Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:02

Gezellig :D

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:12

ScarOfWars schreef:
De eenzaamheid en verveling die weer aan komt waaien.

:(:) Mocht je ooit behoefte hebben aan contact mag je altijd pben, zo ver woon je niet bij me vandaan geloof ik :)

Ik erger me aan mijn hypochondrie die vandaag vaagjes sluimert..

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:15

Asvinia schreef:
ScarOfWars schreef:
De eenzaamheid en verveling die weer aan komt waaien.

:(:) Mocht je ooit behoefte hebben aan contact mag je altijd pben, zo ver woon je niet bij me vandaan geloof ik :)

Ik erger me aan mijn hypochondrie die vandaag vaagjes sluimert..


Jij ook bedankt, super lief <3 Groningen is idd niet al te ver weg!

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:30

Jolien87 schreef:
Aan het feit dat ik een halfjaar vouwwas van mijn inmiddels-ex zit weg te werken en ik het eigenlijk op zijn bed wil dumpen. Maar ik weet dat het verstandiger is om de eer aan mezelf te houden en niet kinderachtig te gaan doen, maar dat is zó verleidelijk.

Oh jee. Sterkte

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:38

Aan een oud mormel dat me in de supermarkt in volle vaart aanreed met haar winkelkar omdat ze er blijkbaar langs wilde, waarop ik zei: ‘goh, zou ik er even langs mogen? Ja, natuurlijk, ik ga al aan de kant!’
Zij reageerde met: ‘ik zal de volgende keer op mijn knieën gaan’ waarop ik me niet in kon houden en het volgende eruit floepte: ‘ja dat moet je vooral doen met dat brakke lijf van je!’

Waarom laat ik me altijd verleiden tot dat soort reacties? :+ Neemt niet weg dat het een ongelooflijk asociale actie was van dat mens.

Pepper3
Berichten: 1382
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 20:46

AmyII schreef:
Aan een oud mormel dat me in de supermarkt in volle vaart aanreed met haar winkelkar omdat ze er blijkbaar langs wilde, waarop ik zei: ‘goh, zou ik er even langs mogen? Ja, natuurlijk, ik ga al aan de kant!’
Zij reageerde met: ‘ik zal de volgende keer op mijn knieën gaan’ waarop ik me niet in kon houden en het volgende eruit floepte: ‘ja dat moet je vooral doen met dat brakke lijf van je!’

Waarom laat ik me altijd verleiden tot dat soort reacties? :+ Neemt niet weg dat het een ongelooflijk asociale actie was van dat mens.


Ondanks dat ik zwaar gefrustreerd ben. Moet ik hier toch wel even om lachen :')

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 21:25

Haha :')

Nou ik ben alweer een tijd geleden door een scootmobiel aangereden in de supermarkt. Hij reed achterop mij en ik sta helaas niet erg stevig dus lag languit op die vloer.

Ik heb toch een hoop stampij gemaakt, want ik was buiten enorm geschrokken ( en het deed behoorlijk veel pijn) ook enorm boos.

Heb niet gescholden, maar wel in niet mis verstane bewoording duidelijk gemaakt dat hij niet alleen op de wereld was met zijn scootmobiel en ipv gewoon door te rijden op tijd kon stoppen en kon vragen om er langs te mogen.
Daarnaast heb ik een klacht ingediend bij de supermarkt, want het personeel stond erbij en keek ernaar en deed niks.

Heb schoorvoetend excuses gehad van de betreffende klant... maar alleen omdat de manager van de supermarkt erbij stond _-:(

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:05

Aan m'n vriend die een banketstaaf opmerking maakte over iets waar ik me al poedersuiker over voelde.

& Aan mezelf, dat ik me dit weekend zo heb laten gaan met eten, dat er een dikke kilo verschil was met vorige week sportschool meting

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:16

Dat m’n enkel gruwelijk zeer doet en ik geen flauw idee heb wat ik ermee gedaan zou moeten hebben om dat te verdienen. Behalve veel lopen op een paar degelijke wandelschoenen.

En dat m’n hond zaterdagmiddag zich gruwelijk heeft misdragen en daarbij mijn duim heeft mishandeld. Zondag was hij alleen stijf, maar nadat ik gisterenavond even een verjaardagskaart heb geschreven kan ik amper twee lapjes aan elkaar naaien. En donderdag begint m’n Quiltweekend en is het dus eigenlijk de bedoeling dat er heel veel lapjes aan elkaar genaaid gaan worden.

Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:27

Heel de nacht lopen spugen en ziek geweest. Vre se lijk gewoon |(

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-19 23:51

@scarofwars
Waar woon je ongeveer?

Edit
Zag in Drenthe, op je profiel.
Mocht je eens in het midden zijn; ook hier van harte welkom!

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 01:22

Jessica_1998 schreef:
Aan m'n vriend die een banketstaaf opmerking maakte over iets waar ik me al poedersuiker over voelde.

