Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:25

Haha :')

Nou ik ben alweer een tijd geleden door een scootmobiel aangereden in de supermarkt. Hij reed achterop mij en ik sta helaas niet erg stevig dus lag languit op die vloer.

Ik heb toch een hoop stampij gemaakt, want ik was buiten enorm geschrokken ( en het deed behoorlijk veel pijn) ook enorm boos.

Heb niet gescholden, maar wel in niet mis verstane bewoording duidelijk gemaakt dat hij niet alleen op de wereld was met zijn scootmobiel en ipv gewoon door te rijden op tijd kon stoppen en kon vragen om er langs te mogen.
Daarnaast heb ik een klacht ingediend bij de supermarkt, want het personeel stond erbij en keek ernaar en deed niks.

Heb schoorvoetend excuses gehad van de betreffende klant... maar alleen omdat de manager van de supermarkt erbij stond _-:(

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 05:59

Dat ik zelfs voor de wekker wakker ben... zo erg. Ik moet er over 2 minuten uit :+

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-19 22:12

Lestrange01 schreef:
Aan dat er nog maar super weinig cointreau over was en ik echt meer nodig heb na deze rot dag :')

Edit: oh en waar ik me nog veel meer aan erger!! Mijn leraar heeft me een 9.4 voor mijn mondeling Engels gegeven, alleen maar omdat als ik een 9.5 krijg het afgerond een 10 zou zijn. Volgens de normering van de toets (we hebben de punten gekregen) kan je alleen hele of halve punten krijgen, dus hij heeft die 0.1 punt er expres afgehaald. Ik weet dat het maar 0.1 punt scheelt maar ik had gewoon zo graag een 10 zien staan ipv de 9 die er nu staat

Als dat zo is zou ik terug gaan naar de leraar hiermee of je mentor en om uitleg vragen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 07:54

Barramundi schreef:
Dat ik buitengesloten ben. Was even boodschappen doen en geen huissleutel mee want mijn man was thuis. Was alleen vergeten dat hij de recycle weg zou gaan brengen. Gelukkig kan ik op de veranda zitten.

Hopelijk had je geen boodschappen mee die in de vriezer moeten :=

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 19:46

fohadie schreef:
Dat er een besloten facebookgroep is die niet goed afgeschermd staat en waar zonder toestemming fotos van mij zijn opgezet. En dan niet de charmanste fotos, zeg maar.ik heb gevraagd of ze verwijderd mogen of dat ik onherkenbaar wordt gemaakt, en dat is de starter van de groep niet van plan omdat het zoveel fotos zijn en ik er op misschien maar 3 sta. Ik vind dat 3 teveel. Ik heb een vriendelijke pb gestuurd dat ik het graag verwijderd zie en dat ik weinig zin heb om verdere stappen te ondernemen maar het wel zal doen indien er niets gebeurd. Nu ben ik de kwaaie pier en belachelijk dit en dat en zet nu de hele groep tegen mij op.

Starter heeft zeker nog nooit van privacywet gehoord...

Jij hebt gelijk hoor, niet pikken!

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 11:51

theadora99 schreef:
Aan het feit dat ik een soort ontembare dorst heb. Heb zo ongeveer alles wat ik kan bedenken al geprobeerd maar heb nog steeds enorme dorst.

Als dit nu nog is of vaker terugkomt zou ik langs de huisarts gaan voor bloedonderzoek.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 06:01

Zit in de metro en er net een meneer naast mij komen zitten die steeds giga zijn neus ophaalt -O- :r

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 06:52

CalipsoLover schreef:
Oh ik heb vandaag weer iets verschrikkelijks voor gehad waar ik me zo kapot aan erger.
Ik heb een oudere collega op het werk, hij is +60, werkt er nog geen 5 jaar maar wel al langer dan ik, hij is niet de baas maar gedraagt zich wel zo. Ik werk daar als student, en sinds ongeveer 3 weken heeft hij het enorm op mij gemunt, alles wat ik doe is verkeerd, wanneer ik ergens niet mee akkoord ga omdat het dat ook gewoon niet zo is behandelt hij me werkelijk echt als een klein kind en laat me niet eens uitpraten, zelfs voor fouten die hij maakt.

