Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:47

Het is nog altijd winter hoor :D

Jorex

Berichten: 9933
Geregistreerd: 18-05-12
Woonplaats: inmiddels in dr88

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:00

Mensen die via het tankstation een stukje file inhalen.
En nu doet de bus waar ik in zit hetzelfde :')

Maar ik vind het gewoon zo'n flauwe streek ten opzichte van mensen die netjes blijven staan. Ik zou zulke mensen en bussen er dus ook niet weer tussen laten.

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:07

oomens schreef:
DeMolenhoek schreef:
Dat ik maar niet kan wennen aan jou nieuwe naam, Banyu :+

Wie was dat eerst dan?

Deze heb ik ook gemist denk ik gahaga

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 10:29

Aan het weer... paard zou op trainingsweekend gaan en vandaag erheen gaan, maar door het weer ( en vooral nog steeds die stormachtige wind) in samenspraak besloten het te verplaatsen.
Maar ik baal wel, erg op verheugd en ook vrij genomen ervoor... nu dus alsnog op weg naar het werk, want het is druk dus mijn hulp kunnen ze dan wel weer goed gebruiken.

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:27

Dat mijn verwarming steeds meer lawaai gaat maken en ze er blijkbaar niks aan kunnen (willen?) doen. Het suist continu en wordt steeds luider, om gek van te worden. -O-

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:36

Aan dat mijn rij instructeur 30 minuten voordat we les zouden hebben mij een berichtje stuurt met dat hij griep heeft. Kijk ik vind het niet erg dat hij ziek is maar hij had het me op zijn minst wat eerder laten weten

En aan dat ik voor het eerst sinds maanden mascara op HAD maar toen ik naar school fietste alles op mijn wangen zat. En dat mijn schoenen doorweekt zijn dus nu heb ik het koud. Stomme regen.

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14468
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:44

Aan dat ik echt al wekenlang ziek ben.. Vanmiddag weer naar de huisarts, er is gewoon geen verbetering -O-

fohadie
Berichten: 4291
Geregistreerd: 03-05-11
Woonplaats: Muggendonk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 11:50

taartjee schreef:
Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels



Dan ben ik benieuwd tot hoelaat het tentamen duurt en hoelaat je de volgende dag moet beginnen?

Britta31

Berichten: 13136
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 12:28

Onze dochter is de buskaart kwijt(nummer 3).En nu raden wie de schuld krijgt dat ze in de regen naar school moet fietsen.Kan gezellig worden als ze vanmiddag thuis komt als een verzopen kat.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 12:51

Ik erger me aan mijn gezondheid.ben je op vakantie in een ruige omgeving en wat doe je in bed liggen met hoge koorts. Enige excursie van de week is morgen. En heb ik moeten afzeggen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 13:58

Dat de gymles van morgen doorgaat, terwijl er mij door de gymleraar is verteld dat hij 100% zeker zou uitvallen. De gymleraar is er morgen niet en er werkt geen andere gymleraar op vrijdag, dus altijd als hij er niet is daalt het uit. Behalve deze vrijdag, terwijl ik nu al allemaal dingen gepland heb. :roll:

xPabloBokt

Berichten: 9388
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-19 15:45

Aan dat ik weer moet werken na 5 dagen vrij. Geen zin in. :')

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:53

Dat ik volgende week mss weer naar Engeland moet en het enige wat mijn man daarop kan reageren “Laat iemand anders maar gaan” is.
Ja nou weet ik wel dat hij mij liever niet ziet gaan, ik blijf ook net zo lief thuis, maar soms kan je niet iemand anders laten gaan, omdat iemand anders niet de kennis heeft die ik heb.

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 18:15

Aan de op hol geslagen hormonen van onze puberende reu :+

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:39

De twee katers hier.. Ze zijn niet van ons, maar zitten bij ons op de veranda en hebben elkaar dusdanig te pakken gehad dat er eentje hinkt. Vind het zo naar voor hem, maar kan er niets aan doen aangezien hij zich niet laat pakken.. Ben intussen dat gesproei en gedoe wel een beetje zat aan het worden.

lenaa_tje

Berichten: 10342
Geregistreerd: 30-03-07
Woonplaats: Groningen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:49

Dat Mn fornuis beschadigd is geleverd en ze het nu morgen tussen 8 en 22 uur komen ophalen. Joh tijd zat hoor.. niks beters te doen..

