Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 09:57

Dat mijn broer mij kwaad aankijkt als ik zeg dat hij toch vroeg (uurtje of 6) uit bed moest en nu pas komt aankakken terwijl ik in de badkamer sta. Het is altijd hetzelfde! Nooit eens op tijd uit bed en ik moet telkens maar weer die badkamer uit. Leer het eens man!

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:39

Sophie_Wind schreef:
Anoniem schreef:
Al die mensen die nu roepen dat als ze niet dit of dat hadden gehad vandaag, ze dan in "de tram" in Utrecht hadden gezeten vandaag. Goh, dat is normaal wel een heel erg drukke tram dan he?
Net zoals al die mensen die zeggen bepaalde rampvluchten gemist te hebben, hmhm ja, want normaal vliegen ze met een flat ipv een vliegtuig. :n :O


:') same

Ook die aanslag in Barcelona ongeveer anderhalf jaar geleden, zijn er mensen die zeggen dat ze daar een maand geleden nog hebben gelopen.
Ja 1000 andere mensen ook :roll:


Sowieso mensen die dit soort dingen op zichzelf betrekken, heel vermoeiend.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:48

Nou ik moet eerlijk zeggen (noem het op mezelf betrekken) dat ik me er lang best rot over gevoel, omdat mijn zusje daar op school zit en altijd die tram neemt, op de maandagen die tijd.
Alleen gisteren toevallig een schooldag en een stage (die ergens anders is) omgedraaid.
Heb haar toch wel even geappt om te checken of ze op stage was, want ik wist het gewoon even niet meer.
Laatst bijgewerkt door Malbec op 19-03-19 10:49, in het totaal 2 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:48

Dat ik vannacht ben ingestort en eigenlijk deze week mijn fotoshoots wil afzeggen. Gewoon om even wat spanning weg te laten vloeien. Maar ik dat niet durf omdat ik mensen dan teleurstel |o

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:55

Benthhh schreef:
Nou ik moet eerlijk zeggen (noem het op mezelf betrekken) dat ik me er lang best rot over gevoel, omdat mijn zusje daar op school zit en altijd die tram neemt, op de maandagen die tijd.
Alleen gisteren toevallig een schooldag en een stage (die ergens anders is) omgedraaid.
Heb haar toch wel even geappt om te checken of ze op stage was, want ik wist het gewoon even niet meer.


Dat noem ik niet op jezelf betrekken, dat noem ik oprechte bezorgdheid.

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 10:59

Aan dat het zo koud is vanochtend, en dat ik zo gespannen ben, ik heb studiekeuzecheck dag ofzo voor hbo rechten, en het kan ieder moment beginnen

Nayomie
Berichten: 32780
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 11:03

Leraren die zich puberaal gaan gedragen en niet open staan voor een mening van een ander. Of opmerkingen. En daardoor boos op mij worden. :roll:

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:39

Dat ik mijn medicijn lijst maar niet gemaild krijg en ik die zo nodig heb...... ga om half 1 maar weer bellen.

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:43

Dat verschillende plekken die ik heb gemaild voor een stage, gewoon niet reageren. Ik wil gewoon een stage adres -O-

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 12:44

ierusju schreef:
Dat verschillende plekken die ik heb gemaild voor een stage, gewoon niet reageren. Ik wil gewoon een stage adres -O-


Bellen werkt echt beter dan mailen :D

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 13:27

Lau schreef:
Dat ik vannacht ben ingestort en eigenlijk deze week mijn fotoshoots wil afzeggen. Gewoon om even wat spanning weg te laten vloeien. Maar ik dat niet durf omdat ik mensen dan teleurstel |o


Ach Lau, mij stel je iedere dag teleur en dat overleef je ook. Hup afzeggen die boel, #selfcare en #selflove eerst nu. Huppetee.

En anders duw ik poepluiers door je brievenbus.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:00

De assistente die vanmorgen zat te bluffen over labformulieren van mijn moeder. Nee schat, CRP is geen tumormarker. Probeer op zijn minst een beetje goed te bluffen

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:02

Jikkeee schreef:
De assistente die vanmorgen zat te bluffen over labformulieren van mijn moeder. Nee schat, CRP is geen tumormarker. Probeer op zijn minst een beetje goed te bluffen

Oei :=

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:49

Dat ik mijn mooie schoenen weer eens aan heb en nu weet weet waarom ik ze nooit draag. Ze zitten voor 99% perfect, maar die 1% dat ze niet goed zitten is dusdanig extreem dat ik binnen 5 stappen m’n hakken kapot heb. Het blaar stadium wordt gewoon helemaal overgeslagen door een enkel scherp randje.
En ik heb natuurlijk niets bij waarmee ik dit probleem kan verhelpen.

Sophie_Wind

Berichten: 828
Geregistreerd: 05-03-17
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 14:53

Benthhh schreef:
Nou ik moet eerlijk zeggen (noem het op mezelf betrekken) dat ik me er lang best rot over gevoel, omdat mijn zusje daar op school zit en altijd die tram neemt, op de maandagen die tijd.
Alleen gisteren toevallig een schooldag en een stage (die ergens anders is) omgedraaid.
Heb haar toch wel even geappt om te checken of ze op stage was, want ik wist het gewoon even niet meer.



