Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 10:42

Aan dat ik stervensbrak ben. :')


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:36

Heel veel sterkte inderdaad! :(

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-19 14:20

dromertje2 schreef:
Aan mensen met lange tenen...


Ik dacht oprecht even dat je dit letterlijk bedoelde :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 21:17

[***] schreef:
Duo. Ik heb een lening dus ik was vandaag aan het kijken op de site en daar stond hoeveel ik volgens hun heb opgebouwd, alleen nu kijk ik naar mijn afschriften en ik heb dat totaal bedrag bijgeschreven van duo komt niet overheen met wat hun zeggen met een verschil van bijna 3.000 euro. Ben hier echt niet blij mee en snap er ook niks van. Ik ga niet zoveel terug betalen als ik dat niet eens ontvangen heb.


Gewoon even bellen met ze, kunnen ze je precies uitleggen waar dat bedrag vandaan komt. Naar mijn ervaring klopt het 99 van de 100 keer wel gewoon. (Wat in mijnDUO staat dan, niet wat de student denkt dat het zou moeten zijn)

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 04:57

Dat ik uit bed moet omdat ik zo achterlijk ver moet reizen voor een training. 3 uur enkele reis.. :Z

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-19 23:07

black_kelpie schreef:
Bedorven kip van de HelloFresh waar ik achter kwam nadat het in mijn hoofd verdween. En nou ben ik misselijk.


Bah! Beterschap!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 12:13

DeMolenhoek schreef:
Dat ik zonet dik ben genoemd door een klant. Jongens toch...


What the hell... _-:(

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:13

Coconut schreef:
Aan het feit dat ik steeds maar wat met m'n beesten heb....

Straks weer een cavia laten inslapen vanwege een tumor. Echt verschrikkelijk. Je zou er bijna mee stoppen.


Sterkte!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:50

Dat één van mijn konijnen ontsnapt is.. Ik heb er twee, ze zitten bij mijn ouders thuis in een groot zelfgebouwd hok waar ze ook kunnen graven. We hadden een stuk ingegraven en vol gelegd met tegels (zowel onderkant als zijkant) en had zó gehoopt dat dat goed genoeg was. Het is jaren goed gegaan maar mn vader appte vanochtend dat het meisje vrolijk rondhuppelde door de tuin en dat hij haar met geen mogelijkheid kon vangen... :( Ze hebben blijkbaar toch ergens een kiertje kunnen vinden tussen die stenen en zichzelf een weg naar buiten gegraven. Hoop dat ze zelf weer terug komt in het hok. Haar vriendje zit er gelukkig nog wel.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:07

Zo poedersuiker is dat Lestrange, maar niet te druk om maken en mooi op je eigen deel focussen. Haar inzet is niet jouw verantwoordelijkheid! Heel veel succes vanavond! You can do this!

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 15:26

Asvinia schreef:
Dat ik zo'n zin in fastfood heb maar graag een beetje gezond wil eten..


Ugh same.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 18:57

Foaly schreef:
Zou ik zeker doen :j Al met al doe je er net zo lang over en het scheelt niet eens zoveel qua kosten. Dus wie weet vindt je baas het wel prima :)


Nouuu dat is zeker niet zo hoor. Ik was met de trein van Groningen naar Londen toch vele malen langer onderweg dan een vlucht vanaf Eelde. Al met al was ik van deur tot deur 3 uurtjes kwijt met vliegen (inclusief uurtje trein vanaf vliegveld naar stad Londen). Met de trein duurde meer dan het dubbele en het overstappen vond ik ook vervelend.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:39

Sophie_Wind schreef:
Anoniem schreef:
Al die mensen die nu roepen dat als ze niet dit of dat hadden gehad vandaag, ze dan in "de tram" in Utrecht hadden gezeten vandaag. Goh, dat is normaal wel een heel erg drukke tram dan he?
Net zoals al die mensen die zeggen bepaalde rampvluchten gemist te hebben, hmhm ja, want normaal vliegen ze met een flat ipv een vliegtuig. :n :O


:') same

Ook die aanslag in Barcelona ongeveer anderhalf jaar geleden, zijn er mensen die zeggen dat ze daar een maand geleden nog hebben gelopen.
Ja 1000 andere mensen ook :roll:


Sowieso mensen die dit soort dingen op zichzelf betrekken, heel vermoeiend.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:55

Benthhh schreef:
Nou ik moet eerlijk zeggen (noem het op mezelf betrekken) dat ik me er lang best rot over gevoel, omdat mijn zusje daar op school zit en altijd die tram neemt, op de maandagen die tijd.
Alleen gisteren toevallig een schooldag en een stage (die ergens anders is) omgedraaid.
Heb haar toch wel even geappt om te checken of ze op stage was, want ik wist het gewoon even niet meer.


Dat noem ik niet op jezelf betrekken, dat noem ik oprechte bezorgdheid.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:17

Dat ik zo lang moet wachten op mn nieuwe telefoon, waaaarom moest ik er ook alweer één bestellen die uberhaupt nog niet uitgebracht is? :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:39

Dat levensmotto topic. Mijn hemel. :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:42

MarcoBorsato schreef:
__Sannne schreef:
Dat levensmotto topic. Mijn hemel. :')


Heb je mijn motto gezien? :')


Hij past er mooi tussen :))

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:48

Voor "Live Love Laugh" is anders weinig diepgang nodig :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:52

Nespresso, what else?

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 15:53

Lau schreef:
__Sannne schreef:
Voor "Live Love Laugh" is anders weinig diepgang nodig :')


Denkt aan al die action bordjes die iedereen in huis heeft :')


Die mogen ook per direct op de brandstapel.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:49

Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:59

Zoe_97 schreef:
__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Dit is op de universiteit heel erg normaal hoor. Er bestaan hele verkoopplatformen voor zoals stuvia.


Ja dat snap ik, maar donder je samenvatting dan op Stuvia als je hem zo nodig wil verkopen, maar ga niet je eigen klasgenoten om geld vragen. We hebben een hele fijne (internationale) klas waar iedereen altijd open staat om elkaar te helpen en de meesten hun samenvattingen gewoon met elkaar delen. Dan vind ik zo'n move echt belachelijk.

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 18:20

Nayomie schreef:
PostNL die gisteren niet langsgekomen is en dan maar een brief nastuurt met het “we hebben u gemist”-papiertje. :=


Wauw :')

__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 09:07

sureido schreef:
__Sannne schreef:
Dat een klasgenootje een samenvatting heeft gemaakt en die probeert te verkopen aan andere klasgenootjes. Je gaat je eigen klasgenoten toch niet om geld vragen voor een amateuristische samenvatting? Mijn hemel zeg.

Is toch gewoon normaal? Je steekt er uren werk in. Ik snap het zeker wel. Je hebt ook de samenvatting waarschijnlijk niet gezien (je schrijft dat je het belachelijk vind dus dan ga ik daar vanuit) maar vind het wel amateuristisch. Knap! Kan je zelf geen samenvatting maken dan? Is een normale vraag, niet aanvallend.


Zo, lekker bezig?

Ik heb wel degelijk delen van de samenvatting gezien aangezien hij een paar pagina's als preview had laten zien. En die pagina's vond ik erg amateuristisch.

En ik kan zelf prima samenvattingen maken. Sterker nog, ik zou nooit een samenvatting kopen/overnemen omdat ik juist leer van het samenvatten. Deze ergenis is er dan ook niet omdat ik zijn samenvatting zo nodig gratis wil hebben ;) ik hoef hem helemaal niet. Ik vind het alleen banketstaaf tegenover andere klasgenoten. We zijn en hechte klas, iedereen helpt elkaar, iedereen deelt samenvattingen & boeken waar nodig, geven elkaar bijles etc. En dan gaat hij voor een samenvatting geld vragen. Dáár erger ik me aan.

Dat samenvattingen vaker verkocht worden weet ik zelf ook wel. Maar in deze groepssfeer past dat gewoon niet imo.


__Sannne
Berichten: 5684
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 09:47

Onbetaald overwerken zou ik ook niet doen hoor. Wil in noodsituaties best een keer langer blijven om te helpen, maar ik ga niet standaard onbetaald langer door.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 95Ellen, BLEXBot, Bloodymary, CupCakes_, Dallista, GrapeshotBot, karlos, marygoround, Noor, rosalie_a, secricible, Sodeletuut, YandexBot, YvonneV en 42 bezoekers