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 19:53

Vermoeidheid :z , bijna niks gedaan en zo moe

nicole_floor

Berichten: 3243
Geregistreerd: 12-05-09
Woonplaats: Lettele

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:08

Dat mijn vriend weer eens een bende heeft achtergelaten...

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:15

Britta31 schreef:
Onze dochter is de buskaart kwijt(nummer 3).En nu raden wie de schuld krijgt dat ze in de regen naar school moet fietsen.Kan gezellig worden als ze vanmiddag thuis komt als een verzopen kat.

Hoop voor je dat het humeur van je dochter meevalt... Zoniet zou ik dat toch echt compleet wegwuiven met onder andere de opmerking “ Wie niet voorzichtig is met waardevolle spullen moet op de blaren zitten en nu heel gauw een vrolijker gezicht opzetten”
Dat zei mijn moeder dan wel eens en gelijk had ze!

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:20

Dat ik vandaag ineens allemaal visjes kwijt was. Ik snapte er helemaal niks van...Gisteren nog 10, vanmiddag ineens maar 4 te vinden? :o? Toen vond ik er 3 dood in de bak. Heel vreemd.
Besloten na het werk maar even verder te neuzen, en ja hoor...daar vond ik de rest, inclusief nog 2 van de vanmiddag nog levende, ook dood. Tegen het pompje aan gezogen -O-
Was niks mee aan de hand de afgelopen paar dagen. Kom ik er zojuist achter dat ze bekend staan als slechte zwemmers :\ Ik vind het zo sneu voor ze ;( Het zijn ''maar'' visjes, maar dit gun je ze niet -O-

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:21

Tigress schreef:
Dat ik vandaag ineens allemaal visjes kwijt was. Ik snapte er helemaal niks van...Gisteren nog 10, vanmiddag ineens maar 4 te vinden? :o? Toen vond ik er 3 dood in de bak. Heel vreemd.
Besloten na het werk maar even verder te neuzen, en ja hoor...daar vond ik de rest, inclusief nog 2 van de vanmiddag nog levende, ook dood. Tegen het pompje aan gezogen -O-
Was niks mee aan de hand de afgelopen paar dagen. Kom ik er zojuist achter dat ze bekend staan als slechte zwemmers : Ik vind het zo sneu voor ze ;( Het zijn ''maar'' visjes, maar dit gun je ze niet -O-


Huh, slecht zwemmende vissen? Dat is pas gemeen van de natuur...

Tigress

Berichten: 8938
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:36

xDenies schreef:
Tigress schreef:
Dat ik vandaag ineens allemaal visjes kwijt was. Ik snapte er helemaal niks van...Gisteren nog 10, vanmiddag ineens maar 4 te vinden? :o? Toen vond ik er 3 dood in de bak. Heel vreemd.
Besloten na het werk maar even verder te neuzen, en ja hoor...daar vond ik de rest, inclusief nog 2 van de vanmiddag nog levende, ook dood. Tegen het pompje aan gezogen -O-
Was niks mee aan de hand de afgelopen paar dagen. Kom ik er zojuist achter dat ze bekend staan als slechte zwemmers : Ik vind het zo sneu voor ze ;( Het zijn ''maar'' visjes, maar dit gun je ze niet -O-


Huh, slecht zwemmende vissen? Dat is pas gemeen van de natuur...

Het soort blijkt voornamelijk in stilstaand water en langzaam stromende watertjes te zwemmen.
''Om zich te beschermen tegen o.a. roofvissen en zich toch van een voedselbron te verzekeren ten opzichte van andere, beter zwemmende vissoorten, hebben ze de minder toegankelijke biotoop delen betrokken.''

Dus ja, op zich redden ze zich prima met roofdieren, omdat die daar gewoon veel minder te vinden zijn. Beetje jammer dat ze dus niet goed tegen mijn soort pompje bleken te kunnen. Dat is al te sterk voor ze schijnbaar. -O-

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:44

Aan de koorts die niet wil zakken en boven 39 blijft

Marcella

Berichten: 36716
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:59

Dat ik een pot eigen gemaakte appelmoes open maak en tot de conclusie komen dat deze niet meer goed is.

Maar is wel de eerste. Nu maar een perenmoes met kaneel uit de voorraad en deze is wel goed.

Lestrange01

Berichten: 2804
Geregistreerd: 20-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 22:40

Aan dat ik zo'n impulsieve trut ben. Aan de ene kant vind ik het wel leuk, maar waarom kan ik nooit iets normaal doen