Dat snap ik helemaal, dat vind ik ook oprechte bezorgdheid. Zoiets en zo dicht bij is gewoon eng.

Ik ben een fikkie aan het stoken maar het lukt niet :') Hij is al veel te lang aan het roken, maar er gebeurt gewoon heeeelemaal niks..

ierusju

Berichten: 2274
Geregistreerd: 23-04-14
Woonplaats: Aan de kust :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:36

Lau schreef:
ierusju schreef:
Dat verschillende plekken die ik heb gemaild voor een stage, gewoon niet reageren. Ik wil gewoon een stage adres -O-


Bellen werkt echt beter dan mailen :D


Ja en nee. Ik krijg dat de balieassiste de aan de lijn en die gaat het met haar baas overleggen, maar die is op dat moment druk en/of weet het niet uit zijn hoofd.
Of de mondhygiënist is die dag niet aanwezig.
Met als uiteindelijke vraag, of ik alle info even wil mailen :Y)

Heb gelukkig net wel ergens achteraan gebeld en oprechte excuses gekregen dat er momenteel veel zieken zijn en dat het idd niet netjes was om niet te mailen. Maar een ergernis is het wel :(
Want ik moet voor 4 april alles geregeld hebben en van de 8 praktijken die ik heb gemaild, hebben er 4 negatief gereageerd en 4 hebben er niet gereageerd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:04

Dat de opvang het blijkbaar normaal vind om een maand voor datum te laten weten dat ze gesloten zijn. Euhm excuseer? Mijn uurrooster is ondertussen al gemaakt, ik kan dus geen vrij meer vragen. Mijn vriend zijn werk weigert ook dus ja. En nu? Baby maar alleen thuis laten ofzo?

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:20

Aan die vrachtwagen die mij echt niet de tijd gaf om iets af te remmen .. iedereen was een reeks vrachtwagens aan het inhalen dus we reden al niet hard maar wel vlak op elkaar. Die vrachtwagen gooit zijn knipperlicht uit en klapt ook gelijk z'n stuur om terwijl ik ter hoogte van zijn achterbanden zat :( Schrok me de pl*ris en blij dat degene achter mij het ook zag anders was het rot afgelopen.

Verkeer is echt niet zo moeilijk hoor ...

Ghostattack

Berichten: 11237
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:29

xDenies schreef:
Aan die vrachtwagen die mij echt niet de tijd gaf om iets af te remmen .. iedereen was een reeks vrachtwagens aan het inhalen dus we reden al niet hard maar wel vlak op elkaar. Die vrachtwagen gooit zijn knipperlicht uit en klapt ook gelijk z'n stuur om terwijl ik ter hoogte van zijn achterbanden zat :( Schrok me de pl*ris en blij dat degene achter mij het ook zag anders was het rot afgelopen.

Verkeer is echt niet zo moeilijk hoor ...


Dit had ik gisteren, alleen reed ik nog even iets verder naar voren en kon ik geen kant op.. Behalve degene links van mij verder naar links dwingen. Heel banketstaaf voor die persoon maar het was dat of ik plat :o Al had ik gisteren wel echt het idee dat er veel incompetente mensen op de weg zaten :=

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:46

Dat ik het echt allemaal ff niet meer weet.. :(

xDenies

Berichten: 13492
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 16:49

Ghostattack schreef:
Dit had ik gisteren, alleen reed ik nog even iets verder naar voren en kon ik geen kant op.. Behalve degene links van mij verder naar links dwingen. Heel banketstaaf voor die persoon maar het was dat of ik plat :o Al had ik gisteren wel echt het idee dat er veel incompetente mensen op de weg zaten :=


Nou dat was vandaag nog erger volgens mij! Daarvoor kwam er al een vrachtwagen slingerend de linkerstrook op terwijl ik netjes inhaalde. En helaas zijn dit maar twee banen dus links en rechts … ik moest uitwijken richting de berm bah.

Maar … overleefd!

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:47

Iets wat ik super graag wil en wat heel belangrijk is, maar waardoor ik wel al weken met paniekaanvallen aan het leven ben. Ik blijf me afvragen of dat het waard is. Rationeel weet ik: JA, maar mijn gevoel roept heel hard NEE

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 18:58

Dat ik gisteren vast zat in de lift op mijn werk :\ en vandaag ook alles tegen zat, benieuwd wat morgen zal brengen :roll: ......

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:01

Kriebel hooi in mijn bh.

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 19:20

Dat iedereen hier veel te veel banketstaaf en we volgens mij nog niet half gedaan hebben wat we hadden moeten doen.
En ik nu helemaal dood ben en nog mag uitzoeken waar we zijn gebleven om een beeld te krijgen van wat we morgen nog moeten doen.
En dat dan maar zien te stroomlijnen met al die mensen die 1001 vragen hebben die ook relevant zijn.
Ik wil naar m’n hotel, douchen en met m’n lapjes tv kijken en slapen -O-