Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, Shanna, Dani, EvelijnS

Steeph

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 22:25

Chocolade...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 22:28

Lau schreef:
Steeph schreef:
Chocolade...

Nee foei neem een komkommer :Y)

Gatver, komkommer! :r

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 22:31

Lau schreef:
Steeph schreef:

Gatver, komkommer! :r

Tomaat dan weet ik veel groente ofz :+

Maar... maar... bluuhhh

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 17:03

Mijn Sigma lens...
D3100 + Tamron, Nikon of Sigma objectief; werkt prima.
D5600 + Tamron of Nikon objectief; werkt prima.
D5600 + Sigma objectief; geen autofocus...
-O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-19 18:36

Maflinger_S schreef:
@Steeph: niet per ongeluk het schuifje op M van manual gezet bij het vastdraaien van de lens?

Nope, eigenlijk alles al geprobeerd, waarschijnlijk is de volgende stap firmware updaten :')
Van de body, that is. Van de lens kan ik nergens meer firmware vinden

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:14

Mijn motivatie die weer helemaal weg is :x

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:34

Lau schreef:
Steeph schreef:
Mijn motivatie die weer helemaal weg is :x

Nee jij bent de gemotiveerde van ons twee. Jij kan dit *\o/*

Ach ga toch weg, ik wil een beetje in de zon liggen :+, geen enge telefoontjes plegen waarmee ik niks verder kom, of wel verder komen maar dan toch afhaken omdat ik geen oke gevoel heb :n

Trui schreef:
omg whatthehell...

ik erger me aan t feit dat ik een kaassoufle wilt en dat ik zoooo graag wil rijden

Wil... :x

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 06:08

Ik wil verder slapen :(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 05:14

Mijn droom van vannacht...

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 14:38

Ik wil geen boodschappen doen.
Ik wil een dutje.
Dit is een slechte haiku.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 06:49

Crossposting :roll:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:46

Waarom gaat niks in mijn leven zoals het zou moeten gaan? Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar het is zo stront vervelend dat altijd alles tegen zit.

Dinsdag avond punt voor een vak terug gekregen, 5.0, nagekeken door een andere docent dan de mijne. Gister inzage en toch nog 0,6 er bij gekregen voor iets wat fout gerekend was, wat mijn eigen docent wel goedgekeurd zou hebben. Nu dus uiteindelijk een 5,6.

Studie loopbaan begeleiding (SLB) gesprek; ik kom met een eigen invulling voor een curriculum aanvullende activiteit, mijn SLB'er vraagt een motivatie met humor. Ik een motivatie geschreven met humor door de competenties net wat te buigen zodat het bij mijn activiteit past. Mag ik weer een nieuwe motivatie gaan schrijven, want die competenties horen er niet bij. Ook zag hij nog steeds niet wat het voor meerwaarde zou hebben bij mijn opleiding. Uiteindelijk vielen we terug in dezelfde discussie als de twee voorgaande gesprekken, dus heb ik gezegd dat ik wel een andere activiteit zoek waarbij er minder weerstand gegeven wordt. Want als het om kennis verbredende MOOC's gaat, dan kan alles en hoeft niets een motivatie te hebben. Witheet weg gelopen uit het gesprek, ik ben die vent zo zat.

Ik zou om 11:20 opgepikt worden voor een proefles, 11:35 is er nog niemand. Uiteindelijk gebeld, blijkt de instructeur ziek, maar heeft niemand mij wat laten weten. appelflap mijn hele dag daar omheen gepland. En ook dat komt wel goed, uiteindelijk. Maar ik ben er zo klaar mee.

En dan moet ik straks ook nog van 3 tot 9 werken, ik hoop dat ik niet achter de kassa zit, want ik heb mijn dag week niet

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 17:23

Steeph schreef:
Waarom gaat niks in mijn leven zoals het zou moeten gaan? Uiteindelijk komt het allemaal wel goed, maar het is zo stront vervelend dat altijd alles tegen zit.

Dinsdag avond punt voor een vak terug gekregen, 5.0, nagekeken door een andere docent dan de mijne. Gister inzage en toch nog 0,6 er bij gekregen voor iets wat fout gerekend was, wat mijn eigen docent wel goedgekeurd zou hebben. Nu dus uiteindelijk een 5,6.

