Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-18 09:20

Dat er geen rekening gehouden wordt met het feit dat ik met jonge paarden bezig ben, plastic zakken uitkloppen naast de rijbak terwijl ik erop zit en het paard daardoor ervandoor gaat en dat ze daarna met zijn allen IN de stal gaan zitten (ipv de kantine 4 meter verderop) en de plastic tuinmeubelen in de gang zetten terwijl ik nog bezig ben het paard te verzorgen en er nog minimaal 2x langs moet.


Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-18 07:41

Lau schreef:
Dat ik mij heb ziek gemeld voor vandaag. En dat alleen omdat ik de chaos hier thuis even niet meer trek. Niet wist wat ik aan moest doen, wel wat aan had maar er niet uitzag. En ik eigenlijk gewoon dacht fiets it. En mij nu schuldig voel en eigenlijk denk van ik ga gewoon dan kom ik wel later. Maar eigenlijk wil ik dat ook niet Ugh ik kan wel janken.



Sterkte. Soms is alles gewoon te veel. Kun je niet gewoon wat later naar je werk? Kun je even je rust nemen en ga je toch nog werken.

Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-18 13:19

Dat mijn overbuurvrouw de muziek altijd zo hard zet met de ramen open, en dan het liefst na 23:30. Zodat ik dan in bed altijd gefrustreerd lig te draaien en eigenlijk net te moe ben om op te staan en mij aan te kleden zodat ik eens bij haar aan kan bellen. Eerlijk gezegd wil ik de confrontatie niet opzoeken zo laat en zo gefrustreerd maar overdag is ze nooit thuis.
Ik mis zo al een paar weken een paar uur slaap per week.

Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-18 12:52

Aan mijn vriend die met iedereen lijkt te kunnen praten chatten en whatsappen behalve met mij. Schop onder zijn kont kan ie krijgen :')

Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-18 16:11

Aan mijn liegende en pestende collega.


Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:35

De pesterijen en roddels op mijn stal.
Mensen met de grootste bek wordt het beste naar geluisterd.
Ik probeer me zoveel mogelijk afzijdig te houden maar omdat ik geen partij kies begin ik zelf de pineut te worden.
Grrr

Ania

Berichten: 6091
Geregistreerd: 25-12-04
Woonplaats: Kampen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 08:54

@cursebreaker:

Niet doen. Gewoon nee zeggen. Ik had hetzelfde met de trouwerij van mijn toenmalige beste vriendin. Ik was gast en fotograaf. Het was verschrikkelijk ongemakkelijk en ik voelde mij niet fijn.

Je bent of gast of fotograaf.


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BLEXBot, chocky84, Eefje_Sammy, marygoround, NadjaNadja, ogidni, roucha1, SusanH, YandexBot en 71 bezoekers