Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 16:46

Fireheart schreef:
Nayomie schreef:
Maar daar heeft zij toch helemaal niks op te zeggen? := Als jij een ID wilt, mag je die aanvragen. Je betaalt er immers voor.


Precies :j vandaar de irritatie, snapte niet waar ze zich mee bemoeide.

Je treft bijzondere mensen aan. :=

Vanmiddag op station verliet iemand het station door onder de poortjes te kruipen. Vreemde taferelen zijn de wereld nog niet uit. :')


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 22:10

Lau schreef:
Nayomie schreef:
Fireheart schreef:
]

Precies :j vandaar de irritatie, snapte niet waar ze zich mee bemoeide.

Je treft bijzondere mensen aan. :=

Vanmiddag op station verliet iemand het station door onder de poortjes te kruipen. Vreemde taferelen zijn de wereld nog niet uit. :')


Like how die dingen zijn best laag :+

Met de buik over de grond schuren _O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 11:41

Aan alles en iedereen :+

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 08:56

Linksrijders zijn zo irritant. Die houden het hele verkeer op. Snap dat je daar soms rechts omheen gaat. Dan snappen sommige mensen de hint pas. :=

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 09:03

MarlindeRooz schreef:
Tot ze dan opeens naar rechts gaan en ze je met 130 de vangrail in tikken. Want jij hoort daar niet vandaan te komen. Maar wel echt cool dat je ze het dan “even geleerd” hebt. :+

Mensen die links blijven rijden (lees, 5 minuten waar ze overal naar rechts kunnen), gaan niet naar rechts zomaar. Daarnaast hebben mensen alsnog spiegels die ze hoe dan ook gebruiken wil je ergens weer invoegen. Ik zeg niet dat het netjes is en dat het wettelijk mag. Maar wel dat het irritant is en dat ik begrijp dat mensen er soms rechts langs gaan. Linksrijders zijn soms nog gevaarlijker dan rechts inhalers.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 09:25

xDenies schreef:
Spiegels gebruiken... tsja .. deed die persoon dat ook maar die mijn auto verrot heeft gereden terwijl ik netjes links inhaalde en degene ineens afsloeg naar een UITRIT … :')

Oof, ik blijf me soms verbazen over autobestuurders. :=
Jijzelf niks aan over gehouden?

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 09:41

Jeetje, heftig! Hoop dat je in gelijk gesteld wordt :(:)

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 14:15

Heftig Lau, je was laatst nog zo blij met de nieuwe ring. Maar wellicht is dit hoe het had moeten lopen omdat er mogelijk iemand anders passender voor je is. Voor nu, sterkte en lekker lief zijn voor jezelf. :*

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 10:52

Dat ik weer ziek word, en ik in 1.5 maand al 2 keer gegrepen ben door griep. -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:56

Dit treurig gedrag van puberende klasgenoten, die het nodig vinden om anderen naar beneden te halen.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 21:15

Oehhh ja, goed en lekker eten daar. :D

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 07:22

Dat ik niet meer naar de studie wil om redenen. Klasgenoten hebben dat echt totaal vergald nu.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 08:00

Beterschap Lau!

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:55

DezeNaam schreef:
Nayomie schreef:
Dat ik niet meer naar de studie wil om redenen. Klasgenoten hebben dat echt totaal vergald nu.

Dit is zó herkenbaar helaas. :(:) Moet je nog voor de komende jaren met deze mensen in de klas zitten of wisselen jullie van klas voor het volgende schooljaar?

Wij behouden deze groep tot einde van de studie. Het is gewoon jammer dat ik de oudste uit de groep ben en voor de rest met jongere leerlingen zitten die het woord 'respect' en 'inlevingsvermogen' niet zo goed begrijpen.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 07:08

Dat ik vanaf 00:15 wakker was en niet meer in slaap kwam. Dus heb om 5.00 besloten er maar uit te gaan. Moest 6.30 weg alleen heb les tot 16.30 en moet nog 2.5 uur weer terug :') pittig dagje

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 11:11

Docenten die gewoon echt niet verder kijken dan hun neus lang is, letterlijk. En dan boos worden dat de samenwerking niet goed loopt. :roll:

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:03

Leraren die zich puberaal gaan gedragen en niet open staan voor een mening van een ander. Of opmerkingen. En daardoor boos op mij worden. :roll:

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 08:41

Dat ik ga overstappen van iPhone naar Samsung maar ik geen Whatsapp berichten mee kan nemen -O-

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:58

SdaphneS schreef:
Lau schreef:
Vroeg opstaan, hoe doen mensen dat :Z

Gewenning. Na een tijdje is het niet meer zo erg. ;)

Vannacht was er ineens een auto die heel hard door de straat kwam rijden en ging slippen. Ik schrok er enorm van. Daarna niet meer lekker geslapen. Stom. ^)

Ik sta al jaren om 5 uur a half 6 op en kan er niet aan wennen. Gaat helaas niet voor iedereen op. -O-


Trui schreef:
ik lijk echt geen achttien. dn toch blijven straatverkopers me aanspreken en als ze mn leeftijd horen dan ‘oh sprry je bent te jong’

ja uhhh dat zie je toch :+

Ruilen? Ik word nog steeds als brugpieper gezien :+

Ik erger me aan het feit dat is zo gigantisch moe ben maar straks nog boodschappen moet gaan doen.

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 12:18

Ik blijf me verbazen over scholen, opleidingen en docenten. Leerlingen afrekenen op goed gedrag. :=

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 15:08

iirrssjjee schreef:
Lau schreef:

Whut :o?


Was bij mij ook... Harde werker, als eerste van de klas alle opdrachten klaar, maar er was geen tijd om mijn examen te gaan doen.... Daar moest ik een maand of 3 op wachten. Wel werd er verwacht dat ik nog steeds naar de lessen zou komen (waarom dan??). Leerlingen die er nooit waren werden de hemel in geprezen als ze er dan wel een keer waren. En werd nooit wat mee gedaan of gezegd dat ze moesten komen. Ik werd voor de klas te kakken gezet als ik een keer niet geweest was.....

Precies dit ja. Ik heb hoge cijfers, doe altijd mijn best ondanks heel veel zaken. En als ik dan ook nog extra werk moet verrichten omdat ik contact hou en dan iets niet geregeld krijg omdat docent in kwestie niet voor de inleverdatum haar mail bekijkt (gaat om 1 deel van de 2 delen die ingeleverd moesten worden). Maar leerlingen die niks inleveren én niks van zich laten weten, hoeven geen extra werk te verrichten en krijgen alles op een presenteerblaadje.

Of als ik school met zaken tegemoet kom, ik vanwege het missen van een bepaald vak (wat ik qua opdrachten gewoon kan inleveren maar qua aanwezigheid niet kan redden), mag ik geen examen doen. :roll:

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 08:54

wemkelover schreef:
Ow ja dat bokkers altijd gefeliciteerd worden als ze jarig zijn. Ben ik een keer jarig wordt dat genegeerd. Ik kan me niet voorstellen dat ik zo'n slechte indruk achterlaat...

Nog van harte gefeliciteerd! *\o/*


xPabloBokt schreef:
Mijn vriend die zegt dat ik vrijdag maar thuis moet blijven slapen omdat ik snurk door mijn verkoudheid.

En die wil over een maand samenwonen.. 8)7

Oh maar dan houdt het spontaan op toch? :))

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:20

PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:49

jumpyhorse schreef:
Nayomie schreef:
PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=

Bezorgd door postnl? Zou wel echt hilarisch en triest tegelijk zijn dan _/-\o_

Yup, bezorgt door de postbezorger van PostNL. :+


Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 11:35

Dat ik mijn ID kaart moest laten zien voor een blikje energy. := Serieus?


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dancyy, Eefje_Sammy, Gee, Jade91, Kayleigh__, Kirsha, Lanoca, Leukertje, luuntje, LWDaisy, Misslev, nafkedemi, purny, rien10, xmirax en 67 bezoekers