Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-19 06:16

Dat een van onze opdrachtgevers geeist heeft dat we morgen auto's op de weg hebben voor leveringen (morgen is de nationale feestdag hier, maar omdat het op zaterdag valt, is de officiele verlofdag op maandag) en dat letterlijk elke klant die ik bel voor een leverafspraak morgen, zwaar geirriteerd reageert dat ze echt niet gaan zitten wachten morgen want... het is Australia Day, dan doe je toch geen leveringen… |o
En de opdrachtgever maar zeuren dat we niet genoeg orders uitleveren…

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 04:25

Dat ik door een dreigende cycloon de afgelopen dagen een complete invasie aan mieren, kakkerlakken en ander kruipgespuis in huis heb _-:(
NEWSFLASH aan alle 6-potige vluchtelingen hier in huis: Cycloon is afgezwakt en terug naar zee aan het gaan. Het vluchtelingencentrum is met onmiddellijke ingang gesloten, de regen komt niet dus jullie kunnen allemaal weer in de tuin gaan wonen :evaw:

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 05:35

Jikkeee schreef:
Dat ik gisteren toch weer een dekje gekocht heb. Kerel niet thuis, dus als hij er straks naar vraagt; nee hoor schat die had ik al :')

Ik doe dat met boeken. In mijn tas houden en als hij even uit zicht is, gauw in de kast schuiven. Eentje meer of minder valt toch niet op :')

Ergernis: mijn man was naar de winkel om een stoomcleaner te halen en ik begon vast met stofzuigen. Komen er ineens rook en vonken uit dat ding!
Dus toen hij thuiskwam, kon hij gelijk rechtsomkeert maken naar de winkel voor een nieuwe stofzuiger :(

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 01:22

nicole_floor schreef:
Een collega die het belachelijk vond dat ik vrij gevraagt heb omdat de tandarts bij mij paard komt. Mocht ik officieel niet voor vrij vragen volgens haar. Gelukkig gaat zij niet over de planning...
Lekker, dat soort collega's. Het gaat ze gewoon geen zak aan waarom je vrij neemt.
In het verleden ook zo'n collega gehad; die vond het belachelijk dat ik vrij nam om een lang weekend naar Engeland te gaan met het stockcar team van mijn man. Die zei toen (I quote): "Je wordt echt te oud voor dit soort dingen. Het wordt tijd dat je volwassen wordt." _O- Daarna heb ik nooit meer wat verteld over prive-leven. Vroegen ze op maandag wat ik het weekend gedaan had, was het antwoord standaard: Niks.

Mijn ergernis: vergist in de datum van huis inspectie. Hadden het hele huis tip top in orde voor inspectie vandaag, alleen het gras niet gemaaid omdat het zo nat is dat de grasmaaier het alleen platdrukt, maar niet maait. Dus ik bel net de makelaar om (bij voorbaat vast) te verontschuldigen voor de tuin. Zegt ze: Het is pas op de 26ste, dus je hebt tijd zat om te maaien. >;) Moeten we komend weekend weer poetsen....

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 05:13

Mensen die tijdens een cursus (wildlife rescue) constant op hun telefoon zitten te koekeloeren. Kom op zeg; het is allemaal vrijwillig, je kiest ervoor om te komen, doe een beetje geïnteresseerd.

(Het is nu pauze, voordat mensen denken dat ik hetzelfde doe)

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 01:34

Dat ik buitengesloten ben. Was even boodschappen doen en geen huissleutel mee want mijn man was thuis. Was alleen vergeten dat hij de recycle weg zou gaan brengen. Gelukkig kan ik op de veranda zitten.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 12:05

Ineke2 schreef:
Barramundi schreef:
Dat ik buitengesloten ben. Was even boodschappen doen en geen huissleutel mee want mijn man was thuis. Was alleen vergeten dat hij de recycle weg zou gaan brengen. Gelukkig kan ik op de veranda zitten.