Vandaag tijdens mijn pauze sprak hij me aan dat ik vorige week zogezegd te vroeg vertrokken was. Ik had daar geen benul van, heb mijn excuses aangeboden en zei dat ik geen horloge aan heb maar kijk op de klok. Volgens hem stond die klok niet juist (later gekeken en hij klopte wel degelijk maar oke, niets over gezegd). Ik werk tot 16u, ik maak altijd mijn laatste taken af en vertrek daarna. Soms blijf ik dus 5min of 10min langer, maar meestal ben ik rond 16u klaar, nooit vroeger. Vandaag was mijn laatste taak een paar minuten NA 16u klaar, ben de laatste dingen nog aan het klaar zetten waarop deze oudere collega plots nog een hele doos op mijn toonbank zet en zegt dat ik deze allemaal opnieuw moet doen omdat iemand anders het verkeerd had gedaan. Dit zou nog zo'n 20-30min duren (ik word niet betaalt voor overuren). Waarop ik zeg dat mijn uren er eigenlijk op zitten en het 16u gepasseerd is. Hij ging meteen in de aanval, waarop ik zeg dat het wel degelijk 16u is en ik naar huis mag. Hij vond namelijk dat ik altijd tot op de minuut kijk hoe laat het is en wanneer ik vertrek, hij vind dat geen attitude en hij daar vorige week met mijn bazin over gepraat heeft en dat hij dat niet correct vond. Ik heb hem vriendelijk bedankt en ben mijn spullen gaan pakken. Ik was buiten om 16u10. Ligt het aan mij, of vind ik het best normaal dat ik geen 15 of 20 minuten langer blijf terwijl mijn uren er op zitten?

Vind de manier waarop je collega dat vraagt niet correct en zou daarover wel een gesprek aanknopen met je leidinggevende.
Aan een nieuwe taak beginnen na werktijd en niet betaald krijgen? Die tijd heb ik zelf gehad ( heb vroeger echt heel veel niet betaalde overuren gemaakt)
Als het op die manier tegen mij gezegd word als jij verteld had ik net als jij vriendelijk bedankt.

Als het gevraagd was als “ sorry ik weet dat je dienst erop zit, dit is bij iemand anders fout gegaan wil jij..” had ik wellicht gedacht nou vooruit ik doe wel even in orde maken nog.

Momenteel werk ik enorm veel overuren maar dan wel betaald.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:18

CalipsoLover: zelf een gesprek vragen met je werkgever en een klacht hierover indienen.

Daarnaast correct blijven richting hem. Je mag best jezelf verdedigen, maar blijf netjes.
Anders kan hij hetzelfde gaan zeggen over jou uiteraard en dat moet je niet hebben :)

Karuna wat vreselijk irritant, daar zou ik ook boos over worden. Ondoordachte mensen -:(-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 12:47

CalipsoLover schreef:
Neen idd, ik heb ook al eens overgewerkt omdat die ene collega toen nog vriendelijk aan mij vroeg om nog iets af te werken dat bijna klaar was. Dat vond ik echt geen probleem, ook omdat het me vriendelijk gevraagd werd.
Een vriend van mij die er ook gewerkt heeft had me toen ik er begon met werken al voor deze collega gewaarschuwd. De eerste weken snapte ik niet goed waarom, maar nu snap ik dat maar al te goed. Hij is uiteindelijk opgestapt vanwege deze collega en hij dit gedrag ook niet meer pikte. Ik heb nog een andere studentenjob maar dat is enkel in de vakanties. Werk daar intussen al bijna 3 jaar en daar nog nooit problemen gehad met collega's.

Volgens mijn moeder moet ik ook een gesprek aanknopen met mijn bazin. Echter ben ik bang dat ik daar niet voor in de positie sta, ik ben student, werk er maar 1 dag per week terwijl hij vast aangenomen is en er al veel langer werkt dan ik... Ik blijf over het algemeen altijd vriendelijk, soms word ik dan juist nog vriendelijker als hij vervelend gaat doen. :+

Zonder gesprek word het meestal van kwaad tot erger. Iedereen heeft recht op een normale behandeling. Óók als je er maar 1 dag in de week werkt.
Volgende werkdag zou ik daarom toch echt even gaan praten met je werkgever. Als een klacht indienen je te ver gaat, kan het sowieso geen kwaad om je hart te luchten zodat je werkgever ook weet wat er speelt :)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 13:27

Paard gereden, gewassen voor de wedstrijd van morgen, tuig gepoetst... zit nu thuis op de bank en mijn lijf protesteert... spierpijn / rugpijn zucht... word een opgave om uit te kleden en te douchen. Toch maar doen, knap er vast van op

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 21:11

Madarijn, inderdaad oppassen en in elk geval zeker rust, koelen en met pootje omhoog.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 13:57

Heb straks wedstrijd en zo geen zin... Gelukkig de laatste, dan stop ik ermee

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 21:25

oomens schreef:
iirrssjjee schreef:


Gelukkig dat dat binnenkort verboden is!

