Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:04

Steeph schreef:
Dat de containerzak (voor GFT) niet blijft zitten en constant naar binnen valt -:(-


Dat is vervelend... kun je niet ergens een lang elastiek vandaan halen en er dan omheen doen?

Hier hebben we juist dat de zak blijft hangen bij het leven. Rest valt er wel uit, maar zak blijft kapot gescheurd in de container hangen.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:26

Zou dat echt blijven zitten? Rolt het elastiek niet naar beneden? :=

Myfairytale
Berichten: 5384
Geregistreerd: 26-05-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:30

Steeph schreef:
Zou dat echt blijven zitten? Rolt het elastiek niet naar beneden? :=


Je kunt van dat dikkere, maar platte elastiek kopen. Denk dat ze dat op de markt misschien wel hebben?
Dacht dat het wel zou blijven zitten, maar heb het nog niet geprobeerd.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 13:33

Hm, bedankt voor de tip! Ik zat zelf te denken om van die zwarte klemmen aan te schaffen, om dan gewoon de zak aan de containerrand te klemmen :))

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:24

M'n broertje. Hij zou vandaag 2 filialen voor mij schoonmaken, maar hij mocht het ook morgen doen als vandaag echt niet kon. Nu gaat ie het dus morgen doen, maar puur omdat ie tot 2 uur in zn bed heeft gelegen. Hij is daardoor ook nog eens strontchagrijnig. Het wordt echt steeds lastiger om met hem in een huis te wonen _-:(

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 16:45

Amira_ schreef:
M'n broertje. Hij zou vandaag 2 filialen voor mij schoonmaken, maar hij mocht het ook morgen doen als vandaag echt niet kon. Nu gaat ie het dus morgen doen, maar puur omdat ie tot 2 uur in zn bed heeft gelegen. Hij is daardoor ook nog eens strontchagrijnig. Het wordt echt steeds lastiger om met hem in een huis te wonen _-:(


Moet hij niet naar school of iets?

Nyaleti

Berichten: 6126
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:10

Iets verkocht via FB, leuk bedragje. Geld al ontvangen, pakketje nog net niet in de brievenbus, krijg ik een berichtje dat ze het gratis van een vriendin kan krijgen. Dus ze hoeft dat van mij niet meer. Ben ik wel zo aardig om het geld terug te storten maar argh baal wel en vind het kak ook. :=

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:35

Dat ik al sinds 12u vanmiddag op zoek ben naar interventies voor mijn project, ik echt al bijna de hele middag aan het zoeken ben. Maar nog steeds geen woord getypt heb in mijn document omdat ik niks aansluitend kan vinden....

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 17:43

casperzazoe schreef:
Iets verkocht via FB, leuk bedragje. Geld al ontvangen, pakketje nog net niet in de brievenbus, krijg ik een berichtje dat ze het gratis van een vriendin kan krijgen. Dus ze hoeft dat van mij niet meer. Ben ik wel zo aardig om het geld terug te storten maar argh baal wel en vind het kak ook. :=

Ik had gewoon gezegd “sorry, is al onderweg” :o

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 18:21

Een of andere oude vent die zojuist zijn auto op ons plein draaide! Daarvoor moet je dus onze oprit op en dan kom je dus achter ons huis op het plein, what the hell man..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:14

Dat ik zaterdag perse uit moet terwijl ik daar geen zin heb en dit ook al 1000x heb gezegd _-:(

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:17

Hoezo moet dat? Je kunt gewoon niet gaan toch.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 19:25

SavannahNx schreef:
Amira_ schreef:
M'n broertje. Hij zou vandaag 2 filialen voor mij schoonmaken, maar hij mocht het ook morgen doen als vandaag echt niet kon. Nu gaat ie het dus morgen doen, maar puur omdat ie tot 2 uur in zn bed heeft gelegen. Hij is daardoor ook nog eens strontchagrijnig. Het wordt echt steeds lastiger om met hem in een huis te wonen _-:(


Moet hij niet naar school of iets?

Hij heeft geen school en geen werk +:)+ Zorgt dus ook voor extra irritatie

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:05

Dat mijn man weer begon te zaniken over dat ik maandag zo’n rampensag had en m’n vlucht gemist had. Ik had volgens hem gewoon veel eerder moeten vertrekken. Ja, achteraf gezien misschien wel, als bangebroek bekend was geweest dat alles tegen zou zitten, maar gedane zaken nemen geen keer. En als ik eerst een zwaar verkeersongeluk tegen kom waardoor ik m’n eerste trein mis en m’n tweede trein vervolgens dikke 20 minuten vertraging heeft en dan ook nog eens een gate een heel eind achteraan heb ipv de gebruikelijke ergens vooraan dan is het gewoon echt onmogelijk om die vlucht te halen.
En het ergste is nog dat ieder argument dat ik geef wordt weerlegd met exact hetzelfde “je had gewoon eerder moeten vertrekken”. Hij doet gewoon niks met de argumenten die ik geef!

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:07

Dat ik nog zoveel ruis krijg met m'n 70D :(

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:13

NNikki schreef:
Dat ik nog zoveel ruis krijg met m'n 70D :(


Heb je je iso over de 800 staan? Dan kan het wel eens voorkomen dat er meer ruis is.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:24

NNikki schreef:
Dat ik nog zoveel ruis krijg met m'n 70D :(

Ik was zo in de war.. ruis in je BH? Maar nu vat ik m :')

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:26

dat ik weer zo aan het snotteren ben en aan niezen.

Dat de oudste zo lekker dwars kan wezen, en gigantisch kan uit testen op het moment.

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:27

Aan de seats and sofa's reclame... |o |o |o _-:( 8)7 >;)

NNikki
Berichten: 243
Geregistreerd: 09-07-18

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:33

laraxXxemma schreef:
NNikki schreef:
Dat ik nog zoveel ruis krijg met m'n 70D :(

Ik was zo in de war.. ruis in je BH? Maar nu vat ik m :')

Hahahahahahaha :') :+

Lau schreef:
NNikki schreef:
Dat ik nog zoveel ruis krijg met m'n 70D :(


Heb je je iso over de 800 staan? Dan kan het wel eens voorkomen dat er meer ruis is.

Ja ruim, fotograferen met schemer is poedersuiker. :+

Ben nu geïrriteerd dat de foto's niet gelukt zijn zoals ik wil :+, maar goed, ik fotografeer in ieder geval weer, dat is de eerste stap. :j

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:34

Aan dat mijn keel echt super veel pijn doet en dat ik schoor ben. Handig ook wanneer je morgen een mondeling toets hebt en nog wil oefenen met teksten voorlezen :')

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:49

Persoon Y deelt momenteel met het grootste verdriet wat je je maar voor kan stellen. Persoon X (die er wat verder vanaf staat) gaat zich vervolgens laten troosten door persoon Y. Doe normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 20:55

Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn keel echt super veel pijn doet en dat ik schoor ben. Handig ook wanneer je morgen een mondeling toets hebt en nog wil oefenen met teksten voorlezen :')

Schor bedoel je?
Gorgelen met cola (of whisky). Thee met honing en gember.
Succes!

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:19

Anoniem schreef:
Lestrange01 schreef:
Aan dat mijn keel echt super veel pijn doet en dat ik schoor ben. Handig ook wanneer je morgen een mondeling toets hebt en nog wil oefenen met teksten voorlezen :')

Schor bedoel je?
Gorgelen met cola (of whisky). Thee met honing en gember.
Succes!


Ja :+

Ik ga wel aan de thee dan, een paar pijnstillers erin, dat zou het wel op moeten lossen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 22:20

Mijn vriend zijn humeur.