Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 11:53

Dochter 18,jas kwijt,jas gevonden,fietssleutel kwijt en een melddown omdat ze de fiets van haar zus mee kan nemen en ik haar niet naar de stage breng.En wie kreeg toen de schuld om 07.00 s'morgens.

Ohana_91

Berichten: 2488
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Tussen stad en land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 12:16

DeMolenhoek schreef:
Dat de man van mijn schoonzus en mijn vriend dezelfde naam hebben. In een getypt gesprek is het dan constant: Uwe Jan of mijne Jan (fictieve naam) Hatelijk.


Dit hebben wij in de vriendengroep. De eentje heeft nu een bijnaam als we met z'n allen zijn.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 13:09

Van die "in dit huis..." bordjes. Cringe :')

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:10

xPabloBokt schreef:
Van die "in dit huis..." bordjes. Cringe :')


Ja echt hoor.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:45

Oh daar heb ik er maar 5 van, gaan allemaal over de huisdieren :D

Laibadji

Berichten: 1688
Geregistreerd: 18-06-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:10

Britta31 schreef:
Dochter 18,jas kwijt,jas gevonden,fietssleutel kwijt en een melddown omdat ze de fiets van haar zus mee kan nemen en ik haar niet naar de stage breng.En wie kreeg toen de schuld om 07.00 s'morgens.

Lang leve tieners! _/-\o_

Ik heb mij geërgerd aan mijn schoonmoeder. Ze weet dat we niet graag hebben dat ze de kleren van onze zoon met haar wasverzachter wast omdat wij allemaal vinden dat de geur veel te sterk en doordringend is. Nu moet ik alles opnieuw wassen om de geur er uit te krijgen. Ze hoeft de kleren niet te wassen, vragen we ook niet maar altijd als hij bij haar komt slapen (is zeer weinig) wast ze zijn kleren. We hebben al gevraagd om geen wasverzachter te gebruiken als ze de kleren zo graag wast of om de kleren gewoon mee te geven maar neen... Ze doet gewoon haar zin.
En ze stinken heeeeel hard. Jakkes!

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:15

Dat we een toets hadden en wij voor een vraag 2 minuten hadden om na te denken, maar dat de computers om de haverklap vastliepen maar de tijd doorging. En vervolgens was de vraag dan fout omdat de tijd op was. En dan een docent die zegt “gewoon rustig afmaken”. Heel erg vervelend dit. Daardoor heeft t gross van de klas een onvoldoene gehaald.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:36

Wat moet de docent anders zeg? Raak in paniek en ga in een hoekje huilen?

Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan de helft een onvoldoende heeft gehaald op een vraag.

deksel

Berichten: 3776
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 14:49

Amandavd schreef:
Wat moet de docent anders zeg? Raak in paniek en ga in een hoekje huilen?

Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan de helft een onvoldoende heeft gehaald op een vraag.

Ik denk dat ze voor elke vraag 2 minuten hadden. Als de computers dan telkens vastlopen, is de kans best groot om een onvoldoende te halen.

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:01

deksel schreef:
Amandavd schreef:
Wat moet de docent anders zeg? Raak in paniek en ga in een hoekje huilen?

Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan de helft een onvoldoende heeft gehaald op een vraag.

Ik denk dat ze voor elke vraag 2 minuten hadden. Als de computers dan telkens vastlopen, is de kans best groot om een onvoldoende te halen.


Ah zo. Dan zou ik als docent alsnog zeggen rustig afmaken maar dan daarna een oplossing zoeken. Dan is die voldoende idd niet fair.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 15:10

De deurkrukken die hier altijd spontaan kapot gaan.. Ja echt vraag me niet hoe

Dat ik een nieuwe bikini moet hebben want m'n lichaam is veel veranderd, waardoor er geen bikini meer past.
Maar ik kan er geen vinden naar m'n wensen, iets met cup en geen broekje wat je vast moet knopen -O-

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:00

Het humeur van mijn dochter toen ik haar vroeg haar tas voor de deur weg te halen. Ik breek niet graag mijn nek. Middelste ook al lastig op mijn “moet je niet aan je huiswerk beginnen want dadelijk moet je naar training”.....
Kortom pubers...

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-19 16:01

Bloemetje75 schreef:
Het humeur van mijn dochter toen ik haar vroeg haar tas voor de deur weg te halen. Ik breek niet graag mijn nek. Middelste ook al lastig op mijn “moet je niet aan je huiswerk beginnen want dadelijk moet je naar training”.....
Kortom pubers...


"mahaaaaam dat regel ik zelf wel" -O-

Bloemetje75
Berichten: 1985
Geregistreerd: 19-07-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:06

Ja van dat. Prima maar die tas ergens waar ik er niet over val en dat huiswerk moet af voor training want daarna is het douchen/toetje/even tv en naar bed.

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:12

Britta31 schreef:
Dochter 18,jas kwijt,jas gevonden,fietssleutel kwijt en een melddown omdat ze de fiets van haar zus mee kan nemen en ik haar niet naar de stage breng.En wie kreeg toen de schuld om 07.00 s'morgens.

Hier ook een leuke puber :(

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:14

DeMolenhoek schreef:
Dat de man van mijn schoonzus en mijn vriend dezelfde naam hebben. In een getypt gesprek is het dan constant: Uwe Jan of mijne Jan (fictieve naam) Hatelijk.

Zo heb ik ooit een appje voorbij zien komen van mijn toen nieuwe bijrijder naar de moeder van mijn oude bijrijder.
“Hoi Carla! Dorus heeft de sleutel nog van Dorus haar kast, kunnen jullie die achter de bar leggen? Groetjes Dorus” Euh ja, wij hebben dus alle drie dezelfde roepnaam :+

Maar op het werk heb ik het ook regelmatig met mijn man en de grote baas. Met name als ik even niet door heb dat mijn gesprekspartner niet weet dat mijn man ook zo heet. Dan zie je hun gezicht in een vraagteken veranderen. _O-

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 16:43

Dat ik net een tentamen heb gemaakt, maar de afbeeldingen niet te lezen/zien waren tegelijkertijd met de vraag. Als er een vraag is over een stamboom dan is het wel handig dat je de stamboom erbij kunt houden. Ik ben zo boos geworden dat ik de laptop dicht hebt geklapt en weg ben gegaan terwijl ik niet alle vragen heb beantwoord. :+

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:34

xPabloBokt schreef:
Van die "in dit huis..." bordjes. Cringe :')



Inderdaad en vaak wordt er dan het tegenovergestelde gedaan ook nog,maar dat komt denk ik omdat het bordje niet meer wordt gelezen als het er al zolang hangt :) .

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:29

Wat moet de docent anders zeg? Raak in paniek en ga in een hoekje huilen?

Ik kan mij niet voorstellen dat meer dan de helft een onvoldoende heeft gehaald op een vraag.
[/quote]
Ik denk dat ze voor elke vraag 2 minuten hadden. Als de computers dan telkens vastlopen, is de kans best groot om een onvoldoende te halen.[/quote]

Ah zo. Dan zou ik als docent alsnog zeggen rustig afmaken maar dan daarna een oplossing zoeken. Dan is die voldoende idd niet fair.[/quote]


Valt niet veel rustig af te maken als de computer vastloopt. Idd 15 vragen van ieder 2 minuten bedenktijd en de tijd liep dus door terwijl het scherm helemaal vastliep.
Er hebben er inmiddels 2 een voldoende die een goedwerkende computer hadden in dat lokaal.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:37

Aan de verschrikkelijk dure constructies voor schuilstallen. Toeme zeg, 5000-11000 euro... Dat mogen ze houden -O-

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:44

Dat ik een ritje van 30 min niet voor elkaar kreeg in 1.5 uur en dus mooi priveles kon afzeggen.. echt altijd hetzelfde met die £÷€;$£×##%%@% files in Nederland, je kunt niet eens iets plannen savonds doordeweeks :(

CalipsoLover

Berichten: 5554
Geregistreerd: 14-08-11

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:45

Dat ik eindelijk nog eens een 2 op 2 dag had met mijn moeder en we uiteindelijk veel vroeger dan gepland naar huis zijn gemoeten omdat ik zo ziek was :r

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:56

Een ambulance die bij de stoplichten op de baan voor rechtsafslaan door het rode stoplicht rechtdoor reed. Levensgevaarlijk. Doe de geluids- en/of lichtsignalen aan of hou je gewoon aan de verkeersregels.

Schuur_

Berichten: 4866
Geregistreerd: 09-08-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:24

SpikkelFire schreef:
Dat ik een ritje van 30 min niet voor elkaar kreeg in 1.5 uur en dus mooi priveles kon afzeggen.. echt altijd hetzelfde met die £÷€;$£×##%%@% files in Nederland, je kunt niet eens iets plannen savonds doordeweeks :(


Tell me about it. Meer dan 3u gedaan om van Schiphol naar huis te rakrn. Normaal 1,5u ofzo. En dan steeds in die vreselijke accordeonfiles

Arethe
Berichten: 2560
Geregistreerd: 14-02-06
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 19:32

Dat mijn hernia geen hernia is maar eerst een ontstoken zenuw was. Nu blijkt dat ik gescheurde tussenwervel schijven heb waar weinig tot niets aan te doen valt. Ga toch een traject in maar dit valt me even zwaar. Ben je 32 jaar en geven ze je weinig hoop van je rugpijn af te komen. Kak.. -O- :(