Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barramundi

Berichten: 1863
Geregistreerd: 31-07-08
Woonplaats: The Sunshine State (AUS)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 05:35

Jikkeee schreef:
Dat ik gisteren toch weer een dekje gekocht heb. Kerel niet thuis, dus als hij er straks naar vraagt; nee hoor schat die had ik al :')

Ik doe dat met boeken. In mijn tas houden en als hij even uit zicht is, gauw in de kast schuiven. Eentje meer of minder valt toch niet op :')

Ergernis: mijn man was naar de winkel om een stoomcleaner te halen en ik begon vast met stofzuigen. Komen er ineens rook en vonken uit dat ding!
Dus toen hij thuiskwam, kon hij gelijk rechtsomkeert maken naar de winkel voor een nieuwe stofzuiger :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 05:48

Onbeschofte, dronken jongens. :+

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 07:19

Ik doe dat ook met boeken :')

Ik erger mij aan mijn vriend. Hij staat vroeg op voor de race van Max, prima. Dus hij is dan als eerste onder en zou de hond verzorgen. Dus ik zeg, sta je op tijd op want je moet de tijd nemen om de hond uit te laten. ( ik weet uit ervaring dat ze bij hem altijd probeert om niet te hoeven poepen, dan kan ze sneller naar binnen en eten )

Kreeg ik toch een hoop bagger over mij heen dat hij het echt wel weet en ik moet niet zeiken.

Kom ik net onder en vraag ik of ze gepoept, en nee hoor. Echt, stomme vent. :')

deksel

Berichten: 3783
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 08:20

Lestrange01 schreef:
deksel schreef:
Ik haaaaat ongesteld zijn zo erg.


Wie niet :')

Ssshh :Y)

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:55

Nederland en alles moet via digid ap vgzap gekoppelt met digid en weet ik wat allemaal meer jezus wat een gezeur.

Ik probeer mijn vader te helpen met de digidap en vgz ap en het lukt allemaal dus niet.
Ik heb voor zoiets echt zo geen geduld

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:18

Dat mijn werkdag extra vroeg begon omdat een groepje jongens het leuk vond om de ruit in te gooien.

marit2403
Berichten: 439
Geregistreerd: 01-11-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 12:43

Aan mijn flinke verkoudheid/griep -:(-

xPabloBokt

Berichten: 9397
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-03-19 15:31

Dat de bril op mijn werk elke keer vol zit met urine van kerels die niet kunnen richten en het vervolgens zelf niet schoonmaken _-:( bah bah bah

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:46

Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Nyaleti

Berichten: 6136
Geregistreerd: 05-04-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 17:24

Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.



Dit! Vaak dat m'n pa naar mijn bord kijkt "des toch niet te vreten?" Nee potver die biefstuk in een plasje rode sappen wel dan? (Niet dat die vervangers nou echt geweldig zijn maar hé)

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 17:46

Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Nou ja, het is vaak wel een soort vreemd fabrieksmateriaal waar die dingen van gemaakt zijn. Niet gewoon een herkenbaar stuk dier of iets dergelijks, maar een kunstmatig bijeen geplakte eiwitsubstantie met zout en smaakmakers erdoor. Kan mij best voorstellen dat mensen dat een vies idee vinden. Als ze consequent zijn, dan zouden ze separatorvlees alleen wel minstens zo afstotelijk moeten vinden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 17:54

oomens schreef:
Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Nou ja, het is vaak wel een soort vreemd fabrieksmateriaal waar die dingen van gemaakt zijn. Niet gewoon een herkenbaar stuk dier of iets dergelijks, maar een kunstmatig bijeen geplakte eiwitsubstantie met zout en smaakmakers erdoor. Kan mij best voorstellen dat mensen dat een vies idee vinden. Als ze consequent zijn, dan zouden ze separatorvlees alleen wel minstens zo afstotelijk moeten vinden.

Als ik een gehaktbal zie liggen is dat niet echt een herkenbaar stuk dier ofzo hoor. En bij vlees zitten er ook gewoon specerijen door. En dan nog, prima dat je het een vies idee vindt maar het is niet nodig omdat op zo'n manier te zeggen. Ik vind lijken eten ook een vies idee maar als ik iedereen daarop zou aanspreken wordt het niet echt gezellig denk ik.

