Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-18 20:29

Dat ik anderhalve week geleden ziek ben geweest, en dat het nu fijn terug komt, maar dan nog een tandje erger. Heb momenteel een intiemere relatie met de toiletpot dan met m’n vriend. Tel daarbij koorts op. Daaag, leuke weekendplannen, hallo bed...


Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-18 23:02

Jikkeee schreef:
Alles. Voel me zo verdrietig, alleen en leeg :(. Vriend is aan het werk en zit eigenlijk ook aan zijn tops, mams ligt plat van de chemo en verder heb ik eigenlijk niemand om naartoe te gaan voor mijn gevoel ;(


:(:)


Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 07:03

Het weer. Het houdt maar niet op met de regen en storm. Ben het zo vreselijk zat. Zou vooral willen dat die wind eens zakt maar helaas, nog zeker een volle week dagelijks stormachtig pokkeweer...

Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 09:24

Wederom het weer. Koud, guur en nat. Ik haat dit weer. Ik hoef elke dag maar een klein stukje te lopen van huis naar tramhalte en van bushalte naar kantoor en toch net weer als verzopen kat aangekomen, net als bijna alle andere dagen deze week. Gelukkig is het einde van deze ellende in zicht, vanaf maandag mooi weer, ik kan niet wachten! Nu eerst nog de komende dagen overleven.

Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 18:03

Gisteren was het heerlijk weer met eindelijk een fijne temperatuur, als koukleum was ik eindelijk gelukkig. Kan ik vandaag WEER die verdomde winterjas aan... Ik wil constante lente-temperaturen!

Mo_86

Berichten: 1222
Geregistreerd: 10-02-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-19 18:50

Dat DHL mijn verjaardagscadeau is kwijtgeraakt _-:(


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Desty, Eelmo, gerlindie, Jannie79, love_mandy, Macs, marit1999, MieLo, Mitch_Beauty, Nescio18, robinxfellow, Ruai, ryukapple, Saintelette, Typhoon, VosjeN, Xayah, Yesterday en 215 bezoekers