Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna, EvelijnS, ynskek, Dani, Mondy

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:22

Banyu schreef:
Dat mensen op het werk door willen groeien. Maar het tegenover gestelde bewijzen!

Doorgroeien in de breedte dan :+ ?

~het leven is ruiger met een tuiger~

Viennanova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:25

Dat er in een bepaald topic constant de gek met een bepaalde naam wordt gestoken. Laat mijn zoon nu net zo heten en wij zijn echt geen geitenwollensokken-hipster-mensen :D .

Oja, en het weer. Het is f***ing april en ik wil niet in de hagel/natte sneeuw langs de lijn staan op een voetbalveld op zaterdagmorgen. Ga de rest van de dag ontdooien.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 15:37

MarlindeRooz schreef:
Viennanova schreef:
Dat er in een bepaald topic constant de gek met een bepaalde naam wordt gestoken. Laat mijn zoon nu net zo heten en wij zijn echt geen geitenwollensokken-hipster-mensen :D .

Oja, en het weer. Het is f***ing april en ik wil niet in de hagel/natte sneeuw langs de lijn staan op een voetbalveld op zaterdagmorgen. Ga de rest van de dag ontdooien.

Dan weet ik direct hoe je kind heet: _O-

;)

Was ook vrij obvious natuurlijk...

Viennanova

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:15

Nee joh, hij heet Escargot.

Viennanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 20:26

Hmmm daar hebben we niet aan gedacht. Alhoewel Hurricane wel een serieuze optie was uiteraard.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten