Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-19 06:29

Aan mijn vriend die opstaat voor baby. Superlief natuurlijk, maar dan knuffelt hij mij eerst nog eens, begint met baby te spelen in bed, knuffelt mij nog eens, vraagt waar alles staat (weet hij eigenlijk wel...) verder met baby speelt en pas na 20 minuten weg gaat. Zo, nu kun je lekker uitslapen. Nee, nu ben ik klaarwakker :+


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 13:04

Echt hé. Mijn Dj-Raf-of-Steve kan al lopen. Hij is nu 11 maand. - Oh wat zeg je? Kan jou Kalianor dat nog niet? Niet gek ook hé, want hij gaat namelijk niet naar zo een goede opvang als de mijne.

Zo zijn er dus echt een hoop moeders hé. Onvoorstelbaar.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:51

Aan de storm waardoor de hooiruif is gaan vliegenAfbeelding

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 05:24

Dat dit al de 3de slechte nacht is van baby en baby voor de 2de nacht op rij tegen mij heeft aangeslapen. Nou ja, als je hier en daar 5 minuutjes sprokkelen slapen kunt noemen.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 10:29

Ach veel sterkte :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 14:05

Iets dat op fb te koop staat. Ik reageer als eerste dat ik het wil overnemen. Reageert een half uur later iemand dat ze het ook wil. Nog een half uur later dat ze pb heeft gestuurd etc. Joh ik had het gewoon eerst gezien. Kom je jou nu echt opdringen? :( Hoop dat de koper het aan mij verkoopt (zoek er al 2 jaar achter) want ik was gewoon eerst -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:38

DeMolenhoek schreef:
Iets dat op fb te koop staat. Ik reageer als eerste dat ik het wil overnemen. Reageert een half uur later iemand dat ze het ook wil. Nog een half uur later dat ze pb heeft gestuurd etc. Joh ik had het gewoon eerst gezien. Kom je jou nu echt opdringen? :( Hoop dat de koper het aan mij verkoopt (zoek er al 2 jaar achter) want ik was gewoon eerst -O-



Heeft ze het verdomme gewoon aan de andere verkocht _-:( _-:( -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 03:16

Aan baby die het een goed idee vind om elk kwartier drama te verkopen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 06:40

Dat ik maar niet kan wennen aan jou nieuwe naam, Banyu :+

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 08:47

Het is nog altijd winter hoor :D

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 15:46

Dat ik sta aan te schuiven om te tanken en die pannekoek voor mij midden tussen de pompen stopt, zodat ik zowel niet voor als niet achter hem kan tanken. Sukkel.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 11:18

Dat mijn werkdag extra vroeg begon omdat een groepje jongens het leuk vond om de ruit in te gooien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 15:04

Dat de opvang het blijkbaar normaal vind om een maand voor datum te laten weten dat ze gesloten zijn. Euhm excuseer? Mijn uurrooster is ondertussen al gemaakt, ik kan dus geen vrij meer vragen. Mijn vriend zijn werk weigert ook dus ja. En nu? Baby maar alleen thuis laten ofzo?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 16:02

dromertje2 schreef:
dat ik niet sterker ben...


Joh je krijgt ook gewoon keiveel op jou bord. Kom op, je bent juist super sterk :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-19 20:15

Dat het de laatste tijd zo een gevecht is om baby in slaap te krijgen. Altijd als ze bijna slaapt wordt ze zo boos. Pfff. Elke avond is gewoon verpest de laatste tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 21:20

Mijn vriend zijn humeur.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 16:27

Hier broer, de rekening voor de scooter. Gelieve voor maandag €... overgeschreven te hebben. Als jij denkt er mee te kunnen doen wat je wilt kun je hem maar betalen ook. Zoek ik wel een nieuwe.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 12:01

Hoe bedenken ze het...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 16:31

Dat alles gewoon dik tegen zit!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-19 14:45

Aan de drukte van het familiefeest. Geroep, getier, kinderen, tv die boven het geluid nog eens uit komt want ze willen het wielrennen volgen. Pfff, krijg al die geluiden niet op tijd verwerkt/gefilterd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-19 16:26

Dat mijn vader een zwaar ongeval heeft gehad en mij dat wordt medegedeeld via een berichtje op facebook. Kan daar niet even over gebeld worden? Nee? Enig fatsoen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:48

Ik kan hier ook migraine van krijgen en dan ben ik 3 dagen ziek van de pijn. Er kan toch ook gewoon getoeterd worden onderweg waar weinig woningen staan? Je kan dit gezeik noemen, maar ik heb ook een dochter en dieren om voor te zorgen. Met migraine lukt dit nauwelijks.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 08-04-19 08:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 08:51

Ik wel. Ik ben migrainepatient :)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 09:08

Of ze toeteren gewoon buiten de dorpskern :?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 10:12

iirrssjjee schreef:
DeMolenhoek schreef:
Of ze toeteren gewoon buiten de dorpskern :?


Dit mag juist niet vanwege het vee enz. + daar wonen ook mensen he ;).



Oh, dus toeteren voor het vee mag niet maar mensen moeten het wel maar allemaal ok vinden? Wat een gekke redenatie weer. En ja, ik weet dat er mensen buiten de dorpskern wonen, woon zelf ook helemaal afgelegen. ;) Maar goed, heb er op zich geen probleem mee, maar we met de mentaliteit: Ze zijn gehandicapt dus je moet het ze maar gunnen en anders ga je maar ergens anders gaan zitten die dag. Krijg je er migraine van? Nou pech dan.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: desi92, Googlebot, GrapeshotBot, PLK, Sjokki, Vecar, xPearl en 60 bezoekers