Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:27

Mensen die in een poedersuiker relatie blijven zitten maar wel constant blijven zeiken en zichzelf heeeeel zielig vinden.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:22

Collega van mij die niet weet wat ze wil.
Ik neem haar uren over omdat ze in de ziektewet zit. Helemaal prima, ik wil graag meer uren maken.
Maar het is iedere week weer tot het laatst afwachten of ze weer terugkomt of niet.
En op moment is ze ook aan het solliciteren maar ze weet nog niet wat ze wil.
En waarschijnlijk is het volgende week zo dat ze terugkomt en dan word ik weer teruggezet naar 1 dag. Terwijl ik graag meer wil.
Ik wil hier heel erg graag blijven maar als ze niet snel weet wat ze wil ga ik toch maar opzoek naar wat anders...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:45

Aan mezelf. Dat ik niet uit de vicieuze cirkel om wbt rijden. Heb 2 paarden maar rij ze vrijwel nooit omdat ik daar geen lol meer uit haal. Maar vind dat eigenlijk ook niet kunnen. Ze komen verder niks te kort hoor en vind de verzorging wel super leuk. Maar schaam me soms diep.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 20:33

Independence schreef:
Ik kan geen paard meer zien zonder in huilen uit te barsten en dan is het best vervelend om zóveel paardenvrienden te hebben en op alle sociale kanalen hun beestjes voorbij zien komen


Sterkte! :(:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 20:32

Collega die altijd ruzie heeft met haar vriend maar het niet uit maakt maar wel al haar irritaties over hem aan ons moet laten weten.

Maak het uit of hou je mond.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 22:14

theadora99 schreef:
Dat ik niet kan slapen... zucht


Hier net zo.
Lekker piekeren en me kwaad maken om mijn collega.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:03

Mensen die zichzelf uitnodigen en zich dan heel vrij voelen. Bah rot op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 13:03

DeMolenhoek schreef:
Aan mijn werk. 1 van de manager heeft net een gesprek gehad met mij van 25 minuten. Het was pas ok toen ik ben gebroken en ben beginnen janken. Toen pas was het gesprek afgerond volgens hun en mocht ik naar huis want mijn shift was al lang klaar. Ik weet nog altijd niet wat ik heb verkeerd gedaan...


poedersuiker zeg, en geen nette manier van doen. Sterkte!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 10:26

Dat ik er steeds meer achter kom dat ik geen plezier meer heb in paardrijden na 15 jaar rijden.
Terwijl ik 2 paarden heb.
Dat doet best wel pijn en ik weet niet goed hoe nu verder.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 11:59

Britta31 schreef:
Hoeveel keer in de week rij je?


Op de ene zo'n 1 a 2 keer. Waarvan 1x les.
De andere is een jong dier, daar rijd ik slechts 1x per week op en soms zelfs dat niet...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 16:55

Mensen die mijn planning in de war gooien. Ik werk flexibel en had vanavond ingepland als vrij, moet pony wassen voor morgen. Zelfs die ene avond moet nog verpest worden.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 22:05

Collega die me ineens belt. Ze wil haar ei kwijt, verder heeft ze niemand. Heel sneu maar morgen op het werk trapt ze mij de grond weer in, dus daar heb ik echt geen zin in.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-19 19:40

Mensen die niet kunnen communiceren.
Terugappen is echt niet zo moeilijk hoor!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Aniek23, Colien, Elmee, EsmeeKKK, GoogleAdsense, juval, lauret, noukso, xSabineW, xSimonee, xxmichellexx en 58 bezoekers