-O- gaan ze toeteren nu ook al verbieden?

Meen je dat nou serieus?

Onnodig toeteren is al verboden. Toeteren bij gevaar juist niet.

Het appen / bellen op de fiets word binnenkort terecht verboden.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 06:31

Dat ik gisteren bij personeelszaken moest komen voor een gesprek. Dat bleek zoals verwacht over de hoeveelheid uren die ik maak te gaan en hoe het met mij gaat en mijn gevoel daarbij.

Nou niet heel goed dat snapt iedereen wel, maar een oplossing is er ook niet. Ze gaan in gesprek met mijn supervisor zodat ze mij een termijn kunnen geven hoe lang dit nog gaat voortduren...
Gisteren is er een nieuwe gekomen die ingewerkt word dus in principe ( als die nieuwe voldoet) is de termijn al zichtbaar.

Ik weet niet wat ik hiermee moet...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 06:23

Zit ik vroeg in de metro... moeten we na 3 haltes uitstappen wegens een technisch mankement.
Zegt de bestuurder: “ Er komt zo een nieuwe metro”
En ik dacht alleen “ Nee de volgende komt pas over 10 min” :roll:

Het is geen wereldramp, maar ik ben gewoon moe, ga niet voor niets s’ochtends zo vroeg naar het werk etc...
inmiddels ben ik bijna aangekomen bij het werk en wens iedereen hier een fijne dag toe :wave:

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:11

Gecondoleerd Tica, veel sterkte...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 10:44

Sorry Lau, maar het helpt niet om je zelf steeds in een slachtofferrol te plaatsen.
Ga die les voorbereiden en spreek inderdaad morgen dan af voor de hulp voor de test dinsdag.

Klinkt makkelijk zo van een afstand, maar alléén jij zelf kunt iets maken van je leven en dat lukt niet als je alles en iedereen maar de schuld geeft en dan zelf alles maar laat zitten / opgeeft.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:32

Lau schreef:
Ineke2 schreef:
Sorry Lau, maar het helpt niet om je zelf steeds in een slachtofferrol te plaatsen.
Ga die les voorbereiden en spreek inderdaad morgen dan af voor de hulp voor de test dinsdag.

Klinkt makkelijk zo van een afstand, maar alléén jij zelf kunt iets maken van je leven en dat lukt niet als je alles en iedereen maar de schuld geeft en dan zelf alles maar laat zitten / opgeeft.


Ja ik heb gewoon even een poedersuiker moment en dan voel ik mij even slachtoffer alle andere 364 dagen ben ik er voor iedereen. Maar nu even niet nu voel ik mij gewoon even heel poedersuiker.

Heb even een pb gestuurd :(:)

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:33

Rebecca schreef:
Konijn die weer lucht aan het opgraven is en dan met haar tanden over de vloer gaat

Zit je konijn alleen en binnen?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:04

Balen zeg Rebecca... -O-

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 14:12

Dorus schreef:
Dat ik een zware week heb gehad en eventjes wilde gaan trainen, maar de koffie dusdanig belangrijk is dat we nog niet eens op het veld staan terwijl we normaal rond deze tijd naar huis kunnen.

Wat voor training doel je op?

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 19:55

_classic schreef:
Dat ik mij haast om van een fotomeeting nog optijd bij de tweede helft van voetbal te zijn, vervolgens een veel te groot shirt en te klein broekje heb (hebben eigen kleren kwa maten gekregen, dus iemand mijn tenue ingepikt) en vervolgens 45 minuten lang door mijn teamgenoot afgezeikt en de grond ingeboort word in het veld. Vraag ik na de tijd netjes en vriendelijk of dat volgende keer iets vriendelijker kan, krijg ik me toch een grote mond. Haast ik me zo erg en dan krijg ik dit als dank, ben er zo klaar mee _-:(


Ik zou dat toch even melden bij jullie coach.
Niemand verdiend het om afgezeken te worden of om nog een grote mond na te krijgen.
Daar mag best even over gesproken worden. Jullie zijn een team en daar hoort iedereen zich naar te gedragen.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:18

Waarom komt dat steeds weer terug hier? Hele grote ergernis }>

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 17:23

Nou in NL gebeurd dat niet onder narcose alleen bij hoge uitzondering.
Is ook niet nodig, onnodig duur ook...

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anouk_H, BLEXBot, Clairtje_Sun, darkangel23, DDD3, Eleionomae, eva92, Ine23, Jannie79, Kimmie235, LiDi, lina1998, maessie, Mizora, Prince, renee16, RSLevi, sjaslique, SJP, Talishe en 75 bezoekers