& Aan mezelf, dat ik me dit weekend zo heb laten gaan met eten, dat er een dikke kilo verschil was met vorige week sportschool meting

Echt, die kilo verschil kan aan zoveel meer liggen dan (te) veel eten. Elke week wegen heeft dus ook niet zoveel zin en het maakt je dus alleen maar ongelukkig (en afhankelijk)

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 05:55

Dat er een vreemd geluid te horen is in mijn kamer en ik bij God geen idee heb wat het is. Super vervelend..

hagelslag
Berichten: 9014
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 06:12

Kinderachtig gedrag van mijn collega, hij heeft de camera achter afgeplakt.....
Afbeelding

Ineke2

Berichten: 33105
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 06:59

Dat ik zelfs voor de wekker wakker ben... zo erg. Ik moet er over 2 minuten uit :+

deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 07:37

Deze telefoon. Loopt continu vast. En nu staat er weer dat m'n SD kaart er niet in zit? Ja ik heb hem er echt niet vannacht uitgehaald hoor 8)7

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 07:55

Dat ik nu heel instagram over me heen krijg omdat ik gezegd heb dat je bitloos even veel schade aan kan richten als wanneer je met bit rijdt... En dat bitloos niet per se altijd goed is voor een paard... UGH PENNYMEISJES _-:(

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 07:58

Dat is veel te vast geslapen heb en nu met gruwelijke koppijn wakker geworden ben.
En morgen gaan we op Quiltweekend, maar ik heb nog geen idee wat voor eten is zaterdag moet gaan maken.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:05

Pepperrr schreef:
Dat ik nu heel instagram over me heen krijg omdat ik gezegd heb dat je bitloos even veel schade aan kan richten als wanneer je met bit rijdt... En dat bitloos niet per se altijd goed is voor een paard... UGH PENNYMEISJES _-:(

Ik heb dat ook eens gehad, maar al zeg ik het zelf ik ben retegoed in discucieren en dan ander zo op zn woorden pakken en gaan verdraaien, ben nog nooit verloren :+ pennymeisjes trek me de mond niet open, ging laatst even op ander terrein met mn pony oefenen (VD) stonden er een paar pennys “ja toch echt zielig dat je die pony slaat om hem te laten steigeren liggen zitten jambette etc (wat ik deed is aantikken, AANTIKKEN en meestal zelfs gwn wijzen) en aangezien pon mij iets te enthousiast volgt altijd ben ik een mishandelaar omdat ie zn oren achteruit heeft door zn stoere hengstengedrag enz. Blerg

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:09

Benthhh schreef:
@scarofwars
Waar woon je ongeveer?

Edit
Zag in Drenthe, op je profiel.
Mocht je eens in het midden zijn; ook hier van harte welkom!


Dankjewel! Super lief! <3

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 08:55

Aan dat mijn oma zich altijd met mijn kinderen moet bemoeien. Maar dat ze zelfs mij al in me dromen komt opzoeken en zich ermee bemoeit is de druppel. Om vervolgens wakker geworden en er achter komen dat de wekker niet gegaan is. Hmmm

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:04

Aan iemand die de osteopaat met een apparaatje liett bepalen hoe het gesteld was met de organen van haar paard.... wordt er dan niet een onderzoek en bloedonderzoek overgeslagen door een dierenarts?

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:41

Reacties, of beter gezegd gebrek aan fatsoenlijk reageren...

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 09:43

een fijne droom die niet echt blijkt te zijn

Pepperrr

Berichten: 8387
Geregistreerd: 28-07-16
Woonplaats: Nistelrode (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-19 10:07

jumpyhorse schreef:
Pepperrr schreef:
Dat ik nu heel instagram over me heen krijg omdat ik gezegd heb dat je bitloos even veel schade aan kan richten als wanneer je met bit rijdt... En dat bitloos niet per se altijd goed is voor een paard... UGH PENNYMEISJES _-:(

Ik heb dat ook eens gehad, maar al zeg ik het zelf ik ben retegoed in discucieren en dan ander zo op zn woorden pakken en gaan verdraaien, ben nog nooit verloren :+ pennymeisjes trek me de mond niet open, ging laatst even op ander terrein met mn pony oefenen (VD) stonden er een paar pennys “ja toch echt zielig dat je die pony slaat om hem te laten steigeren liggen zitten jambette etc (wat ik deed is aantikken, AANTIKKEN en meestal zelfs gwn wijzen) en aangezien pon mij iets te enthousiast volgt altijd ben ik een mishandelaar omdat ie zn oren achteruit heeft door zn stoere hengstengedrag enz. Blerg


Ja echt he. Je mag tegenwoordig niks meer. Zweep is toch zo sieluhg, al helemaal als je je paard ermee aanraakt. Dan ben je wel echt een dierenbeul hoor :roll: