Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 10:03

SavannahNx schreef:
iirrssjjee schreef:

Klinkt stom, maar plak er een blarenpleister oo! Werkt top!


Om het te verstoppen of zodat het weggaat...? Zit er nog steeds :( en zaterdag moet ik uit en ik ben geneigd niet te gaan hierdoor...


Opplakken voor je gaat slapen. De volgende ochtend eraf halen. 's Nachts word enorm veel pus eruit getrokken, door de stofjes die in de blarenpleister zitten!



iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 16:31

Aan die vent de me bijna de berm in duwde met mn fiets....

Vriend en ik gingen een rondje door de polder fietsen. Komt er zo'n grote dodge ram langs, wij netjes achter elkaar fietsen.
De auto raast letterlijk 5cm langs me heen. En echt niet omdat de weg zo smal is, meneer had nog zeker een halve meter asfalt aan de linkerkant over + nog een heel stuk gras waar hij evt ook in kon uitwijken. Pffff.... Hart in mijn keel....
Heb nog even nageroepen (stukje verderop parkeerde hij) of hij ons soms dood wilde hebben. Hij keek stom verbaasd (oudere man, dus zal het wel niet door hebben gehad). Mafketel.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 01:05

Aan bijna iedereen in de bioscoop... Achter me tegen mn stoel aantrappen. Naast me alleen maar praten. Anderen alleen maar lachen (en echt niet om de film) en voor me constant met hun telefoon, op instagram, facebook enz (zat zelfs te bellen op n gegeven moment).
Serieus?? Waar is je fatsoen. Houd je waffel en telefoons in je zak. Kan je dat niet? Blijf dan lekker thuis met netflix...

Was al heel lang niet meer naar de bios geweest, en weet nu weer waarom.... Lijkt steeds erger te worden.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 09:28

Ineke2 schreef:
iirrssjjee schreef:
Aan bijna iedereen in de bioscoop... Achter me tegen mn stoel aantrappen. Naast me alleen maar praten. Anderen alleen maar lachen (en echt niet om de film) en voor me constant met hun telefoon, op instagram, facebook enz (zat zelfs te bellen op n gegeven moment).
Serieus?? Waar is je fatsoen. Houd je waffel en telefoons in je zak. Kan je dat niet? Blijf dan lekker thuis met netflix...

Was al heel lang niet meer naar de bios geweest, en weet nu weer waarom.... Lijkt steeds erger te worden.

Je kunt hiervoor klacht(en) indienen bij de bioscoop hoor. Voor het begin van de film zie je het nummer waar dat naar toe kan en als je die niet ( meer) weet kan je ook bij een medewerker zelf je beklag doen, want dit is NIET normaal wat jij beschrijft.


Weet ik. Nummer wist ik niet meer en wilde bij deze film niet weglopen, wilde geen seconde missen. We zaten op rij voor de comfort seats, die hebben extra beenruimte en nog tegen mijn stoel aantrappen vond ik best bijzonder...

Vond het echt belachelijk iig deze mentaliteit en het fatsoen...

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:23

Communicatie op mijn werk... Of beter gezegd het gebrek daar aan...

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 10:12

Dat ik telkens nachtmerries heb. Maandje geleden best een heftige gebeurtenis geweest, toen niet zo veel last van. Maar nu krijg ik telkens nachtmerries die hiermee te maken hebben.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 19:23

De reclame van Vereniging eigen huis, hebben een goudvis in n vaas zwemmen |(

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 23:02

De vergadering/personeelsoverleg van mijn werk van vanavond.... Noem het aub geen overleg als het enige wat je doet dingen mededelen is en geen ruimte laat voor discussie... Vervolgens vragen wat we willen en je dan 10 tegen stemmen krijgt, en jij als enige voor bent het toch doordrukt....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 13:04

Banyu schreef:
Een pakketje wat nog steeds niet geleverd is met DHL. :(


Oorzaak :Y)



Sorry kon het niet laten :+

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:42

Lau schreef:
Nayomie schreef:
Ik blijf me verbazen over scholen, opleidingen en docenten. Leerlingen afrekenen op goed gedrag. :=


Whut :o?


Was bij mij ook... Harde werker, als eerste van de klas alle opdrachten klaar, maar er was geen tijd om mijn examen te gaan doen.... Daar moest ik een maand of 3 op wachten. Wel werd er verwacht dat ik nog steeds naar de lessen zou komen (waarom dan??). Leerlingen die er nooit waren werden de hemel in geprezen als ze er dan wel een keer waren. En werd nooit wat mee gedaan of gezegd dat ze moesten komen. Ik werd voor de klas te kakken gezet als ik een keer niet geweest was.....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:44

Kairos schreef:
Dat ik twijfel welke datum er met volgende week vrijdag wordt bedoelt.. (ik maak het mezelf echt erg moeilijk als ik er later over na ga denken dat je het dus op twee manieren kan opvatten)


Ik zou uitgaan van de 12e! :j

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:09

flappie28 schreef:
Aan een appende tiener op de fiets die daardoor zonder op te kijken haar fiets voor de auto gooit en zelfs als ik dan toeter gewoon door gaat met appen, ongelofelijk!


Gelukkig dat dat binnenkort verboden is!

