Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 11:58

Dat de tv op gold rush staat en mijn man in geen velden of wegen te bekennen is.

En als hij wel in de buurt is hij blijft doorzeuren over dat ik weer naar Engeland moet, maar deze keer maandag-woensdag ipv dinsdag-donderdag waardoor hij maandagavond niet aan z’n auto kan gaan sleutelen. Echt, wanneer dringt het nou eens door dat het voor mij ook niet hoeft!
Een pluspunt, we gaan zeer waarschijnlijk gewoon live in april dus dan is het klaar.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:01

Marcella schreef:
Dat mijn toekomstige ex-werkgever een gesprek wil. Zonde van de tijd. :')

Bij ons krijg je standaard een exit gesprek in je laatste week. Ik snap daar ook echt het nut niet van :’)

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 18:37

Dat ik weer naar Engeland gestuurd word.
Ruim op tijd vanaf werk vertrokken, maar door een ongeval vlakbij kantoor met een dik half uur vertraging op het station aangekomen.
Stoptrein dikke vertraging dus aansluiting gemist.
Alternatief ook al vertraging dus die geplande vlucht ga ik niet halen. En ipv in volle vaart Utrecht voorbij te razen moet ik daar nu overstappen.
Ik hoop dat jullie mij vergeven als ik zeg dat ik Utrecht vandaag liever gemeden had.

Oh, en we staan weer stil tussen de weilanden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:49

Dat ik mijn mooie schoenen weer eens aan heb en nu weet weet waarom ik ze nooit draag. Ze zitten voor 99% perfect, maar die 1% dat ze niet goed zitten is dusdanig extreem dat ik binnen 5 stappen m’n hakken kapot heb. Het blaar stadium wordt gewoon helemaal overgeslagen door een enkel scherp randje.
En ik heb natuurlijk niets bij waarmee ik dit probleem kan verhelpen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:20

Dat iedereen hier veel te veel banketstaaf en we volgens mij nog niet half gedaan hebben wat we hadden moeten doen.
En ik nu helemaal dood ben en nog mag uitzoeken waar we zijn gebleven om een beeld te krijgen van wat we morgen nog moeten doen.
En dat dan maar zien te stroomlijnen met al die mensen die 1001 vragen hebben die ook relevant zijn.
Ik wil naar m’n hotel, douchen en met m’n lapjes tv kijken en slapen -O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 19:36

Amira_ schreef:
De constante trek in chocola die ik heb .

Dat, en geen fatsoenlijke chocolade te vinden hier in Engeland.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 23:00

MarcoBorsato schreef:
Dorus schreef:
Dat, en geen fatsoenlijke chocolade te vinden hier in Engeland.


CADBURY ANYONE?

Oké, I stand corrected, ze hebben wel fatsoenlijke chocolade in Engeland en ze hadden ook Lindt, maar alles was met noten en dat moet ik dus echt niet.
Uiteindelijk een Milka Oreo gevonden <3

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:43

casperzazoe schreef:
Iets verkocht via FB, leuk bedragje. Geld al ontvangen, pakketje nog net niet in de brievenbus, krijg ik een berichtje dat ze het gratis van een vriendin kan krijgen. Dus ze hoeft dat van mij niet meer. Ben ik wel zo aardig om het geld terug te storten maar argh baal wel en vind het kak ook. :=

Ik had gewoon gezegd “sorry, is al onderweg” :o

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:05

Dat mijn man weer begon te zaniken over dat ik maandag zo’n rampensag had en m’n vlucht gemist had. Ik had volgens hem gewoon veel eerder moeten vertrekken. Ja, achteraf gezien misschien wel, als bangebroek bekend was geweest dat alles tegen zou zitten, maar gedane zaken nemen geen keer. En als ik eerst een zwaar verkeersongeluk tegen kom waardoor ik m’n eerste trein mis en m’n tweede trein vervolgens dikke 20 minuten vertraging heeft en dan ook nog eens een gate een heel eind achteraan heb ipv de gebruikelijke ergens vooraan dan is het gewoon echt onmogelijk om die vlucht te halen.
En het ergste is nog dat ieder argument dat ik geef wordt weerlegd met exact hetzelfde “je had gewoon eerder moeten vertrekken”. Hij doet gewoon niks met de argumenten die ik geef!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 11:59

Dat nadat ik met manlief bij de zorgwinkel wegliep hij bedacht dat ik hem wel even naar zijn baas kon rijden om z’n pasje uit te lezen en dan natuurlijk op de terugweg even bij zijn ouders binnen wippen want daar komen we dan toch langs.
Dat ik de halve week in Engeland heb gezeten en donderdag een lang weekend weg ga en dus misschien zelf ook eea op de planning had staan vraagt hij niet eens naar. En als ik dus daarop reageer met “oh, dus ik mag de rest van de ochtend jou chauffeur spelen?” is hij helemaal verontwaardigd.
Ik snap dat hij baalt dat hij niet kan doen wat hij wil doen, maar een beetje communicatie voordat hij mijn ochtend helemaal claimt zou wel geapprecieerd worden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:11

Dat die muts voor mij gewoon 5 kansen heeft laten liggen om linksaf te slaan en ik dus uiteindelijk klem zat tussen het verkeer van links en rechts dat ondertussen weer groen had gekregen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:47

[***] schreef:
Terwijl ik nu juist heel gezond eet en allerlei middeltjes voor mijn huid heb gekocht. Het leven is oneerlijk.

