Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 09:46

Aan de kat van de overbuurman die nu wéér in onze voortuin heeft gepoept en de border in onze achtertuin dagelijks vakkundige probeert om te spitten. K.utbeest!
Gewoon lekker binnen houden, ik liet mijn hond ook niet in andermans tuin schijten.


Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 23:14

Nabster schreef:
Aan mensen die de knipoog smiley gebruiken terwijl ze iemand een enorme sneer geven. Bah.


Of deze: :o

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:23

Aan dat ik een zwaar ontstoken ooglid heb. Het strontje op mijn oog (ook wel hordeolum) is inmiddels een dikke oogliddrol geworden. (tip: niet op googlen als je nog moet eten of net gegeten hebt. Beter nog: helemaal niet op googlen, het ziet er niet mooi uit.)
Ik heb een doorverwijzing met spoed van de huisarts gekregen maar kan 11 april pas terecht bij de oogarts. Ik mag toch hopen dat hij voor die tijd zelf al is leeggelopen.
Ondertussen zie ik wazig en dubbel en blijkt het ook nog eens zwaar besmettelijk te zijn.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 17:54

Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:
Aan dat ik een zwaar ontstoken ooglid heb. Het strontje op mijn oog (ook wel hordeolum) is inmiddels een dikke oogliddrol geworden. (tip: niet op googlen als je nog moet eten of net gegeten hebt. Beter nog: helemaal niet op googlen, het ziet er niet mooi uit.)
Ik heb een doorverwijzing met spoed van de huisarts gekregen maar kan 11 april pas terecht bij de oogarts. Ik mag toch hopen dat hij voor die tijd zelf al is leeggelopen.
Ondertussen zie ik wazig en dubbel en blijkt het ook nog eens zwaar besmettelijk te zijn.

:(:)
Arme Quasimodo, beterschap!


Ik hou ook van jou hoor. ;) :')
Ik ben de Quasimodo-fase inmiddels voorbij, ik ben nu een heks. Er groeit nog net geen haar uit.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 18:41

ierusju schreef:
[ Video ]

Dit. En dat ik nu dus aan het janken ben als een klein kind, omdat ik van het ergste uitga....


Ah, die loopt niet lekker nee. :(:)
Ik snap je angst en verdriet, dikke knuffel voor jou.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:54

Op die manier mag je, je dus nooit rot voelen want er is altijd iemand die het slechter heeft.
Natuurlijk kan je dingen in een perspectief plaatsen en vergaat de wereld niet als je bijvoorbeeld je teen stoot of als het brood in de supermarkt is uitverkocht. Maar de uitspraak 'er is altijd iemand op de wereld die het slechter heeft' vind ik een enorme dooddoener.
Mede daardoor heb ik jaren te lang gewacht om met mijn verdriet naar de huisarts te gaan en heb ik maanden te lang doorgewerkt toen uiteindelijk wel bleek dat ik in een diepe depressie zat. 'Omdat ik echt niet zo zielig ben als anderen'. Nee sorry, maar daar trap ik niet meer in.
Je kunt niet voor anderen bepalen hoe moeilijk zij het hebben en of dat gevoel wel 'echt' is of niet. Als diegene zich zo rot voelt dan is dat in zijn/haar beleving zo. En dan kun je verschillende dingen doen: diegene troosten of een hart onder de riem steken. Maar het gaat niet helpen om diegene een aansteller te noemen.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:20

Misschien had je dan de context meteen duidelijk moeten maken want het is niet zo gek dat er dan op deze manier op gereageerd wordt.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 15:58

MarlindeRooz schreef:
Dat er in het park 3 tokkies zitten waarvan 1 een joker muts op heeft??? Met keiharde hardstyle muziek op. Leeftijd 40+ gok ik. :=

Hij is wel te armoedig voor Spotify Premium. _O-


Dat komt waarschijnlijk omdat hij al zijn geld heeft uitgegeven aan die peperdure muts. :(:)

Ohja, Engelse topictitels.
En mensen die het hebben over 'my proud'. :o?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:40

DeMolenhoek schreef:
Oh my gosh, geen haat alsjeblief.

;)


Geen hate, bedoel je?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:04

Tigress schreef:
Dat mijn broer ondanks dat ie ziek is, toch naar hier wilde komen om voetbal te kijken met z'n vrienden gisteravond. Ik twijfelde nog om aan te geven dat dat misschien nu niet handig is om dan langs te komen.
Nu is hij dus hartstikke ziek geworden, en zit ik daar echt niet op te wachten om dat nu ook te krijgen -O-


Leuk bedacht van je broer maar als hij jou aansteekt, dan kun je je afvragen of je operatie wel door kan gaan.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 17:30

Dat ik altijd voor iedereen klaarsta en nu ik heel hard iemand nodig heb om bij me te zijn, niemand tijd heeft.
Ik voel me zo verdrietig en eenzaam op dit soort momenten.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 13:47

Of de nachtboot. Misschien niet zo snel maar wel heel relaxed.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 23:14

Nabster schreef:
Aan het toerloze geleuter over respect. Mensen die bij elke ruft zeggen dat ze ergens respect voor hebben...


En als ik daar dan op in mag haken: mensen die het hebben over 'onrespectvol'. :o?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 00:22

Dat ik zeker weet dat iemand met wie ik geen contact meer heb mijn berichten hier op bokt volgt.
Dus mocht je dit lezen: joe groetjes!


Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:40

Ineke2 schreef:
Jolien87 schreef:
Dat ik zeker weet dat iemand met wie ik geen contact meer heb mijn berichten hier op bokt volgt.
Dus mocht je dit lezen: joe groetjes!

:') triest zijn zulke mensen, hebben geen eigen leven.


Tja, geen idee. Aan de andere kant kan ik er ook wel om grinniken. :=

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:08

Ik ben ook enorm geschrokken van de uitslag.
Dat er 1 zo iemand bestaat in de politiek vind ik al geen fijn idee maar het feit dat er dus kensen zijn die massaal achter hem staan, beangstigt me.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:10

Lau schreef:
Levitate schreef:
@lau https://joop.bnnvara.nl/nieuws/thierry- ... g-seksisme lees dit maar eens (ook het twitterbericht op de pagina)


Gelukkig hier vvd de grootste, maar forum toch ook 2de |(


Ik heb het altijd al gezegd we gaan terug naar de jaren 50. Waar het vrouwtje lekker thuis is en voor de kindjes zorgt :x


Je kunt toch beter eerst de politiek volgen, al is het maar een klein beetje, voordat je dit soort dingen zegt. 1 partij kan dat echt niet bepalen. :')

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:27

MarcoBorsato schreef:
Jolien87 schreef:
Ik ben ook enorm geschrokken van de uitslag.
Dat er 1 zo iemand bestaat in de politiek vind ik al geen fijn idee maar het feit dat er dus kensen zijn die massaal achter hem staan, beangstigt me.


Ik ben wel blij dat hij zo goed gescoord heeft. Hij is gebakken lucht, kan het niet waarmaken. Mensen zullen zien dat ze zich vergist hebben.


Tuurlijk, nu moet hij het gaan waarmaken en de vraag is of hij dat kan.
Maar is dat niet een beetje zonde vsn ieders tijd?

Het gaat me er vooral om dat er dus zóveel mensen zijn die feitelijk zeggen het met hem eens te zijn.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 09:37

Dit gaat toch ook over ergernissen?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 14:24

xPabloBokt schreef:
Ongeluk gehad met de auto -O-

Ik ben heel en kosten vallen opzich mee maar wel weer een hap uit mijn budget. Auto voor me (kop staart, ik was de achterste) had niks i.v.m. trekhaak maar deste meer schade heb ik.. zou morgen naar een vriendinnetje toe rijden maar mijn radiator heeft lekplekjes dus mijn garage raadt af om grote afstanden te doen..

Uiteraard ook net de auto volgetankt dus geen geld meer over voor een treinkaartje -O- hopen dat mijn vriend me morgen kan wegbrengen..


Ohnee, dat is niet fijn! :(:)
Gelukkig ben je zelf heel. Kan ik iets voor je betekenen?
Ik weet niet hoeveel je treinkaartje zou moeten kosten...

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 15:52

Dat de muren op mij af komen.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:04

Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

See what I did there?

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 22:27

Anoniem schreef:
Jolien87 schreef:
Wat meteen een ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.

See what I did there?



Hare Slechtheid op haar slechtst.
}:)


Afbeelding

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 01:40

Dat ik niet kan slapen.

Jolien87

Berichten: 17379
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-19 09:29

4,5 uurtjes slaap. :O


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, Nicje87 en 13 bezoekers