Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 10:44

M’n piercing en ik twijfel of ik hem wel op de juiste manier schoonmaak..

[o]


Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:31

Benthhh schreef:
Justme_Lisaa schreef:
M’n piercing en ik twijfel of ik hem wel op de juiste manier schoonmaak..


Hoe maak je hem schoon?


Sinds gister met 2x daags chloorhexidine (welke ik van de tattooshop heb gekregen) en spoel hem af met water, maar je leest overal andere dingen. Heb ook nog ph neutrale zeep gekocht om m’n oor eventueel te wassen.

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:43

CharIsabella schreef:
Justme_Lisaa schreef:
M’n piercing en ik twijfel of ik hem wel op de juiste manier schoonmaak..


Waar zit die en draai je eraan?


In mn oor, het is een daith. Ik draai er aan op het moment dat ik de chloorhexidene erop heb gedaan. Verder laat ik hem eigenlijk zitten zoals hij zit

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-18 11:54

Anoniem schreef:
CharIsabella schreef:

Waar zit die en draai je eraan?

[MWS] [Info] Piercings, deel 18!
Ik denk dat tips en informatie beter in dit topic passen


Daar was de vraag al gesteld ;-)

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 17:54

vikawiek schreef:
Aan dat ik noise cancelling koptelefonen aan het passen was voor m’n Autisme en opeens iemand vroeg of die lekker zat. Ik schrok hier zo van dat ik huilend de winkel ben uitgerend met m’n oren dicht... en het passen was ook nog weer eens tussen allemaal speakers. Ik wil gewoon weer aan het werk en dat kan niet door al het geluid. Ik ben ook gelijk dood en dood op. poedersuiker autisme |o


:(:) . Probeer eens bij de Wehkamp of bol.com te kijken. Daar kan je er vaak een paar bestellen en zonder opgave van reden retour sturen. Dan heb je de mogelijkheid om thuis rustig en relaxt te tijd te nemen om te passen.

En ja, ik spreek uit ervaring. Niet voor autisme, maar voor het vliegen. Reden maakt niet uit, als het maar werkt. Weet dat het voor het milieu niet goed is, maar niets is fijner dan passen en uitproberen in je eigen veilige omgeving. :)

Ik irriteer me aan m’n piercing. oliebol aan pijn, terwijl ik weet dat het helen minimaal 9 maanden duurt :') .

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 11:48

Alweer vuurwerk. Het mag er zeker zijn, sterker nog, siervuurwerk vind ik prachtig om te zien. Maar het doggie hier is zo angstig, arme beestje rent direct weer naar binnen zodra de voordeur open is :(:) ;(.
Het ging wel, maar het wordt steeds erger hier.

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 14:31

Dat mijn loon en nog niet is en het bedrijf doet alsof het niets is..

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:32

Trui schreef:
dat mijn school glashard tegen ons liegt en ik nu vrijdag 1tm9 zit


Dan kan je alvast wennen aan het werkleven ;) .

Ik heb me geërgerd aan überhaupt mensen, alle soorten.

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 19:50

__Sannne schreef:
Justme_Lisaa schreef:

Dan kan je alvast wennen aan het werkleven ;) .


Wat een ontzettend neerbuigende opmerking dit. :roll:


Neerbuigend was helemaal niet mijn intentie, zo vat jij hem op

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 17:04

Dat mijn pakket vastgehouden is door de douane en ik dus bang ben dat ik extra kosten mag gaan betalen -O- .

[o]


Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 15:59

Aan de 2 jarige hier naast me. Alles is nee, nee tegen eten, nee tegen drinken, nee tegen mij. Maar wel buiten willen spelen. Zo ziet het leven niet in elkaar vriend. Fijn die “ik ben twee en zeg nee” fase. :')

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 21:09

JCDJK schreef:
Justme_Lisaa schreef:
Aan de 2 jarige hier naast me. Alles is nee, nee tegen eten, nee tegen drinken, nee tegen mij. Maar wel buiten willen spelen. Zo ziet het leven niet in elkaar vriend. Fijn die “ik ben twee en zeg nee” fase. :')


Net zo fijn als de ‘waarom? Waarom? Waarom? Waarom?’-fases. Of ‘wat is dit?’ x100.. :')


Precies en daar zeg ik nu daarom. Maar dat werkt op zo'n dag maar van korte duur, want dan krijg je 'waarom, daarom?' :') .

Ik ga morgenochtend even naar de bouwmarkt voor wat behang en lijm, wellicht helpt dat haha ;) .

Edit, voordat ik weer commentaar krijg. Ofcourse, geen kind zal hier vastgeplakt worden.. Maar voor mijn geduld zou het wel fijn zijn.

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 10:04

Mensen die ongevraagd mijn hond aaien. Ja, het is een lieve hond, maar ook ja, het is een hond van 50+ kilo. Ik heb geen behoefte dat als ze straks door wat voor reden dan ook perongeluk uitvalt, zij de gebeten hond is. Terwijl andere de oorzaak zijn.
Ik heb der prima onder appèl staan, maar ik wil eventuele bijtincidenten gewoon voorkomen.

En dan nog boos worden als ik nee zeg, kreeg de eeuwige jeuk met te korte armpjes eens _-:( .

[o]

Justme_Lisaa

Berichten: 2170
Geregistreerd: 27-07-07

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 14:30

Dat mensen en vooral ouderen vinden dat je hen altijd met respect moet behandelen. Nee, als jij je als een hond naar mij toe gedraagt, behandel ik je zo. Je kan het echt niet afdwingen, zelfs niets als je een respectabele leeftijd hebt.

[o]


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: astrea, Azhari, Esther, Exorcizamus, GrapeshotBot, ikkebenmar, inge_romeo, Iselda, Lizzy__87, Maanon_, MartinJJ, Natashaa, Polarize, Winna, XxLMMxX en 228 bezoekers