Huid is gevoelig voor wat je eet en wat je erop smeert. Misschien is jouw gewijzigde levensstijl dus juist de boosdoener.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 17:29

Dat ik mezelf een dusdanige werkwijze heb aangemeten voor bepaalde taken dat overdracht nagenoeg onmogelijk is. Mag ik dingen afstoten, jongedame is super enthousiast en vereerd, kan ik het met geen mogelijkheid fatsoenlijk overbrengen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 22:47

10 minuten geleden overgeschakeld naar down met Johnny en nog steeds alleen maar reclame gezien.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:16

Dat m’n enkel gruwelijk zeer doet en ik geen flauw idee heb wat ik ermee gedaan zou moeten hebben om dat te verdienen. Behalve veel lopen op een paar degelijke wandelschoenen.

En dat m’n hond zaterdagmiddag zich gruwelijk heeft misdragen en daarbij mijn duim heeft mishandeld. Zondag was hij alleen stijf, maar nadat ik gisterenavond even een verjaardagskaart heb geschreven kan ik amper twee lapjes aan elkaar naaien. En donderdag begint m’n Quiltweekend en is het dus eigenlijk de bedoeling dat er heel veel lapjes aan elkaar genaaid gaan worden.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 07:58

Dat is veel te vast geslapen heb en nu met gruwelijke koppijn wakker geworden ben.
En morgen gaan we op Quiltweekend, maar ik heb nog geen idee wat voor eten is zaterdag moet gaan maken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 14:40

Dat mijn man het “lekker weer” vind en dus al de hele dag buiten bezig is (in z’n winterjas) met de achterdeur open. Dus nu ik eerder naar huis kom met hoofdpijn is het ijskoud in huis.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 22:19

M’n duim die afgelopen zaterdag zwaar mishandeld is door m’n hond. Nu op Quiltweekend en ik kan nu hooguit ene kwartier aan een stuk naaien omdat dan m’n duim weet gaat krampen en ik alle grip verlies. Maar links naaien werkt ook weer niet.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 00:30

Dat ik de laatste jaren gruwelijk heb genoten van het quiltweekend, maar dat ik nu door de opmerkingen van één persoon een beetje m’n zin kwijt ben om met dit groepje verder ben. Temeer een van de anderen zich per definitie achter haar schaart.
Ik kan ze niet bijhouden omdat zij 1 veel sneller werken, 2 meer tijd hebben (minder werken) en 3 vooruit werken op hetgeen we afgesproken hadden te doen. Ze zijn allemaal al klaar met alle blokken en zelfs al bezig met doorquilten terwijl ik nog niet eens op de helft van de blokken zijn. Dus als ik op de vraag “gaan we als we deze klaar hebben er weer een samen maken?” de wedervraag stel “als jullie klaar zijn of als ik klaar ben?”. Dan maakt ze toch heel erg duidelijk dat ze geen zin heeft om op mij te wachten.
“Maar als we dan de volgende keer niet vooruit werken en alleen doen wat we die maand moeten doen?”. Ja nee, dat helpt als ik die maand al niet eens in een maand af krijg. En het dan zo draaien dat ik de party pooper ben.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 14:00

Mandarijn schreef:
Dat het blijkbaar heel lastig is om een huisarts te vinden in mijn nieuwe woonplaats. Of ze nemen pertinent geen mensen aan, of ze werken met postcodes en val ik erbuiten.
Ellende is ook nog dat ik ook echt een afspraak nodig heb.

Een huisarts mag je niet weigeren voor een eenmalige afspraak!
En weten die huisartsen met een patiëntenstop niet waar je dan wel terecht kan? Lijkt me heel vreemd dat er geen enkele huisarts is waar je terecht kan. En sommigen hebben stiekem nog wel wat gaatjes. Toen ik na 2,5 terug naar mijn oude dorp verhuisde kon ik toch terug naar m’n oude huisarts ondanks de patiëntenstop.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-19 22:37

Dat m’n boek op twee pagina’s opgekruld is door opgedroogd water. Moet afgelopen weekend gebeurd zijn in het vakantiepark. En ik weet zeker dat ik dat niet gedaan heb, want ik ben altijd super zuinig op m’n boeken. Moet dus een van de anderen geweest zijn die minder zorgvuldig is geweest.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 13:55

Dat een paar collega’s over de afdeling heen aan het roepen zijn en blijven waardoor ik met niet op m’n werk kan concentreren.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 09:15

Mezelf. Het is giga druk op het werk. Ik moet zoveel doen dat ik niet weet waar ik de tijd vandaan moet halen en delegeren is vanwege kennis en/of systeem toegang niet mogelijk, maar ik zit nu al een half uur zowat bevroren omdat ik niet weet wat ik moet doen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 10:35

Een collega die met d’r leidinggevende aan het bekvechten is over hoe een bepaalde procedure gevolgd moet worden. Ze breekt iedere keer halverwege zijn uitleg in met een variant van “ja maar!”.
En als ik het op een gegeven moment zat ben en met ermee ga bemoeien (omdat het mij stoort in mijn werk) draait ze kwaad om en loopt ze weg. (Oké, ik brak haar in de rede vallen af met een scherpe “als je nou eens een keer luistert ipv mensen in de rede te vallen wat je altijd doet”).
Kind kan alleen maar klagen en problemen zoeken ipv dat ze op zoek gaat naar oplossingen. Ze heeft ook wat aparte opmerkingen gemaakt toen bekend werd gemaakt dat die ene persoon haar leidinggevende werd. Tsja, speelkwartier is voorbij en dat gaat ze nu merken. Maar ipv dat ze het bij zichzelf zoekt is het de schuld van alles en iedereen om haar heen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13202
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 22:00

“Niet in de eitjes bijten!”
Ik vind hem geweldig _O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ManonGrr, Saartjuh_b, YandexBot en 122 bezoekers