Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-18 11:31

Ik erger me aan de muggenbeet die op de onderkant van mijn voet zit -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 20:43

Dat ik pas overmorgen natuurwetenschappen heb en ik een vraag wil stellen aan mijn leerkracht -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 19:30

Mijn paard heeft me volledig ondergespetterd met modder... dressuur aan de hand was miss geen goed idee in n natte bak..

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 17:48

mijn leerkracht aardrijkskunde die niet weet wat ze wil en (naar mijn mening) onredelijk is.

situatie 1: ik was ziek toen we examenleerstof gingen terugstoppen, moest het thuis maar doen, vervolgens 10 pagina's die elk ergens anders moeten zitten dus het was veel makkelijker om mij vijf min de tijd te geven om het ganse pakket weg te steken, moest ik dus met allemaal losse bladeren gaan worstelen op in mn boekentas te krijgen. ganse map dus heel de dag moeten meeslepen (eerste uur) plus de helft los in mijn boekentas |o

en je kunt 15 juiste antwoorden geven, is er een vraag waarover je langer moet nadenken, "dat moet je weten he naam" >;) >;) >;)

in het zesde middelbaar ok maar in het eerste :?

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 17:38

Aan iemand die gisteren een berichtje via IG stuurde, netjes geantwoord en 19u verder nog geen antwoord {:)-:(

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 10:08

Aan dat ik vannacht WEER een nachtmerrie heb gehad, ik dus weer een week niet kan slapen omdat ik mezelf telkens moet zien wakker te maken, en ik nooit eens een leuke droom heb, ik droom óf niet óf een nachtmerrie(variërend van een erge verwonding tot ontvoerd worden tot als proefkonijn gebruikt worden)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 21:19

Leerkracht aardrijkskunde {:)-:( geeft mij gewoon mn halve cursus los mee om goed te steken er staan dus geen paginas op -:(-
Heb geluk met zulke goede vrienden die mij morgen gaan helpen want van die mevrouw kun je geen hulp verwachten :n

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 22:59

Ineke2 schreef:
jumpyhorse schreef:
Leerkracht aardrijkskunde {:)-:( geeft mij gewoon mn halve cursus los mee om goed te steken er staan dus geen paginas op -:(-
Heb geluk met zulke goede vrienden die mij morgen gaan helpen want van die mevrouw kun je geen hulp verwachten :n

Heb jij dat wel ( netjes) gevraagd dan?

Ja, mevrouw kunt u mij hier even mee helpen want ik snap het niet.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 10:48

Dat ik ziek ben en moet hoesten en als ik hoest doet dat pijn waardoor ik nog meer moet hoesten en ga maar door... en overal spierpijn

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 16:12

Ik wil gewoon genezen |(

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 18:37

hagelslag schreef:
Pokkemerries.
Waarom kunnen ze niet gewoon even vriendjes worden em lief voor elkaar zijn.....
Dat was dierenarts bellen zodat madam AB en metacam krijgt

Herkenbaar :')

Ben ik even blij dat ik twee ruinen en een merrie heb die nooit vechten en met zn drieen krachtvoer/slobber(!) uit 1 bak eten _O- in de merriekuddde is dat wel anders

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 20:37

Mensen die zeiken dat ik mn merrie vd zomer wil proberen laten dekken door een 18 maand oude hengst. Die hengst heeft een gouden karakter en beweegd beter dan menig dressuurpaard. Lukt het niet lukt het niet. Maar is toch gewoon mijn keuze |o

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 09:27

Pennys

(Normaal niks tegen maar sommige zijn zo irritant :Y) )

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 21:58

Mijn hond snurkt HEEL luid :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:42

karuna schreef:
Stomme bloedprik juf. Is zo n naaldroerder -:(- |o %) ik zeg nog doe dat niet want ik ben al bang en dat doet zeer. Wat doet ze gvd juist ja roeren met de naald op zoek naar een ader. -:(- _-:( _-:(

Vooral ook erg handig als je een leerling erbij hebt zitten. Ben nog netjes gebleven maar wel duidelijk gemaakt ik zeg het nog doe het niet en dan toch doen. -:(- ja maar dan .... nee geen ja maar dan. Naald eruit en opnieuw prikken niet gaan roeren dat voelt als en messteek en maakt mensen nog banger en een blauwe arm.

