Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 23:00

Pijn in mijn lijf doordat ik teveel gedaan heb.

TessaxQuincy

Berichten: 1037
Geregistreerd: 31-12-17
Woonplaats: Meppel

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 23:01

Dat ik 17 ben en dat mijn gezicht nog onder de pukkels zit, :\

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 01:10

Aan dat ik me echt super ziek voel en toetsweek heb. Ik had ook twee weken geleden vrij gevraagd voor werk nadat ik mijn rooster had gekregen en plots op hele andere dagen en een andere afdeling moest werken, ook 4 dagen ipv 2, wat dus niet uitkwam met mijn toetsen... is mijn verzoek afgekeurd. Echt man man man, ik vraag een keertje vrij..

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-03-19 01:12

TessaxQuincy schreef:
Dat ik 17 ben en dat mijn gezicht nog onder de pukkels zit, :


Dat gaat echt weg! Ik had op mijn 19e ook nog waanzinnig veel pukkels. Nu 22 en nergens meer last van.

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 01:29

Dat ik er achter kwam dat mijn bed nog moest opmaken. :')

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 03:00

Dat mijn ritme compleet verstoord is en dat 02:00 nu een prima ‘normale’ bedtijd blijkt te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 03:13

Benthhh schreef:
Dat mijn ritme compleet verstoord is en dat 02:00 nu een prima ‘normale’ bedtijd blijkt te zijn.

Hetzelfde. Al hoewel ik dat ritme sowieso al jaren niet meer heb. :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 07:24

De wind en de konijnen :z

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 07:40

xPabloBokt schreef:
TessaxQuincy schreef:
Dat ik 17 ben en dat mijn gezicht nog onder de pukkels zit, :


Dat gaat echt weg! Ik had op mijn 19e ook nog waanzinnig veel pukkels. Nu 22 en nergens meer last van.


Troost je, ik ben 24 en ze zijn er nog steeds hoor :')
Ligt ook een beetje aan je huid denk ik

Kairos
Berichten: 2709
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:27

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik me echt super ziek voel en toetsweek heb. Ik had ook twee weken geleden vrij gevraagd voor werk nadat ik mijn rooster had gekregen en plots op hele andere dagen en een andere afdeling moest werken, ook 4 dagen ipv 2, wat dus niet uitkwam met mijn toetsen... is mijn verzoek afgekeurd. Echt man man man, ik vraag een keertje vrij..

School gaat voor werk toch? Aankaarten bij je bedrijfsleider hoor! Die van mij zei namelijk school gaat voor werk, dus ik weet ook al bij wie ik zou staan als mijn teamleider schoolgerelateerde vrijaanvragen afkeurt :=
Als ze te weinig personeel hebben moeten ze maar schuiven met andere roosters hoor. Dan hoor je niet schoolgaande mensen maar ergens op het rooster neer te gooien.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:38

Dat ik in de verkeerde trein zat :') ach, alle tijd

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:41

Dat ik ga overstappen van iPhone naar Samsung maar ik geen Whatsapp berichten mee kan nemen -O-

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:51

Kun je ze ook niet via een externe backup mee overzetten?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:57

Nayomie schreef:
Dat ik ga overstappen van iPhone naar Samsung maar ik geen Whatsapp berichten mee kan nemen -O-


Er is toch ook een app Android to iPhone. Misschien is die er ook wel andersom.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:59

Kairos schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik me echt super ziek voel en toetsweek heb. Ik had ook twee weken geleden vrij gevraagd voor werk nadat ik mijn rooster had gekregen en plots op hele andere dagen en een andere afdeling moest werken, ook 4 dagen ipv 2, wat dus niet uitkwam met mijn toetsen... is mijn verzoek afgekeurd. Echt man man man, ik vraag een keertje vrij..

School gaat voor werk toch? Aankaarten bij je bedrijfsleider hoor! Die van mij zei namelijk school gaat voor werk, dus ik weet ook al bij wie ik zou staan als mijn teamleider schoolgerelateerde vrijaanvragen afkeurt :=
Als ze te weinig personeel hebben moeten ze maar schuiven met andere roosters hoor. Dan hoor je niet schoolgaande mensen maar ergens op het rooster neer te gooien.


Mijn bedrijfsleider heeft tijdens mijn eindexamens elke dag dat ik kwam werken (ik werkte 2 uurtjes per dag en vond de afleiding heerlijk) of ik niet toch vrij wilde en dat t geen probleem was en dat school echt voor ging. Volgens mij zijn ze verplicht je vrij te heven voor school? Dat zei mijn BL toen iig

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:11

Dat die muts voor mij gewoon 5 kansen heeft laten liggen om linksaf te slaan en ik dus uiteindelijk klem zat tussen het verkeer van links en rechts dat ondertussen weer groen had gekregen.

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:13

Kairos schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat ik me echt super ziek voel en toetsweek heb. Ik had ook twee weken geleden vrij gevraagd voor werk nadat ik mijn rooster had gekregen en plots op hele andere dagen en een andere afdeling moest werken, ook 4 dagen ipv 2, wat dus niet uitkwam met mijn toetsen... is mijn verzoek afgekeurd. Echt man man man, ik vraag een keertje vrij..

School gaat voor werk toch? Aankaarten bij je bedrijfsleider hoor! Die van mij zei namelijk school gaat voor werk, dus ik weet ook al bij wie ik zou staan als mijn teamleider schoolgerelateerde vrijaanvragen afkeurt :=
Als ze te weinig personeel hebben moeten ze maar schuiven met andere roosters hoor. Dan hoor je niet schoolgaande mensen maar ergens op het rooster neer te gooien.



Klopt helemaal! Zo is dat ook aan mij verteld. Maar ze hebben mij en mijn collega op een andere afdeling laten werken omdat er vanaf nu alleen nog maar 15 jarige op die afdeling mogen, maar nu hebben ze een tekort en moet ik maar bijspringen! Omdat er pas eergisteren bijstond dat mijn verzoek die ik twee! Weken van te voren had ingediend was afgekeurd is het helaas te kort dag om nog iemand te vinden.

Tijdens mijn examens zal ik daar wat harder in zijn, maar we hebben een nieuwe afdelingsleider en wil niet gelijk hiervan een drama maken.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:19

Ik zou hier toch wel even drama van maken. Als jij hier door in de knel komt met je toetsen is dat hun schuld. Jij vraagt optijd vrij aan dan hadden ze het ook maar eerder moeten goed of afkeuren.

Ik zou gewoon niet gaan school is belangrijker dan een dom bijbaantje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:41

TessaxQuincy schreef:
Dat ik 17 ben en dat mijn gezicht nog onder de pukkels zit, :


Fireheart schreef:
Troost je, ik ben 24 en ze zijn er nog steeds hoor :')
Ligt ook een beetje aan je huid denk ik


Nouja het kan inderdaad alle kanten op. 'Vroeger' (ben nu 21 :') ) was mijn huid echt super mooi, gewoon even en bijna nooit last van puistjes, maar sinds een jaar regelmatig last van puistjes en onevenheden. Terwijl ik nu juist heel gezond eet en allerlei middeltjes voor mijn huid heb gekocht. Het leven is oneerlijk.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 10:47

[***] schreef:
Terwijl ik nu juist heel gezond eet en allerlei middeltjes voor mijn huid heb gekocht. Het leven is oneerlijk.

Huid is gevoelig voor wat je eet en wat je erop smeert. Misschien is jouw gewijzigde levensstijl dus juist de boosdoener.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:05

Dat ik al een maand niet naar school ben geweest. Gewoon omdat ik niet weet wat ik in de les moet doen.
En vandaag eigenlijk gewoon weer wilde gaan want ja je moet wel. Maar ik de motivatie niet kan vinden. Omdat ze je geen moment gunnen om rustig je eigen ding te doen.
Als ik dan wil leren voor de 21+ test gillen ze er door heen. Vragen wat je aan het doen bent. Ze kunnen echt geen moment stil zijn en rustig werken. Echt alles gaat met kabaal |o

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:12

Ik erger me aan mijn netelroos.
Krijg ik medicijnen die ik 1 tot 4 keer per dag moet slikken, als het goed gaat mag ik afbouwen en als het niet goed gaat moet ik opbouwen.
Bij 1 keer per dag krijg ik last, dus bouw ik op naar 2 keer per dag. Met 2 keer per dag gaat het weken goed, dus bouw ik weer af naar 1 keer per dag en dan heb ik meteen weer last.. :\

Marcella

Berichten: 36718
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:36

Dat het water afgesloten is en ik onverwachts gesprek heb......nu nog kijken hoe op te lossen aangezien ik haar moet wassen. :=

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:45

aan de ziekenhuisapotheek. lopen constant te blunderen met mijn medicijnen. waardoor ik bij de zusters moet gaan vragen waar bepaalde pillen blijven. vandaag waren mijn pijnstillers tegen zenuwpijn er niet bij en die heb ik toch echt nodig. anders staan mijn voeten in de fik en heb ik het gevoel alsof ze er met gloeiende breinaalden in lopen te porren

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 11:47

De wind :evaw: ik waaide echt van m'n fiets af.