Hopelijk had je geen boodschappen mee die in de vriezer moeten :=

Het zat in koeltassen :+ En gelukkig kwam hij na een minuut of 10 thuis. Viel uiterlijk mee dus!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 05:56

Dat mijn telefoon uit elkaar begint te vallen (scherm lijkt wel los te laten), dus dat ik vrees dat ik na 4 jaar een andere moet gaan kopen. Kom ik er net achter dat de iPhone 5 blijkbaar niet meer verkocht wordt (I know, ik leef nog in het stenen tijdperk).
Maar, maar, maar.... Ik wil helemaal niet zo'n groot duur nieuw model. Ik wil mijn oude vertrouwde mobieltje houden… Ga dus maar op zoek naar een iPhone dokter ofzo (en hoop dat ik niet uitgelachen wordt).
(First world problems maar er even over klagen is toch wel fijn :+ )

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 10:00

MizzMontana schreef:
Barramundi schreef:
Dat mijn telefoon uit elkaar begint te vallen (scherm lijkt wel los te laten), dus dat ik vrees dat ik na 4 jaar een andere moet gaan kopen. Kom ik er net achter dat de iPhone 5 blijkbaar niet meer verkocht wordt (I know, ik leef nog in het stenen tijdperk).
Maar, maar, maar.... Ik wil helemaal niet zo'n groot duur nieuw model. Ik wil mijn oude vertrouwde mobieltje houden… Ga dus maar op zoek naar een iPhone dokter ofzo (en hoop dat ik niet uitgelachen wordt).
(First world problems maar er even over klagen is toch wel fijn :+ )


De SE wordt nog wel verkocht. Model van de 5 met meer opslag en betere software.

Bedankt voor de tip! Gelijk opgezocht, maar die bleek alleen via duistere webshops verkrijgbaar hier...

Maar: de telefoon repareer meneer heeft het gefixt!! Nieuwe batterij en nieuw schermpje en hij is weer als nieuw *\o/*

Waikiki _O-

Sterkte aan de tandarts bezoekers vandaag!

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:00

Ben ze idd nog niet tegengekomen :+
En de Apple store heeft alleen 7 of nieuwer volgens de site.

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 06:33

Koeriersbedrijven…
Krijg net een belletje dat ze wat komen ophalen vandaag, verwachte aankomsttijd van de auto is tussen 17.00-19.00. Euhmm… Wat denk je zelf, mijn werkdag duurt tot 16.00 dus ik ga echt niet zitten wachten tot 19.00... Stelletje dwazen 8)7

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-19 08:15

Ineke2 schreef:
Barramundi schreef:
Koeriersbedrijven…
Krijg net een belletje dat ze wat komen ophalen vandaag, verwachte aankomsttijd van de auto is tussen 17.00-19.00. Euhmm… Wat denk je zelf, mijn werkdag duurt tot 16.00 dus ik ga echt niet zitten wachten tot 19.00... Stelletje dwazen 8)7

Dat is een no-go inderdaad >;)
Zijn ze er nu eerder? Of blijft iemand anders langer?

Geen van beide; ik heb de dozen buitengezet voor ze :+ Ze kijken maar even (hopen dat er geen tropische regenbui op valt...)

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson

Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 03:36

Dat er na maanden wachten en bellen en schreeuwen tegen ze (door de vrouw van mij baas, niet door mij) eindelijk iemand van de Telstra (telefoon/internet bedrijf) is om het internet te fixen. Trekt hij zonder waarschuwing de modem eruit. Dahaag werk van de afgelopen paar uur :wave: 8)7
Oh en intussen zit hij aan de telefoon te ruziën met het bedrijf wat de kabels etc aangelegd heeft. Ik denk dat het nog even duurt voor het allemaal weer werkt....

Might as well share, might as well smile, life goes on for a little bitty while ~ Alan Jackson


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nancy, Amazonbot, fotolijstje, Happyhealthy, LISA_L, marschwood, Niicolee_, Niika, prugelpiet, Roosch, roosjenat, xSuuzerd, Zick_Zack, ziechriet en 143 bezoekers