Studie loopbaan begeleiding (SLB) gesprek; ik kom met een eigen invulling voor een curriculum aanvullende activiteit, mijn SLB'er vraagt een motivatie met humor. Ik een motivatie geschreven met humor door de competenties net wat te buigen zodat het bij mijn activiteit past. Mag ik weer een nieuwe motivatie gaan schrijven, want die competenties horen er niet bij. Ook zag hij nog steeds niet wat het voor meerwaarde zou hebben bij mijn opleiding. Uiteindelijk vielen we terug in dezelfde discussie als de twee voorgaande gesprekken, dus heb ik gezegd dat ik wel een andere activiteit zoek waarbij er minder weerstand gegeven wordt. Want als het om kennis verbredende MOOC's gaat, dan kan alles en hoeft niets een motivatie te hebben. Witheet weg gelopen uit het gesprek, ik ben die vent zo zat.

Ik zou om 11:20 opgepikt worden voor een proefles, 11:35 is er nog niemand. Uiteindelijk gebeld, blijkt de instructeur ziek, maar heeft niemand mij wat laten weten. appelflap mijn hele dag daar omheen gepland. En ook dat komt wel goed, uiteindelijk. Maar ik ben er zo klaar mee.

En dan moet ik straks ook nog van 3 tot 9 werken, ik hoop dat ik niet achter de kassa zit, want ik heb mijn dag week niet

En dan denk je dat je dag niet erger kan... Komt een half uurtje voor je pauze die SLB'er waar je gister nog mee hebt staan bekvechten binnen gelopen op je werk...
"Hey... Kijk eens aan..! Ik zal maar niet vragen hoe het gaat, da's een beetje kort dag."
Ga. Weg. :evaw:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 05:34

Niobe schreef:
Dat mensen die kanker overleven dan schijnbaar sterk zijn en de ziekte hebben overwonnen. fiets you, mijn vader is nog steeds een winnaar en een held, ook al heeft hij het niet overleefd.
Ik weet niet waarom het me zo raakt en ik weet waarom mensen het zeggen maar het houdt me al uren wakker. Dit leek me wel een fijne plek om het even er uit te gooien.

:(:)

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-19 20:07

Mijn vriend, die mij en mijn tien kilo bagage niet even een kilometer verder op de bus wilde zetten. :roll:
En het dan nu raar vinden dat ik daar pissed om ben en even met niemand wat te maken wil hebben. :evaw:

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:23

Ik kan me daar ook echt niet aan ergeren hoor, zo'n truckrun. Voor mij is het tien minuten, ik zwaai even als ik ze tegen kom en dan gewoon weer door

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:21

Niet echt een ergernis, maar meer een verbazing; mijn huisgenoot die in zo'n "Speel x keer gratis mee!" brief van de Vriendenloterij is getuind... :o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 10:53

ScarOfWars schreef:
Pa was vanochtend weg, geen probleem. Let ik wel op puppy. Komt ie nu ineens met: ja vanmiddag ben ik weer opa helpen. Ja hallo! Ik snap dat opa hulp nodig heeft, maar JIJ wilde die puppy. Ik ga echt niet elke keer puppy oppas spelen!!

Waar kan ik hem ophalen? :D

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 13:58

Net thuis van boodschappen doen... Ben ik wat vergeten natuurlijk |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 07:18

Dat ik me al een week voel alsof ik ziek ga worden. Begon met keelpijn, toen doofheid, en nu ook aan het snotteren |o

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 12:56

Dat ik eigenlijk even wil douchen, maar ik me echt belabberd voel. Net boodschappen gedaan maar al mijn energie is gewoon weg :O

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 18:09

Wat is Bokt toch klein :')

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 08:54

Jikkeee schreef:
Niobe schreef:
Mijn ergenis vandaag is dat ik op Elfia was en gewoon niet mensen durf aan te spreken om een minishootje te houden. Ik weet dat mensen dat leuk vinden en toch voel ik me dan alsof ik hun tijd ga verdoen.
Uiteindelijk heb ik maar met 1 persoon geshoot die ik ken en daarna heb ik het weer de schuld gegeven en het opgegeven -O-
Morgen nieuwe poging.

Maar lieve schat, jouw foto’s zijn prachtig. Ergens weet je al dat jij hun tijd niet verdoet. Plak desnoods een briefje op je rug; spreek mij aan voor een mini shoot :).
Je werk is echt heel gaaf. Ik zou daar als model onwijs blij mee zijn. Hoop dat je je vandaag wat zekerder voelt en wat meer je ding kan doen. Gun ik je :*. Ben je niet met een andere fotograaf samen vandaag?

Ik heb stiekem even gespiekt, en Jikke heeft echt wel gelijk!

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:20

Gewoon naar de tandarts gaan als je/jullie last hebben, daar zijn ze voor :j of bel ze alleen even voor advies?

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-19 12:10

Misschien dat ze hem wel voor je kunnen bestellen?

Hier spierpijn van een vaccinatie vanochtend :+
Spoiler:
VACCINATIE SCHADE! :')