Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 16:48

Trui schreef:
ben jij mijn buurvrouw?

wij hebben ook een kat van de buren die meer bij ons js dan bij hun gok ik :’)

Maar waarom laten jullie die binnen dan? Hier is ook zo een kat die graag naar binnen wil maar dat mag die echt niet hoor. Weet zelf hoe irritant het is als er iemand is die je kat ook binnen haalt.


lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 13:44

Lestrange01 schreef:
Dat ik nu al onredelijk erg gestrest ben over de toetsweek, en over dat ik vanaf volgende week op de brood afdeling ga werken. Ik ben zo bang het beide te verpesten

En dat ik geen oog dicht gedaan heb vannacht omdat ik elk half uur wakker werd. Ten minste wel de maansverduistering gezien maar leuk is anders

Schrijf eens voor jezelf op alle goede dingen die dit voor jezelf kan brengen (als in nieuwe uitdaging bij het brood of ik heb bio al best goed voorbereid) en bedenk eens welke angsten terecht en welke eigenlijk niet. Dit kan je heel veel rust geven.

Gefeliciteerd xpablobokt!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 10:12

Meliaforever schreef:
Al die paniek voor sneeuw. Is nog geen vlokje gevallen hier aan de westkust.

Inderdaad.. hier ook niet in het noorden van het land.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:56

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik mijn Engels toets compleet verpest heb. Het was een luistertoets en hij skipte opeens van 11 naar 14 en ik was dus ik paniek en stak mijn hand op. Maar de leraar had gezegd dat als je de opname pauzeerde dat je een 1 kreeg dus terwijl ik wachten ging de vraag door en de leraar zei dat ik gewoon verder moest gaan maar ondertussen was het al bij vraag 17 |(

Iedereen had dat probleem alleen ik was de enige die het "als je pauzeert wordt je programma afgesloten en krijg je direct een 1" heel letterlijk nam en dus niet pauzeerde, ook omdat ik de eerste was bij wie het gebeurde ;(

Even naar je mentor en anders teamleider gaan als je het terug ziet.
Zo had ik een leerling met een kapotte rekenmachine tijdens een wiskunde toets. Docent had dat niet door en wuifde z’n vraag weg. Leerling zegt niks vervolgens tot aan inleveren. Is soms meer mogelijk dan je denkt. Docenten zijn ook net mensen.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 12:57

Aan makelaars die half 5 geen kantoor tijden vinden..... sorry hoor maar er moet bij ons ook gewerkt worden. Ik vertrek dan al zeer op tijd. Ik kan geen lessen laten uit roosteren voor een bezichtiging van een huurwoning.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 09:37

Aan mensen die een gesprek wilde en vervolgens niet komen opdagen.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 12:54

Lau schreef:
Dat net de druppel is gevallen die de emmer deed overlopen en mijn ex vriend inmiddels vanavond zijn spullen mag pakken.

Sterkte :(

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 12:56

Dat Mn vriend zijn werkgeversverklaring niet op tijd binnen is. Eerder aangevraagd dan mijn eigen en die had ik afgelopen woensdag al binnen.
Nu is het voorjaarsvakantie dus kunnen we het sowieso vergeten. Erg bang dat een leuk huurhuis nu door onze neus geboord wordt.
Ik vind ook wel dat zij onmogelijke eisen stellen.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:33

Dat er nog geen WiFi op het werk is...
Naast dat ik nu moet werken op Mn hotspot kan ik het in de les straks ook niet gebruiken. Leerlingen kunnen niet eens bij hun boeken zonder WiFi.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 18:47

Lestrange01 schreef:
Ja ik probeer het ook los te laten, mijn deel is goed en mijn deel doe ik in mijn eentje (mijn groepsgenootje doet een deel met haar samen) dus ik kan prima mijn verhaal doen zonder dat er iets mist. Maar toch. Het pws was voor mij heel belangrijk en ik keek er zo lang naar uit on het te doen, dan is het zo'n teleurstelling als het op deze manier gaat. En idd als ze niet op komt dagen zal ik dat zeggen (ik begin namelijk).

Onthoud ook het publiek weet niet of er dat er iets mist! Ik begeleid ook pws en sectorwerkstukken. Afgelopen jaar stond een meisje alleen omdat de ander ziek was geworden. Ik wist dat er dingen miste maat ouders niet hoor.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:01

Aan dat Mn hond er vandoor was. We wisten waar die zat maar hij kwam echt niet. Een uur achteraan gezeten...
voorlopig maar weer alleen aan de 10 meter lange jachtlijn.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:07

Lieszje schreef:
lenaa_tje schreef:
Aan dat Mn hond er vandoor was. We wisten waar die zat maar hij kwam echt niet. Een uur achteraan gezeten...
voorlopig maar weer alleen aan de 10 meter lange jachtlijn.

