Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 15:04

Ugh laat me gewoon met rust ga niet vaag lopen seinen en het gek vinden dat ik het niet snap. Ik wás geconcentreerd bezig.

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 14:06

Dat ik continu honger heb

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 17:01

MPR4 schreef:
Kairos schreef:
Dat ik continu honger heb

Dit inderdaad. :+ Leve afvallen. :')

Ik niet eens :') Maar ik zit mezelf nu wel aan te leren dat ik makkelijk kan eten, maar als ik uit de puberteit kom zal dat wel anders worden :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 13:30

Lestrange01 schreef:
Aan dat een van mijn groepsgenootjes geen ruk heeft gedaan aan de presentatie voor het pws. Die vanavond is. Vanavond. We hebben haar hierop aangesproken waar ze slecht op reageerde, en zijn daarna naar de begeleider gegaan. Dat vond zij een "klote streek" en gaf aan geen communicatie meer met ons te willen hebben.

Ze is nu niet komen opdagen terwijl we hadden afgesproken om tijdens de pauze te oefenen en het door te nemen. Ze heeft nog niets toegevoegd aan de presentatie en ik ben bang dat ze helemaal niet op komt dagen vanavond. Deze presentatie is super belangrijk voor mij en juist omdat mijn moeder komt kijken wil ik iets laten zien waar ik trots op ben.. Maar als 1/3 van onze presentatie mist dan gaat dat niet lukken... onze begeleider heeft expliciet gezegd dat ik niet haar werk mag gaan doen zodat ze goed ons individuele werk eraan kan beoordelen. Hoe kan iemand zo verschrikkelijk zijn? En nog boos zijn wanneer ze erop aangesproken wordt ook! |( echt ze mag in een heel diep gat vallen, de stress die dit mij bezorgt..

Gewoon iets zeggen van:
'Helaas is X vanavond afwezig. X zou dit deel van de presentatie doen. Mochten mensen geïnteresseeed zijn om dit deel van de presentatie alsnog aan te horen kunnen zij na afloop van de presentatie naar ons toe komen.'

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 22:44

Dat ik zo slecht ben in haakjes wegwerken -O-

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 15:06

Foaly schreef:
Inderdaad. Zolang er geen echte ongelukken gebeuren: na een paar x een noodstop leren ze het wel hoor :')

Ik erger me aan de klojo van een bovenbuurman (denk ik tenminste, ik verdenk hem er iig van) die om 7.00 vanochtend begon met boren. Gast. Doe niet _-:(


Hier leren ze het niet en rijden er een paar die je een grote bek geven als je paard een noodstop besluit te maken (''ga even in het midden stilstaan ofzo'') en dan zelf je 30x per les vol afsnijden en gaan janken als ze een trap krijgen, ja moet je ook niet afsnijden :') Elke les weer dezelfde mensen :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 22:05

Heb het verschrikkelijk warm ineens en heb dus het idee dat ik ziek ga worden :roll: In een tentamenperiode. Yup right. Als het echt doorzet, mag ik dus op herkansingsdag er drie gaan maken :') (herkansing + de twee vakken die ik donderdag heb)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 09:08

Dat ik weer me zoveel aantrek van wat andere doen en zeggen

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 20:47

Dat mijn concentratieboog op is maar ik nog 2 hoofdstukken en 2 paragrafen moet hierna

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 22:41

Dat net alles op de grond viel :') Hoezo wist ik al dat ik mijn dag niet had? X)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 09:27

Lestrange01 schreef:
Aan dat ik me echt super ziek voel en toetsweek heb. Ik had ook twee weken geleden vrij gevraagd voor werk nadat ik mijn rooster had gekregen en plots op hele andere dagen en een andere afdeling moest werken, ook 4 dagen ipv 2, wat dus niet uitkwam met mijn toetsen... is mijn verzoek afgekeurd. Echt man man man, ik vraag een keertje vrij..

School gaat voor werk toch? Aankaarten bij je bedrijfsleider hoor! Die van mij zei namelijk school gaat voor werk, dus ik weet ook al bij wie ik zou staan als mijn teamleider schoolgerelateerde vrijaanvragen afkeurt :=
Als ze te weinig personeel hebben moeten ze maar schuiven met andere roosters hoor. Dan hoor je niet schoolgaande mensen maar ergens op het rooster neer te gooien.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-19 08:00

Trui schreef:
ik kan geen keuze maken,

(mijn les is niet afgezegd dus ik kan hem niet meer inhalen)
1. ziek melden voor school en niet rijden vanavond.

2. wel proberen naar school te gaan maar waarschijnlijk na school alsnog te moe ens zijn om te rijden...

ik ben wel echt al vier dagen echt een lopend virus

Ik zou vragen of je wel mag rijden als je het probeert op school, halverwege naar huis gaat en dan naar bed tot je mag rijden ^^

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 15:43

Dat ik twijfel welke datum er met volgende week vrijdag wordt bedoelt.. (ik maak het mezelf echt erg moeilijk als ik er later over na ga denken dat je het dus op twee manieren kan opvatten)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 16:00

iirrssjjee schreef:
Kairos schreef:
Dat ik twijfel welke datum er met volgende week vrijdag wordt bedoelt.. (ik maak het mezelf echt erg moeilijk als ik er later over na ga denken dat je het dus op twee manieren kan opvatten)


Ik zou uitgaan van de 12e! :j

Thanks! Denk dat ik dat ook maar gewoon doe :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 16:03

sureido schreef:
Dat elke dag gevraagd wordt of er iemand kan werken die avond, plan gewoon genoeg mensen in |o


Bij ons is dat alleen als er mensen vrij zijn en als er niemand reageert plannen ze gewoon iemand in :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-19 17:31

sureido schreef:
Huh, ik vind niet dat je iemand die vrij is zomaar ‘s avonds kan inplannen.

Hier worden roosters 2 weken vtv gegeven, en je kan er vanuit gaan dat het restaurant altijd vol zit (goed landelijk keten) dus waarom plan je in hemelsnaam niet genoeg mensen.

Ik bedoel meer dat er dan gewoon wordt gevraagd: wie wil er maandag werken? En als er dan niemand reageert plannen ze gewoon iemand in die niet vrij is :’)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:01

Dilemma of ik moet gaan werken vanavond.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:06

Ineke2 schreef:
Kairos schreef:
Dilemma of ik moet gaan werken vanavond.

Waarom?

Ben net 2 uurtjes wezen werken, meer was niet nodig. Maar collega die vanavond moet gaf al aan zich niet heel lekker te voelen en vroeg dus of ik alsjeblieft zou willen werken. Zij werkt volgende week ook avond voor mij. Ik vind alleen de zaterdagavond een vervelende avond (al is dat nu waarschijnlijk beter, want bepaalde dingen zijn er in verminderde mate als normaa), maar ik twijfel omdat ik vandaag al heb gewerkt.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:17

Ineke2 schreef:
Dan zou ik gaan werken. Is die collega je vast heel dankbaar voor.

Thanks voor het advies, denk dat ik dat ook maar ga doen dan :)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 14:24

Spoiler:
Lestrange01 schreef:
Aan werk. Ik had aangegeven 1 van de twee paasdagen te kunnen werken, een maand of twee terug. Nou goed, niks meer van gehoord, wel al 3 weken terug te horen gekregen dat ik op koningsdag moet werken dus ik ging ervan uit dat ik niet gekozen was om op Pasen te werken. Krijg ik een paar dagen terug mijn rooster en moet ik toch van 16 tot 19 op tweede paasdag werken.

Nou oké, had ik liever wat eerder geweten want inmiddels had ik al plannen.. maar die heb ik nu afgezegd. Krijg ik vanochtend een berichtje "oh sorry Nikki, de winkel is al om om 17 uur gesloten dus je werkt van 12 tot 17".... lekker dan. Kan ik weer plannen afzeggen. En hoe kan je in hemelsnaam bij mij als enige de fout maken om me in te roosteren om een tijd dat de winkel gesloten is???

Hier zou de ac/teamleider dan een andere oplossing zoeken hoor! Hun fout en daar zijn ze heel eerlijk in. Klinkt trouwens ook echt niet leuk waar jij werkt om heel eerlijk te zijn. Is er een reden dat je nog niet op zoek bent naar ander werk of is er gewoon niet zoveel bij jullie?

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 19:46

Koppijn uit het niks ;(

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 18:34

Dat mijn knie ineens verrekte pijn doet en ik heb niets geks gedaan (alleen 8-13 gewerkt, maar heb zeker al eens langer gestaan en toen had ik nergens last van)

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-19 10:31

nicole_floor schreef:
Dat ik vandaag mijn dopper liet vallen en hij nu kapot is.

Ohjee ik wilde zo'n ding kopen voor met de examens, maar als het zo snel kapot gaat :')

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-19 10:49

Het feit dat mijn account op een spel dat ik lange tijd niet meer heb gespeeld is gehackt(ga ik vanuit, want als je het niet verteld hebt en ze dus en achter je e-mail zijn gekomen en achter je wachtwoord), maar het geeft niet bepaald een veiligheidsgevoel, want ze konden dus ook een tijdje in mijn e-mail :X Gelukkig een e-mail die ik vaak voor spelletjes gebruikte, but still.

~ The comeback is always stronger than the setback ~

Kairos
Berichten: 2703
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-19 22:26

Aan dat ik waarschijnlijk iets belangrijks ben vergeten. Ik heb de laatste tijd al zoveel moeite met focussen en ik word er echt niet goed van. ‘Ik doe eerst even dit en neem dan dat mee’ doet dan alleen het eerste.

~ The comeback is always stronger than the setback ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, fokfanaat, Geerten, GrapeshotBot, IASCrawler, kimmetje26, larapurdy, Leukertje, MARenAMY, MyWishMax, Roosch, singa, xPabloBokt en 188 bezoekers