Zo grrrr dit :n #)

Ik voel je :(:) ben jaren bang geweest voor naalden door een dokter die 20 keer (mams had ze geteld) naast mijn ader (een die praktisch net onder mn huid zit) te prikken, ik was 2. Roeren is ook echt niet fijn %)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 17:19

Britta31 schreef:
En poezel nummer 3 ruikt naar koeienmest.

Wanneer nr 4? <<)

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 07:32

Examen Frans vandaag -O- en morgen aardrijkskunde, nog erger waarom altijd de lastigste vakken eerst?!

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 12:23

Examen frans was makkelijk en ging snel wat resulteerde in een uur duimdraaen voor ik t lokaal uit mocht, pauze, nog n uur in de refter en DAN mocht ik naar huis -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 15:45

sanso schreef:
Een nieuwe collega die drinkt, neemt 1 gigantische slok en slikt die dan vervolgens in 5 kleine slokken in. Maakt een herrie niet normaal.

Hier ben ik ook schuldig aan... ik maak wel geen geluid :')

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 07:05

Pepperrr schreef:
Dat ik nu heel instagram over me heen krijg omdat ik gezegd heb dat je bitloos even veel schade aan kan richten als wanneer je met bit rijdt... En dat bitloos niet per se altijd goed is voor een paard... UGH PENNYMEISJES _-:(

Ik heb dat ook eens gehad, maar al zeg ik het zelf ik ben retegoed in discucieren en dan ander zo op zn woorden pakken en gaan verdraaien, ben nog nooit verloren :+ pennymeisjes trek me de mond niet open, ging laatst even op ander terrein met mn pony oefenen (VD) stonden er een paar pennys “ja toch echt zielig dat je die pony slaat om hem te laten steigeren liggen zitten jambette etc (wat ik deed is aantikken, AANTIKKEN en meestal zelfs gwn wijzen) en aangezien pon mij iets te enthousiast volgt altijd ben ik een mishandelaar omdat ie zn oren achteruit heeft door zn stoere hengstengedrag enz. Blerg

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:16

nicole_floor schreef:
Independence schreef:
Gister had mijn paard een verstopte slokdarm en nu ben ik er over aan het googlen en zie ik alleen maar heftige dingen en verhalen van paarden die eraan zijn dood gegaan. Oh why zoek ik hier naar

Niet doen.
Onze heeft ook een verstopte slokdarm gehad en dat is ook helemaal goed gekomen.

Mijne ook, en je gaat niet zeggen dat ie er iets aan heeft overgehouden
Afbeelding

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 19:56

Aan dat ik niet weet wat er scheeld met mn paardje, ze verliest spier, is mager etc. Train dr 3-4 keer pw en ze krijgt volop bijgevoerd, is laatst ontwormd, krijgt alle vitaminen, heeft een dikke deken op, is geschoren dus verharen is t niet, heeft t niet te koud of te warm, staat 24/7 buiten met 2 goede maatjes , gebit is goed, ik kan het zo niet meer bedenken wat er nog kan zijn :n
En ipv even mee te helpen denken wat ik nog gaan doen zijn er elke dat wel 1 of 2 mensen waardoor ik wordt uitgemaakt voor van alles en nog wat. Heel fijn.

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:24

Ik wil die reclame nu eig eens zien maar vind m niet

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 11:55

Waarom wou ik dit ook weer zien -O-

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 17:38

laraxXxemma schreef:
SEATSANDSOFASSEATSANDSOFASSEATSANDSOFAS

Pas maar op karma is n bitch }:)