Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-18 21:12

Vo da fone }:0

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 12:45

Anke98 schreef:
oomens schreef:

Dat ik niet meer naar het eerste uitstapje in 3 maanden kan omdat mn auto ergens geparkeerd is 3 maanden geleden waar die nu niet mocht staan en dus weggesleept is. Top op naar nog 2 maanden zonder gezellig uitje

Houden ze weggesleepte auto's echt meerdere maanden vast? Ik heb altijd gedacht dat je die vrijwel meteen of hooguit binnen enkele dagen weer kon 'vrijkopen'.

Nee als ik de borden moet geloven zou die rond 31 10 weggesleept zijn, maar ik kan niet zelf lopen en ook amper staan dus t was echt even heel fijn geweest een leuk uitje[/quote]

Ik begrijp het niet helemaal.
Je had je auto verkeerd geparkeerd en nu kun je 3 maanden niet in je auto rijden? Omdat? Die wordt vastgehouden door wie?

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 00:14

Lau schreef:
Maflinger_S schreef:
Dat is ook precies wat je elke keer schrijft: wat je ook doet, het is toch niet goed. Laat ze maar gewoon in hun eigen sop gaar koken, je vriend incluis. Als hij jou niet steunt, is hij gewoon een aardappel, een druif, een zak hooi.

:(:)
Helpt het als je je onderschrift af en toe eens leest en erover mediteert.
Je normale zelf heeft volgens mij prima in de gaten hoe het zit.

Ja misschien moet ik het ook maar opgeven. Maar dat is makkelijker gezegd als gedaan.

Ik denk ook dat mijn “normale” ik alles prima door heeft. Maar als het zo vaak gezegd word ga je bijna geloven de je zo anders bent.

Lieve Lau,
Ik ken je verder niet (uit dit topic) en ik vind ‘t net als bovenstaanden, heel naar om te lezen dat je hier last van hebt! :(:)
Je kan je gevoel goed omschrijven -zeker voor iemand met autisme trouwens-!
Ik vind dat jouw vriend er best “makkelijk” overheen stapt en zo de hele dag naar zijn ouders toe gaat, ook vanuit hen vind ik het oprecht te makkelijk dat jij dan maar alleen thuis moet zijn 1e kerstdag hoor!

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 18:43

Lestrange01 schreef:
Rebecca schreef:
Als niet hondenmens waarom zo laat pas :? , de katten en konijnen worden met half jaar geholpen ..

Ik erger mij dat de winkels dicht zijn vandaag

Het heeft slechte gevolgen voor de gezondheid van de hond (op lange termijn). En waarschijnlijk ook voor andere dieren hoor, maar daar weet ik niet zoveel van.

Welke gevolgen kan het zoal hebben dan?
Ik weet het oprecht niet.

(Onze reu van 5 is niet gecastreerd overigens, ik zag er geen reden voor om het wél te doen :) )

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-19 23:40

Independence schreef:
Independence schreef:
De schone schijn op sociale media en iedereen die zegt dat alles beter wordt in 2019. De 'new year, new me' bullshit.

[ [url=m/YOBqjN.png]Afbeelding[/url] ]

Daarom heb ik heel kort en krachtig gezegd wat een k*t jaar het was en waarom en dat het 'morgen' echt niet ineens over is :')

Precies dit. Het maakt soms wel dat ik me heel alleen voel met mijn k.jaar. Al weet ik dat dat niet zo is.[/quote]

Precies dit... 2019 begint gewoon niet lekker, soort van “pech” en dat doet zeer ;(

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-19 20:32

nicole_floor schreef:
Dat ik vandaag het hele huis heb schoongemaakt en nu mijn vriend, samen met het vriendje van mijn zusje, zijn vader en mijn vader leuk gaan lopen klussen. Dag schoonhuis. -:(-

Bedankt voor de klushulp was opzich ook best aardig geweest :')

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 02:08

Slaapgebrek {:)-:(

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:45

Asvinia schreef:
De mollenvanger in de tuin van de buren.. Dat ding piept dusdanig hard dat ik er een hoofdpijn en misselijkheid van heb.. Wat een poedersuiker. Beetje jammer dat ik dagelijks buiten ben voor de paarden, bah :(

Klinkt heel vervelend... Heb je ‘t al met de buren kunnen bespreken?

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:23

Kairos schreef:
nicole_floor schreef:
Dat ik vandaag mijn dopper liet vallen en hij nu kapot is.

Ohjee ik wilde zo'n ding kopen voor met de examens, maar als het zo snel kapot gaat :')

Ik heb ‘m al 5 jaar en heel wat keertjes laten vallen :j

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten