Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:30

Ik dacht aan een andere optie toen ze die ergernis zei. :')
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 22-02-19 01:33, in het totaal 1 keer bewerkt


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 01:34

Tigress schreef:
MPR4 schreef:
Ik dacht aan een andere optie. :')

Iets met een dirty mind is a joy forever? :')

Zoiets. _O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 12:29

Dat serieus niemand vertrouwen heeft in mijn plannen voor school en dat ik nu echt niet weet wat ik moet. Ik wil zo graag een bepaalde kant op, maar dat niemand mij support maakt me onzeker of ik toch niet iets anders moet kiezen. Minder dan een maand om te beslissen/regelen. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:20

Kairos schreef:
Dat ik continu honger heb

Dit inderdaad. :+ Leve afvallen. :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:46

Dat ik nergens de Dr. Martens kan vinden die ik wil. :roll:
Tweede probleem is ook nog eens dat ik niet zeker weet welke maat ik heb (heb de laatste tijd meestal 37, maar ook regelmatig 38 en soms zelfs 39).



Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 01:58

Dat ik niet kan doen wat ik wil na mijn middelbare school, omdat anderen niet meewerken.
Gelukkig bij mijn plan B/C/D/E aangenomen, maar welk plan het wordt weet ik nog niet.

En dat ik rekenexamen heb om kwart na negen, ik heb er zo geen zin in. :') Gelukkig is hij niet verplicht, ik doe hem voor de lol een niveau hoger aangezien ik bij het verplichte niveau een 10 had. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:39

Dat ik graag een bepaalde HBO-opleiding wil, maar mijn geplande MBO-opleiding daar totaal niet op aansluit en dus iets heel anders is. Waardoor ik weer begin te twijfelen of het wel een slimme keus is.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:58

Dat de gymles van morgen doorgaat, terwijl er mij door de gymleraar is verteld dat hij 100% zeker zou uitvallen. De gymleraar is er morgen niet en er werkt geen andere gymleraar op vrijdag, dus altijd als hij er niet is daalt het uit. Behalve deze vrijdag, terwijl ik nu al allemaal dingen gepland heb. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 05:48

Onbeschofte, dronken jongens. :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 00:46

De uitslagen van de verkiezingen en dat ik voel dat ik weer ga beginnen met een hele slechte gewoonte. :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 12:20

Lau schreef:
Dat mijn moeder in het ziekenhuis ligt

Sterkte Lau :(:)

Mijn ergernis is dat gym alweer uitvalt. Prima dat het een keertje of enkele keren uitvalt, maar dit zou de laatste gymles zijn en we moeten nog cijfers halen. Grote kans dat we het in onze vrije tijd moeten inhalen, want als we die cijfers niet krijgen dan mogen we geen examen doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 19:01

Trui schreef:
ik sta vijf april ingepland voor werk. ik kan niet.
nee ik heb niet afgeleidst, maar ik werk in t weekend dus ik denk er natuurlijk nooit aan om dan ook de vrijdagen af te kruizen als ik niet kan...

ik zot dan in trier met school en kan dan moeilijk even n avondje werken. maar wil t ook niet tegen mn baas vertellen maar er wil ook niemand voor me invallen

Ik heb hetzelfde probleem met een zondag, 31 maart.
Officieel gezien heb je geen vaste dagen, maar ik werk standaard woensdag en zaterdag. Maar nu ben ik op zondag ingepland en ik kan dan niet. Opzich us dat andere af te zeggen, maar ik krijg mijn geld niet terug en het is iets wat ik heel weinig kan doen en heel erg naar uitkijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 03:13

Benthhh schreef:
Dat mijn ritme compleet verstoord is en dat 02:00 nu een prima ‘normale’ bedtijd blijkt te zijn.

Hetzelfde. Al hoewel ik dat ritme sowieso al jaren niet meer heb. :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 16:22

Mijn laksheid.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 17:35

Dat er constant vlak achter/naast me werd gereden, terwijl ik al meerdere keren had gezegd dat ze naar andere pony's bokt. Dus het was avontuurlijke een rit. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 11:23

Dat er opeens een heel bolletje gebruikte kauwgum in mijn haar zat. Die al opgedroogd was en niet van mij is, want ik heb het gisteren/vandaag niet gebruikt. Gadverdamme. :r


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:39

Dat een paar vrienden van mij waar ik heel erg om geef (die ik weinig zie) elkaar morgen allemaal zien. Maar ik hun niet. -O-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 22:49

Alweer ruzie gehad en er is mij alweer duidelijk gemaakt dat ik het huis uit moet als ik 18 ben.
Ik zou met liefde het huis uitgaan, maar hoe moet ik dat in hemelsnaam betalen? 10.000 leningen afsluiten en mijzelf de schulden inwerken?
Klote zooi dit.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 16:28

Weerwolven en getallen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 01:28

Dat ik standaard elke maandag de helft van mijn lessen mis. Oké, ik heb ze niet perse nodig want ik doe het met twee vingers in mijn neus, maar toch. :+

Gaat trouwens om economie. Verder Nederlands of wiskunde, dat wisselt zich af welke van de twee. Ik heb lessen van 80 minuten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-19 16:34

Dat vandaag gebleken is dat mijn karakter nog steeds poedersuiker is en nauwelijks verbeterd heb in de laatsten jaren. Ik heb 1 van mijn vriendschappen volledig verkloot.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Hanneke1989, Lalidan, Yentaah en 98 bezoekers