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 18:06

Aan dat stomme wijf in dr dikke audi die ging zitten seinen omdat ik niet snel genoeg een andere auto inhaalde.
Truus het is hier 120 en ik rijd ondertussen al 130 dus doe gewoon normaal.

Toen heb ik dr een reden gegeven om te seinen en ging op mijn dooie gemakkie verder inhalen met 125 en op mn gemak terug naar rechts :) Alles natuurlijk gewoon veilig. Dat staat voorop :D

SpikkelFire

Berichten: 6696
Geregistreerd: 14-06-05

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 19:24

Dat ik eerst mn skischoen op mn voet liet vallen. Dat de piste daarna veel te moeilijk was en de enige mogelijkheid naar beneden lopen. Daar wel 1.5 uur over gedaan en de laatste lift gemist. Moest schoonfamilie ons komen halen. Ik haat skiën soms echt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:46

Mensen die mijn paarden opjagen met een quad.
En ik mag er niks van zeggen.
Want paarden rennen nou eenmaal.

Dat ik mijn eerste pony heb moeten laten gaan door een gebroken been en ik daardoor wat angstig ben geworden als ze rennen wordt even vergeten.

Dus ik ben niet alleen geërgerd maar ook erg verdrietig.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:26

oomens schreef:
Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Nou ja, het is vaak wel een soort vreemd fabrieksmateriaal waar die dingen van gemaakt zijn. Niet gewoon een herkenbaar stuk dier of iets dergelijks, maar een kunstmatig bijeen geplakte eiwitsubstantie met zout en smaakmakers erdoor. Kan mij best voorstellen dat mensen dat een vies idee vinden. Als ze consequent zijn, dan zouden ze separatorvlees alleen wel minstens zo afstotelijk moeten vinden.


Ik vind vlees ook afstotelijk, maar dat laat ik ook niet elke avond weten :').
Prima dat je het niet lekker/smerig/een vies idee of whatever vindt, maar houd het lekker voor je en bazuin dat niet op zo’n gekke manier rond.
Daar zit mijn irritatie, verder vind ik het geen probleem dat hij het niet lekker vindt hoor.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:31

Ik vind vleesvervangers net karton :') , niet te nassen snap je familie wel . Alleen je kan ook een ander zijn gewoontes respecteren en je mondje dicht houden :)


Ik erger mij aan de aanbiedingen op het werk , word morgen slavinken draaien en gehakt schnitzels en shoarmaburgers maken boven op de rest van mijn afdeling -O-

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33790
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:46

Sorry Rebecca dat kan je echt niet zeggen, ik vind veel ook niet te vreten. Maar er zijn echt heel lekkere op de markt. :=

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:50

De vegetarische slager maakt echt heerlijke dingen <3

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 21:54

Nou, het grappige is dat ik veel vleesvervangers ook niet lekker vind :D
Maar er zitten écht wel hele lekkere tussen hoor!

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 22:14

Dat ik al enige tijd weer aardig depri ben en geen flauw idee heb hoe het komt.
Alles zit mee en heb genoeg dingen om naar uit te kijken.
Volg al therapie maar ben het echt zat om me zo te voelen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 22:17

Dan heb ik die lekkere nog niet gevonden := (sta er gewoon open voor , broer is ook Vega )

Irriteer mij ook aan losse velletjes :+

Liebeskind

Berichten: 2213
Geregistreerd: 06-10-16
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 23:55

Aan het toerloze geleuter over respect. Mensen die bij elke ruft zeggen dat ze ergens respect voor hebben...

Jolien87

Berichten: 17414
Geregistreerd: 27-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 00:14

Nabster schreef:
Aan het toerloze geleuter over respect. Mensen die bij elke ruft zeggen dat ze ergens respect voor hebben...


En als ik daar dan op in mag haken: mensen die het hebben over 'onrespectvol'. :o?

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 01:35

Jolien87 schreef:
Nabster schreef:
Aan het toerloze geleuter over respect. Mensen die bij elke ruft zeggen dat ze ergens respect voor hebben...


En als ik daar dan op in mag haken: mensen die het hebben over 'onrespectvol'. :o?

Argh ja. Mijn collega zegt dat regelmatig |o