Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: EvelijnS, ynskek, Dani, Mondy, Polly, Ladybird, Hanmar, Princesj, Shanna

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

HorseTimeXL

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 18:12

De fijne grote beurt voor mijn auto met een mooi bedrag dat ik mag betalen..

HorseTimeXL

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-19 20:26

Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-

HorseTimeXL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 09:27

Niobe schreef:
HorseTimeXL schreef:
Dat ik me continu zoveel zorgen en druk maak sinds ik eigenaar van een eigen paard ben.. ik wil het zo goed doen. En bij elk dingetje wat voor mijn gevoel anders is dan anders ben ik meteen bang dat er wat ergs met me paardje is en dan ga ik google etc. en dan lees ik nog meer erge dingen. Gaat dit ooit over -O-

Ja dit gaat over!
Of althans, je wordt uiteindelijk wat reeeler omdat je dan al het een en ander gezien hebt.

Gelukkig want op dit moment heb ik echt van die dagen dat ik echt even onrustig word. En dan ga ik googlen (heb me voorgenomen dat vanaf deze week niet meer te doen) en dan kom je er sowieso natuurlijk achter dat je paard iets heel ernstigs heeft net zoals bij de mens :+

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten