leeg eten maar ik heb een eetschema waar ik mij aan moet houden pfff.

Vreemd... wat heb je gezegd? Zo staat mijn gezicht het makkelijkst?

<3 Do SGW M+4, spr L+4, dr B+11

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 08:08

theadora99 schreef:
theadora99 schreef:
Dat ik over 6 minuten weg moet, nog in bed lig, 2 honden uit moet laten, auto moet krabben :')

Dat ik EINDELIJK uit bed ben en nu alsnog niet weg kan omdat mijn auto bevroren is en ik er niet in kom :(

Achterklep al geprobeerd?

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 21:02

Trui schreef:
wat zou t?

oprechte vraag
ik doe t ook bijna nooit en word ook volgensmij op vluchten die ik neem niet rond geroepen dat t moet ofs

Omdat het mogelijk kan storen met de apparatuur.
Beetje jammer als de hoogte meter het verkeerd aangeeft :Y)

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 21:21

Kirania schreef:
Dat je perfect happy bent en er dan iemand tegen je zegt "Wow, jij kijkt boos!" en "Keep on smiling" en dat laatste elke keer herhaalt als ze je passeren.

Ja, dat is dé methode om mij een rothumeur te bezorgen waar ik voorheen gewoon rustig gelukkig was :')

Oh ik haat het als dat gebeurt! Mijn antwoord is dan: “zo staat mijn gezicht het makkelijkst” :Y)
De reacties die je daarna krijgt zijn wel om te grinniken.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 06:10

Barramundi schreef:
Dat mijn telefoon uit elkaar begint te vallen (scherm lijkt wel los te laten), dus dat ik vrees dat ik na 4 jaar een andere moet gaan kopen. Kom ik er net achter dat de iPhone 5 blijkbaar niet meer verkocht wordt (I know, ik leef nog in het stenen tijdperk).
Maar, maar, maar.... Ik wil helemaal niet zo'n groot duur nieuw model. Ik wil mijn oude vertrouwde mobieltje houden… Ga dus maar op zoek naar een iPhone dokter ofzo (en hoop dat ik niet uitgelachen wordt).
(First world problems maar er even over klagen is toch wel fijn :+ )

De SE wordt nog wel verkocht. Model van de 5 met meer opslag en betere software.

MizzMontana

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:03

Justme_Lisaa schreef:
Aan de 2 jarige hier naast me. Alles is nee, nee tegen eten, nee tegen drinken, nee tegen mij. Maar wel buiten willen spelen. Zo ziet het leven niet in elkaar vriend. Fijn die “ik ben twee en zeg nee” fase. :')

Leuk hè :+
Bereid je maar voor, hierna komt: ik ben drie en ik wil het nie :Y)

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten