Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 19:13

Dat je perfect happy bent en er dan iemand tegen je zegt "Wow, jij kijkt boos!" en "Keep on smiling" en dat laatste elke keer herhaalt als ze je passeren.

Ja, dat is dé methode om mij een rothumeur te bezorgen waar ik voorheen gewoon rustig gelukkig was :')



Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 21:44

Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 13:14

Ineke2 schreef:
Zonder gesprek word het meestal van kwaad tot erger. Iedereen heeft recht op een normale behandeling. Óók als je er maar 1 dag in de week werkt.
Volgende werkdag zou ik daarom toch echt even gaan praten met je werkgever. Als een klacht indienen je te ver gaat, kan het sowieso geen kwaad om je hart te luchten zodat je werkgever ook weet wat er speelt :)


Dit! Heb het zelf ook voorgehad, en die ene dag per week kan je echt parten spelen als je zo behandeld wordt, zo rot voor je :(


Niobe schreef:
Kirania schreef:
Dat ik na een bijna-paniekaanval in hartje Brussel vandaag gewoon een paniekaanval kreeg tijdens een college/les en ik twee keer de klas uit ben gelopen hopend dat de hartkloppingen en de oncontroleerbare tranen snel zouden stoppen, en de les dan nog zo uitgerekt word door de idiote opmerkingen van twee (altijd dezelfde) studenten dat ik totaal geen feedback kreeg op mijn presentatie die dag. Fijn als je al staat te bibberen vooraan :n Ik kan tegenwoordig echt niet tegen kelderlokalen en al zeker niet tegen drukke steden die zo dicht op elkaar gebouwd zijn. Ik haat Brussel enorm :')


Och oliebol, dat is erg naar :(:)
Wel heel goed van je dat je wel teruggaat en zeker heel knap dat je de presentatie hebt gedaan!


Dankjewel! Ja, ik was erg blij dat het voorbij was :')

Voor vandaag; dat mijn voerschaal van mijn merrie opeens verdwenen was, hele stalling overhoop gehaald want ik zet die altijd netjes terug op zijn plek op mijn kast, en niks vond. Ik kom even later terug op stal en een stalgenoot was net terug van wedstrijd, was even snel weer verdwenen, en plots stond mijn voerschaal naast hun weide... Ja, ik ben misschien verstrooid, maar blind ben ik niet he :') Wie 'steelt' (groot woord) er nu een voerschaal :') vraag het gewoon...

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-19 15:17

ScarOfWars schreef:
Dat sommige gesprekken altijd van mijn kant moeten komen. Ik word daar zo moe van soms.


Wat poedersuiker... :(:) Ik snap je! Heb je iemand waar je op kan rekenen die ook eens initiatief neemt? Misschien helpt daarmee praten wel!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 10:13

taartjee schreef:
Lieszje, heb je zeker een goed punt. Ga nog even nadenken wat ik ermee ga doen.

Het punt is dat mijn ouders dan weg zijn en broertje heeft al toegezegd dat die jongens hier kunnen komen om de halve finale van de game te komen kijken die dan is zonder te overleggen. Ik was zelf ook van plan om dat beneden op de tv te gaan kijken en ik ben wel echt iemand van, hoe meer zielen hoe meer vreugd. Maar dan niet met mijn ex. Toen ik het gisteren tegen mijn zus zei werd ze spontaan boos. Ex heeft mij namelijk niet helemaal netjes behandeld wat ook mijn grootste reden is dat ik hem niet meer wil zien en spreken. Heb dat ook duidelijk naar ex gemaakt en dan voelt het echt driedubbel zo vervelend dat broertje al heeft toegezegd dat ook hij welkom is terwijl ik hem hier niet wil hebben. Leuk voor broertje dat hij nog wel goed met mijn ex om gaat, maar die vent heeft mij wel zodanig gekwetst en pijn gedaan dat ik hem de komende 5 jaar niet hoef te zien.
Straks als mn broertje er weer is ga ik toch maar zeggen dat ik liever heb dat hij een andere locatie met zn vrienden zoekt als ex komt. Zonder ex zijn ze hier van harte welkom


Vind het vrij onsympathiek van je broertje dat hij, ondanks te weten dat je gekwetst bent (want normaal weet hij dat toch, nee?) Hem toch uitnodigt. Het kot zou hier te klein zijn vrees ik := Als ik ruzie heb met iemand zijn het net mijn broers die zeggen 'op de brandstapel ermee, zo'n mensen hebben we niet nodig in ons leven' :') Lekker dramatisch maar je snapt het wel. Hopelijk verstaat je broer het gewoon! Anders echt gewoon ongelofelijk rot...

Frustratie van vandaag: Al twee jaar mijn rijbewijs hebben (en een halfjaar mijn BE) maar nergens heen mogen op mijn eentje behalve de route thuis-paarden. :') Het word echt een beetje te gek voor woorden.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 19:25

San_ner schreef:
Dat de kinderen van de buren het nodig vinden om op onze parkeerplaats te gaan steppen, met het nodige geschreeuw. Gelukkig heeft mijn vriend ze al aangesproken. :Y)
(Zijn twee aparte parkeerplaatsen, een voor hun huizen en een voor ons gebouw, ook nog afgesloten met een slagboom, dus ze hebben hier sowieso niks te zoeken.)


Ik deel die irritatie _/-\o_ Of ze komen hun bal zonder het te vragen met veel lawaai uit onze tuin halen.

Momenteel super bummed dat ik mijn trainingswandeling niet heb kunnen gebruiken omdat ik moeite heb met nee zeggen en een vrij arrogante dame met haar driejarige mee liet gaan, omdat ik het zielig vond :') Mijn shet had ik aan de lange lijnen en haar jong grut liet ze continu op mijn hielen lopen, zei gewoon telkens 'ja, hij is jong' 8)7 Telkens proberen 'uitleggen' waarom mijn pony me voorbijstak zodra haar pony op onze hielen zat, want hij zou 'ongebalanceerd' zijn. Man, ik heb echt mijn happy place moeten opzoeken om op het einde niet uit te vliegen, en ik zat er maar een halfuurtje bij. En dan trok haar pony haar telkens opzij naar het gras, en riep ze 'da's een goed teken, dan heeft hij geen stress als hij eet!' moest ik geen nerveuze shet in handen hebben gehad had ik haar nogal aangeknipperd. _O-

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:06

Ik moet zeggen moest zo'n Truckrun hier ergens door komen, er was snel ruzie met de bewoners met hoe dichtbebouwd ons landje is := Genoeg huisdieren die er niet mee om kunnen... Het mag 'maar' tien minuten zijn, voor bv. Een konijn kan dat een hartaanval betekenen.

Waarom toch altijd dat lawaai. Ik begrijp er niets van :')

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 21:18

Iejoorr schreef:
Aan de "super stoere, kijk mij nou tof doen" jongen die naast me op het bankje ging zitten op het station. Vervolgens een soort van gesprek wilde beginnen en zn 2e vraag was; "mevrouw, weet u hoe laat het is?"

Dude, ik reageerde al niet op je eerste vraag, en ten 2e zit ik pal onder de stationsklok :')
Ik. Wil. Geen. Gesprek. Met. Je.
Donder op :')

Dat laatste deed hij dan ook uiteindelijk :)) hij liep weg van het hele station, dus wat 'ie nou kwam doen :') onguur typetje...


_O- Sommige gastjes gaan het denk ik nooit begrijpen...

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 17:37

Aan de verschrikkelijk dure constructies voor schuilstallen. Toeme zeg, 5000-11000 euro... Dat mogen ze houden -O-

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 14:04

casperzazoe schreef:
Dat de DA is geweest voor m'n hoestende en kortademige pony maar niks te vinden is. Wat dat betreft heb ik liever dat ze zeggen "ja hijs goed ziek maar goed te behandelen met dit en dit".. nu blijven we sukkelen


Herkenbaar... allergie? Misschien zwarte komijn proberen, ik zweer erbij met mijn hoestende/kortademige pony die ook niets aan de hand heeft voor de rest :Y) Wel enkel in Duitsland verkrijgbaar op dit moment denk ik, dus dat is bestellen.

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 08:53

SpikkelFire schreef:
Gecondoleerd..

Hier niet zo zeer een ergernis, meer een dubio. Heb mn droompaard op internet gezien, alleen ik ben nog niet zo ver om nu al te kopen. Heb nog geen stal geregeld en wil eerst nog wat groepslessen meedoen in de manege. Mja, zoveel paarden komen er niet voorbij die precies zijn wat ik zoek : twijfel of ik dus moet gaan kijken..


Ik zou toch al eens gaan kijken! Dan weet je zeker of het je ding is of niet, ipv het nooit te weten :j Zo'n kansen kom je inderdaad niet elke dag tegen!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 11:54

Calipsolover, dat is wel echt degoutant :r Na het uitschelden is hij niet gestopt zeker?

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 21:53

Dat ik net ben uitgescholden geweest door een stalgenoot omdat mijn paarden in het rond aan het galopperen waren in de weide en de 'andere paarden aanstoken' en daardoor haar paard onderuit ging omdat hij lomp was en mee heen en weer galoppeerde. Ze zei dat ik dan maar de dierenartskosten moest betalen mits hij een been breekt.

Hoe gek kan je het maken? Mijn excuses dat je paard een lomp ding is, maar ik ga niet even kunnen communiceren met mijn paarden dat ze rustig in een hoekje moeten staan, sip te kijken. Het is echt elke keer van dit soort toestanden als mijn merrie gek doet, ik krijg telkens commentaar want 'ze gaat door de draad gaan' (heeft ze daar met elektriciteit nog nooit gedaan overigens). Wat kan ik eraan doen dat die allemaal bang zijn van mijn half trekpaard? Dat ze het zelf uitzoeken, jezus....

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:58

Tancreda4 schreef:
Haar keuze haar paarden bij de rest te zetten. Dat is een risico dar diegene zelf neemt. Dan moet ze ze maar aan een touwtje houden of ik een porseleinen kastje.


Weet je wat nog het ergste is? Haar paard stond in een andere weide en reageerde gewoon op wat mijn paarden deden :')

@britta, Ik denk het :') Ik quote een andere stalgenoot; "Je moet daar een zadel op gooien en hard gaan crossen want je paard heeft veel te veel energie" Ze is nog erger als ze terug mag sporten, dan heeft ze net nog meer conditie om zo adhd te zijn...

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 11:36

Marcella schreef:
Dat het nog steeds koud is buiten. :brr:


Amen, ik bevries! :=

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 08:30

Waikiki schreef:
Dat ik mij afvroeg waarom mijn telefoon op Pm i.p.v. am stond.. stond te wachten om opgehaald te worden en vond het al raar dat het zo licht was voor 5 uur sochtends. Kom ik er net achter dat het middag is... mijn ‘ik ga even liggen aan het eind vd ochtend’ escaleerde in een coma...


:') _O- Hier lig ik toch echt dicht van!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:08

Dat het vakantie is, de enige vriendin waar ik sociaal mee doe op vakantie is met haar vriend, en dat de andere vriendin nu erg ver woont. Paard is onberijdbaar en stalling is standaard commentaar krijgen dus da's ook zo'n puntje, sociaal ga ik vrees ik niet kunnen zijn deze week... Jammer genoeg geeft dat dan ook zero motivatie om te studeren :') Moest ik niet op intelligentie vallen had ik Tinder geïnstalleerd ofzo _O-

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 14:41

__Sannne schreef:
Want intelligente mensen zitten niet op tinder?


Dat niet, het is dat ik niet zomaar op uiterlijk val, want ze kunnen er echt als vanalles uitzien voor mijn part, en Tinder is nu niet bepaald "swipe right bij het intelligentste stukje schrijven" :') Daarnaast ook geen zin in daten :')

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-19 22:23

@lestrange, hetzelfde hier. "Waarom maken wij ons zorgen over een gebouw als de hele planeet eraan gaat?? We zijn allemaal gedoemd!!!" Kunnen ze mensen gewoon even laten treuren voor een prachtig monument? Inderdaad onmetelijk gezaag...

Lastig zo met je vriendin :(:) Ik hoop dat het snel betert, maar uit eigen ervaring beterde het altijd pas als het uit was :') Ik duim voor je dat ze terug bij haar zinnen komt!

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-19 15:39

Giolli schreef:
Ach. Ik hoef tenminste niet op de kinderafdeling te shoppen.


_/-\o_

Ik erger me helemaal met dat je je geschreven en uitgeproken woorden vijf keer moet nalezen/nadenken om "politiek correct" over te komen. Ik zei dat paarden met erg zware obesitas even erg zijn als de paarden die er als skelet bijlopen. Heb je er natuurlijk meteen wat die op hun tenen getrapt zijn want "ik probeer alles om mijn merrie dik te krijgen, je moet niet zeuren!"

Dat is... zó mijn punt niet? :Y)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 07:04

...ik erger me aan het feit dat mijn hoofd ook nooit stopt :') Is het ADHD? Who knows. Zodra iemand maar ook een klein beetje boos is op me ondanks of het reël is of niet ben ik een wrak, ik probeer iedereen altijd te helpen alsof het een dwangneurose is en vergeet mezelf, en ik ben zelf zó bang voor afwijzing en dergelijke dat dat mijn standaard motivatie is om te studeren, want ik ben doodsbang om de blikken te zien van proffen en familie als het niet gaat := daarom zit ik ook vól nutteloze feitjes, want meer kennis = minder disappointment :Y)

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 06:26

Niet echt een ergernis maar een kleine zucht, dat als je hier als eerste op bent het chaos is _O- konijnen wakker en binkies door hun hok want 'buitenbuitenbuiten', witte kat die absoluut NU naar buiten wilt, rosse kat die zijn quota aan menselijk contact 's nachts niet heeft gehad en NU mijn ouders wilt hebben om bij hun gezicht te gaan maffen in bed, zwarte kat die me heel zielig aankijkt want ik heb melk in mijn cornflakes kom... En momenteel staat de rosse weer aan de deur van mijn ouders te jammeren :Y)
En nu is ons voedstertje overgegaan op een 'let me out' sequentie van Rambo, en probeert ze zich een weg uit haar hok te knagen, waar ze enkel 's nachts in zit :')

Meer een momentje van 'ik zou het niet anders willen, maar zucht, laat me mijn ontbijt even eten voor ik vertrek' _O-

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 21:41

Jolien87 schreef:
Dat ik vanmiddag in een kledingzaak een jurkje aan het passen was die ik vervolgens aan mijn zus liet zien.
Hij zat een beetje gek en daar hadden we het over waarop de winkelmedewerkster zich ongevraagd in het gesprek mengde en door de winkel schalde: "Ja, ik zie het al. Hij zit véél te strak bij je borsten".

Vervolgens ging ze met een collega middenin de winkel staan lachen om een vrouwelijke klant die blijkbaar wekelijks langskwam om hetzelfde item te passen.


Dat vind ik precies toch echt... Ja zeer boertig eigenlijk. Ik heb er geen ander woord voor :')

Ik erger me aan eigenaars van trekpaarden die vervolgens nooit de hoeven laten bekappen. De stalgenoten die hem 'opleren' (inclusief een hoop gemep en bang zijn voor hem) zeggen dat het hun probleem niet is dat zijn hoeven zo zijn en ze gewoon blijven opleren en veel beweging van hem vragen. Die hoeven zijn pannenkoeken en tot aan de kroonrand doorgescheurd... ik word er ziek van, echt ziek :r Hele hoop foto's genomen maar weet niet wat ik ermee moet doen... Ik vind het echt, echt belachelijk. Arm paard...

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 22:22

@ineke, ja, die vind mij maar een zeur... Er is een reden dat ik iets anders heb gevonden voor mijn paarden, maar vind het erg sneu voor dat arme dier :n

Kirania

Berichten: 1636
Geregistreerd: 19-06-11
Woonplaats: In de bebouwde kom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 17:38

Als je tekent en je 1000 berichten krijgt die allemaal hetzelfde zeggen, aka "Wil jij iets voor mij tekenen" en dan zeg je, ja, aanvragen, ze kosten zoveel. "Oh, laat maar, je bent niet lief als je het niet gratis doet". Ik zal dat de volgende keer tegen de bekapper zeggen :') Die zal me goed uitlachen...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, Dancyy, goldenarrow, Googlebot, IASCrawler, ImkeTarek, roosjenat, Slagroomsoes, xChoco en 52 bezoekers