Oei gelukkig heb je hem weer!

Gelukkig wel, wel even stress vanwege het donker. Wel een plek zonder verkeer en alles maar toch je bent zo bang dat je hem niet vind voor het donker is.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 20:21

Lieszje schreef:
AmyII schreef:
Aan die rotstorm die vanmiddag ineens op kwam zetten. Ik was serieus even bang :=

Haha dat had ik ook even met motorrijles vandaag :')
Scheet zeven kleuren op de snelweg :+
Gelukkig is het nu weer aardig kalm :)

Jeetje dat lijkt mij ook wel spannend op de motor!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 15:13

Aan het voorstel van een tegoedbon van 50 euro voor mijn door vervoer gedeukte gasfornuis van 612 euro... er zit schade aan voor, zij en achterkant van het apparaat. Heel aantal deuken en aan de voorkant zelfs een heel stuk naar binnengevouwen.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:49

Dat Mn fornuis beschadigd is geleverd en ze het nu morgen tussen 8 en 22 uur komen ophalen. Joh tijd zat hoor.. niks beters te doen..

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 08:03

Foaly schreef:
Groningen valt ook nog mee

Ik vond het vrij hoog voor een partij die de gaskraan niet wil dichtdraaien en een lijsttrekker die zich gewoon niet heeft laten zien. 5 uiteindelijk ook.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 20:00

Amandavd schreef:
Dat het FVD jongeren oproept om hun linkse docenten aan te geven bij hen en dat er mensen zijn die dat daadwerkelijk goedkeuren. Om te kotsen.

Vooral als je die Instagram bekijkt... waar het initiatief van paarse vrijdag als linkse propaganda wordt bestempeld..

Ik geef maatschappijleer. Ik vind het belangrijk dat leeelingen hun eigen mening leren geven en onderbouwen. De weg naar de verkiezingen toe ben ik daar ook mee bezig. Wat vind hè belangrijk, wat vinden politieke partijen.
Mijn mening is daarbij niet belangrijk, respect naar elkaar wel.
Mag ik dan niet meer vertellen op wat ik heb gestemd als leerlingen dat aan mij vragen? Ook al is dat bij wijze van de D’66 die ze op die instagram ook als links bestempelen, is dat een vrijbrief om mij te filmen? Ik hoop toch niet...
gevaarlijke ontwikkeling.

Nu geloof ik niet (ja ik vertrouw mijn leerlingen) dat ze dat zullen doen maar juist de discussie (en nee ik ben niet altijd eerlijk, ik verdedig zo af en toe ook wel de voor mij een tegenovergestelde mening. Juist om het interessant te maken. )
Dit moet in mijn vak.. en als een leerling nou een ‘linkse’ opvatting heeft is dat de schuld van het onderwijs. Bijzonder!

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:32

Aan Mn vriend die ontzettend chagrijnig is tijdens het verhuizen ....

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 22:55

Aan mezelf. Ik had al geen lekkere dag val ik ook nog hard van Mn paard tijdens de les. Kreeg het ook niet meer goed :(

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 07:02

Dat ik zo n pijn heb maar dat het waarschijnlijk gewoon mijn spieren zijn en daarvoor thuis blijven vind ik ook zo wat. Maar het liefst zou ik in bed kruipen.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 11:26

Stroomstoring op mijn werk

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:36

Cayenne schreef:
Dat er hier een grote stroomstoring is..
Nou vind ik dat nog niet eens zo erg, maar er staat iets in huis continu nonstop te piepen en ik word er GESTOORD van!
Volgens mijn man zou het vanzelf uit moeten gaan. Ja, dat deed het ook.... voor 1 minuut :roll:
Nu is het feest opnieuw begonnen :roll:

Iets van een brandmelder? Dat was hier op het werk een probleem, die blijft af gaan als deze niet op de stroom is aangesloten.


lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:38

Aan het feit dat leerlingen zeuren dat zij niet naar huis mochten vanwege de stroomstoring .. die andere school mocht wel.
Na 1,5 uur deed het, het weer. Daarnaast zijn zij een eindexamenklas en een aantal kan de lessen nog erg goed gebruiken.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 14:25

Aan dat ik opeens bang ben om te springen ... hoezo :(

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 10:47

Aan dat we de oud papier zijn vergeten...
We kunnen tot half 12 het weg brengen maar Mn vriend heeft zn koffie nog niet op. Hij is ook echt niet van plan te gaan opschieten.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Anoukjuuuhh, Axxy, ComscoreBot, danneke80, DWitzel, Eleeke, Facebook, Geerten, Henkje, moralian, nafkedemi, Poety, Schuur_, zuperzmoker en 188 bezoekers