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 07:49

Even over het toeteren... wij hebben met koningsdag altijd een truckersrit. Stuk of 100 vrachtwagens, brandweerwagens, enz. Die in een rijtje achter elkaar door de dorpen heen rijden. Hier nemen ze dan kinderen met een verstandelijke beperking in mee. Zodra ze door de dorpen rijden. Gaat de toeter aan, welke eigenlijk pas uitgaat als ze uit het dorp zijn (ongeveer). Nu zijn er serieus mensen die hierover hebben geklaagd (het is al meer dan 30 jaar op deze manier), en het willen afschaffen -O-

Mijn ergenis van vandaag.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:05

Maar kom op. Die ene dag per jaar. Je weet wanneer het is. Dan zoek je een plek op waar ze niet langskomen.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:52

DeMolenhoek schreef:
Of ze toeteren gewoon buiten de dorpskern :?


Dit mag juist niet vanwege het vee enz. + daar wonen ook mensen he ;).

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:29

DeMolenhoek schreef:
iirrssjjee schreef:

Dit mag juist niet vanwege het vee enz. + daar wonen ook mensen he ;).



Oh, dus toeteren voor het vee mag niet maar mensen moeten het wel maar allemaal ok vinden? Wat een gekke redenatie weer. En ja, ik weet dat er mensen buiten de dorpskern wonen, woon zelf ook helemaal afgelegen. ;) Maar goed, heb er op zich geen probleem mee, maar we met de mentaliteit: Ze zijn gehandicapt dus je moet het ze maar gunnen en anders ga je maar ergens anders gaan zitten die dag. Krijg je er migraine van? Nou pech dan.


Maar het is echt niet alleen voor de gehandicapten he! Het halve dorp loopt uit om te komen kijken naar de hele stoet. Kinderen vinden het geweldig! Zijn helemaal fan!


iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 17:59

8nnemiek schreef:
Ahw, liefdesverdriet is zwaar klote :(:)

Ik erger me omdat mijn postnl tracking code niet wil laden.. Ligt dat aan mijn code, of doet ie het bij andere mensen ook niet?


Bij mijn vriend deed hij het net ook niet. Dus zou best aan PostNL kunnen liggen.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 22:29

Meliaforever schreef:
Aan die reclames op YouTube. Krijg er gewoon 2 achter elkaar elke keer.


Adblocker op je pc zetten! Ik krijg geen reclame meer.

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 17:57

Aan mn manager.... Hij probeerde me naar iets te forceren waar ik nog niet klaar voor ben (of misschien ook wel, maar dan wil ik graag zelf die keuze maken!). Met; Ja je moet toch echt een keer die stap gaan zetten, het word anders alleen maar moeilijker, enz enz.

ROT OP! Als ik er klaar voor ben hoor je dat. Ik wil het NU NOG NIET en zeker niet omdat jij wilt dat ik het nu doe!

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 17:30

De auto.... De remklauw is kapot. Als ik niks deed kon die op een helling volledig stil blijven staan.... achteruit rijden was bijna geen doen (moest echt flink gassen) en vervolgens ermee in de file komen..... Zolamg ik bleef rijden niks aan het handje. Remmen was drama (remde te snel en te hard....) Garage gebeld, ANWB langs gestuurd, die het gerepareerd. Je kan van t weekend nog wel weg, maar daarna echt met je auto langs de garage...
Ik rijd parkeerterrein af en het piepte alweer..... Toch maar meteen naar de garage. Komen we er aan, gaat t ons 300 euro kosten.... pas nog n beurtje gehad van 400 euro.

Onderweg was de garage al gebeld door iemand die daar werkt dat er voor hem een auto reed (op onze kentekenplaat staat de naam van de garage) met een rokende rechtervoorband....

Pfff wat nou je kan nog je weekendje weg met deze auto, mooi niet. Gelukkig gaan ze m morgen meteen repareren dus hebben we m op tijd terug....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 06:19

Lekker een nachtje in n hotel, slapen er 2 ouders + 2 kids boven ons. Kinderen zijn al vanaf 6.00 uur heen en weer aan het rennen......

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 07:45

De F16 die door de geluidsbarrière vloog.

Mijn hemel ik lag nog op bed, klonk echt alsof het huis instortte....

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-19 08:23

sanso schreef:
iirrssjjee schreef:
De F16 die door de geluidsbarrière vloog.

Mijn hemel ik lag nog op bed, klonk echt alsof het huis instortte....


Dat is heftig he! Had ik eens als kind onder de douche. Dacht ook fiets een aardbeving.
Vraag mij af wat de piloten daarvan meekrijgen..


Ja echt dood eng. Je hoort gewoon je ruiten trillen...

Ik las toevallig net een artikel in de app van het ad erover. De piloot krijgt er niks van mee. Daar gaan ze veel te snel voor (ong 3300km pu). Sneller dan het geluid dus...

iirrssjjee

Berichten: 5919
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-19 08:56

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn vriend die pannenkoeken voor mij wilt bakken als ontbijt. Superlief natuurlijk, buiten het: Schaaaat, waar kan ik nog eieren vinden. Schaaaat, waar is de koekenpan. Schaaaat, moet daar een halve liter melk in. Schaaaat, hoeveel eieren moeten daar nu in. Schaaat, waar staat de mixer. Schaaaat....

:')


De mijne wilt wel eens heel lief de vaatwasser uitruimen. Waar moet dit, waar hoort deze? Welk kastje moet die? (Sidenote, wonen hier inmiddels 2 jaar, indeling is nog nooit veranderd... maar hee, het idee is lief :+ )


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Hootje, Kidde, Mutsie93, nano, pjer, PlukenKrul, Silly_Woman, xPabloBokt en 67 bezoekers