Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 13:43

SEATSANDSOFASSEATSANDSOFASSEATSANDSOFAS

What does the fox say?

Schuur_

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 08:01

Joh en anders vlieg je toch. De Eurostar is echt een onbetrouwbaar geval. Als je op London City vliegt sta je in een kwartier midden in het centrum met de trein/metro voor een prikkie

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 18:15

Taaaake on meee, take on me :Y)

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 08:54

Oh god je zal als Post Pre Puber maar zo terug te vinden zijn online.

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 21:12

Aan het restaurant waar ik even snel iets wou eten in Birmingham. Ik moet al een nacht extra blijven in een ontzettend vervallen hotel (en de daarbij ronduit trieste executive lounge. Hoe dat ooit door de health inspection is gekomen snap ik niet) ondanks dat het afbreken van de stand supersnel ging. Ik wil gewoon ergens rustig zitten en dat alles gebracht wordt ipv zelf continu op te staan en te bestellen en dat mijn tafel niet werd afgeruimd.

Gelukkif was het happy hour en kreeg ik 2 pisco sours ipv 1

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 18:24

SpikkelFire schreef:
Dat ik een ritje van 30 min niet voor elkaar kreeg in 1.5 uur en dus mooi priveles kon afzeggen.. echt altijd hetzelfde met die £÷€;$£×##%%@% files in Nederland, je kunt niet eens iets plannen savonds doordeweeks :(

Tell me about it. Meer dan 3u gedaan om van Schiphol naar huis te rakrn. Normaal 1,5u ofzo. En dan steeds in die vreselijke accordeonfiles

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:20

Of Deeeehmieeeen maar dat is geen geitewollensokken naam

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 17:08

Dat van die verjaardagen doet me denken aan het kerstfeestje van het bedrijf waar ik voor werk.

Een hapje eten in een bistro (niks mis mee) maar op het einde werden er kaarten (met inhoud) uitgedeeld door de vorige eigenaar die om een of andere reden ook aanwezig was. Helaas was het vrij selectief en kreeg ik en 2 anderen er geen terwijl bv de secretaresse die ook na de overname was aangeworvem er wel 1 kreeg. Was even heel zuur. Vond het ook al apart dat onze Duitse techniekers niet waren uitgenodigd terwijl ik wel moest overvliegen. En dan zitten hameren op 'we moeten de collegiale sfeer verbeteren'. Way to go kerel

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 22:56

Rebecca schreef:
Weer dat irritante geluid buiten :+

Aan de kust lagen er ook al dagen mensen wakker van een irritant geluid, bleek dat een buurman een meeuwenverschrikker had opgesteld. Meeuwen bleven niet weg trouwens.

Ik stoor me aan de buurman die nog druk aan het klussen is. Echt kerel, hoe verzin je het om een maat om 22u te laten komen en dan te beginnen. Zijn buddy moet ook de hele tijd naar buiten om materiaal te halen uit zijn bus dus steeds over de grins en dan de schuifdeur aka hond slaat aan. Heb ondertussen de raam al dicht en ben zwaar aan het hopen dat dit eenmalig is.

Oh en bijkomende ergernis, klusbuddy heeft zijn camionette weer coir mijn garage staan. Had hem in het begin al aangegeven om me te zeggen als er geleverd werd enzo zodat ik de auto buiten kan zetten maar steeds doet die het niet. Hij rijdt ook op via mijn grind. Dus vanaf volgende week gaan er toch betonblokken komen denk ik. Is dat meteen afgelopen maar eerst even wachten tot mijn keuken is geleverd (waarvan ik hem netjes op de hoogte heb gesteld)

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 21:44

Ik word er 29 over 1,5u. Nog 1 jaar als 20er :(

Oh en mijn zus haar vriend (al jaren) is jarig en ze zijn al weken bezig over een groot feest dat ze vandaag geeft. Wel vergeten om mij en onze ouders uit te nodigen.. Zijn broer en zus zijn er wel.

What does the fox say?

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 12:50

Thanks, jij ook Sureido *\%/*

What does the fox say?

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten