Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Laibadji

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-18 14:46

Pfff te veel....

Dat ik een paar 'vriendinnen' heb die enkel van zich laten horen als ik mail, app, sms of wanneer ze kunnen komen 'gratis' paardrijden of wanneer ze iets nodig hebben...

En ondertussen op fb maar heerlijk posten over hoe fantastisch hun leven is met die ene top vriendin.

En dat ik heel graag wil vermageren maar zo moe ben dat ik niet gemotiveerd geraak. De tijd ontbreekt en als ik tijd vind ben ik dood moe. De laatste tijd 2x ziek geweest en het enige wat de dokter zegt is minder werken en psycholoog. Pffff...

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-18 07:05

DeMolenhoek schreef:
Dat mensen het PERFECT begrijpen als wij zeggen dat wij er voor kiezen ons dochter niet van arm tot arm te laten gaan op de babyborrel. Maar dan toch verwachten dat wij voor hun een uitzondering maken. Oh ja, en nog voor hun ouders/broers/zussen whatever. Gisteren bijna uit mijn plaat gegaan want wij maken toch een uitzondering voor de (over) grootouders. Dat zijn dan al dus 11 personen. Nou nee, niet dus.

Zij zijn niet diegene die dan met een overprikkelde baby zitten. De vorige keer had ze op 1 dag bij 4 verschillende mensen gezeten. De dag erna was verschrikkelijk. Is ze een hele dag overstuur van geweest.

Oh ja, ook erger ik mij bont en blauw aan al die ongevraagde commentaar: Je moet haar laten huilen, uiteindelijk stopt ze wel.
Schoonvader: Als ze bij ons is (2x2 uurtjes opgepast) is ze gelukkig hoor, daarvoor moeten wij ze zelfs niet in een draagdoek steken, met bijhorende attitude van zijn kant... (baby zat bij mij te slapen in de doek. Kon bijna janken, kwam echt over alsof ik een slechte moeder ben) En dan verbaast dat je niet vaker mag oppassen, gho.
Ik krijg daarna dan te horen wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik anders moet doen. Fijn terug komen altijd.

Oh lieve schat mama zijn is soms moeilijk. Kan mij voorstellen dat de commentaren hard binnen komen. Vergeet nooit dat je voor je dochter altijd de beste mama bent want jij bent haar mama.
En als jij wil dat ze niet van arm tot arm gaat dan is dat goed. De anderen moeten zich hier maar bij neer leggen. Jammer voor hen.

Jouw dochter, jouw keuzes en beslissingen.

Laat je vooral niet gek maken!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-18 14:48

Dat ik vorige week door onze jaarling hengst een slag op mijn been heb gekregen (sinds gisteren ruin }> mijn wraak is zoet).

Nu wil ik vandaag voor de eerste maal sinds de slag rijden met mijn paard en viel het mij onmiddellijk op dat hij mankte. Pffff paard is zooooooo gevoelig. 1x iemand anders mee gereden en dit is het resultaat.

En dat ik gisteren gaan sporten ben en mijn rug nu pijn doet.

Bah bah bah...

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-18 16:54

DezeNaam schreef:
Boer zkt Vrouw. 8)7

Eerst dacht ik wat cool, iemand met een zorgboerderij! Gast kwam nog wel vrij slim over, gaan ze nu naar zijn zorgboerderij.. Punt één al was dat hij een konijn alleen in een hok had zitten om aan de zijkant het gras af te bijten, oké, niet leuk maar 'kon er nog mee door'.. Heeft hij nu ook een paard ALLEEN op de wei staan. Joh man, sorry, maar met zoveel ruimte en 'kennis' in Noorwegen verwacht je toch wat meer. :n
Ook bij de ander in Australië vrij magere paarden enzo.. Denk je dit programma even voor de 'lol' te kijken omdat je niks te doen hebt, krijg je er nog frustraties van ook. :')

Wat nog ergerlijk was dat de Australische boer de 3 meiden op een paard ploft zonder cap of andere bescherming. 1 gaf aan zo goed als niet te kunnen rijden, bij de andere was het jaren geleden en 1 had een eigen paard. Resultaat: paard van meid dat niet kan rijden slaat plots keihard op hol over de weidse vlakte en valt van het paard. Is die boer het leven van de 3 meiden beu of zo?

En gisteren dan onze zorgboer zonder dieren... Wat een bizar persoon is dat? Die wil alles samen met zijn vriendin doen. Vriendin krijgt geen persoonlijke ruimte. Het gezicht van de meiden! Hilarisch! Je zag ze denken... Rennen zo hard we kunnen.

Aan beide boeren mij dus echt al geergerd.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:11

Dat we morgen ons nieuw veulen gingen halen maar ik nu ziek thuis zit met een bacteriële angine (zware keelontsteking + alle klieren in hoofd en nek gezwollen) Pffff ik wil mijn veulen...

Nog een paar daagjes geduld!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-18 17:29

DeMolenhoek schreef:
Jawel hoor :j Kind en Gezin noemt dat hier. Maar dat werd gisteren van tafel geveegd als zijnde: Dikke onzin en wij weten het wel beter. Nu heb ik zelf een baby die 10 dagen jonger is als die van hun, dus dat maakt al helemaal dat ik bij mij zelf denk: Die zijn gek. Moest ik bij haar doen zoals hun met hun zoon zijn, jeetje... Nu hebben ze nog een dochtertje en dat kind is gewoon gezond etc. Maar dat was echt een super makkelijk kind als baby. Iedereen zou daar voor tekenen. Hun zoontje liep qua gewicht en lengte ruim voor op onze dochter. Ondertussen is ze hem aan het voorbij steken terwijl zij al niets de grootste en zwaarste is. Die hebben echt zo een plaat voor hun hoofd dat ze het niet willen inzien.

Mijn zoontje moest van de kinderarts op de leeftijd al fruitpap eten. Wel op voorschrift van de dokter. Hij was groot en struis voor zijn leeftijd en dronk mij arm! :Y)
Wat echt niet kan is dat ze hun kind uithongeren! Kan toch niet!

Ik heb mij geërgerd aan onze waterpomp. Hebben we nog 2000 liter water en wil de pomp niet werken. |( |( met 4 paarden geen cadeau!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-18 20:08

Mijn vriend ;( Dus wie dit niet aan kan scroll gerust verder.

Is hij lastig omdat hij vindt dat ik in het weekend geen tijd zou moeten nemen om nog verslagen te lezen van mijn studenten. Hallo, onderwijs? Dat hoort er bij!
Dat hij voor onze zoon pannenkoeken bakt (super fijn) maar alles laat staan en zich in de zetel ploft.
En dat hij het niet vindt kunnen dat ik nog een grote mand was heb staan om te vouwen en te strijken. Ook dat niet op zondag! Hallo? Sorry man maar ik doe het wanneer ik tijd heb. Werk ook voltijds dus veel schiet er niet over.

Ik hij combineert momenteel 2 voltijds jobs en de enige dag die hij thuis is wil hij rust. Echter mag hij er ook bij stilstaan dat ik voor alles opdraai zodanig dat hij zijn 2 jobs kan combineren (niet van moeten maar uit passie) en dat ik hierdoor ook minder tijd heb om alles in te plannen en te doen.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 20:51

Dat de paddock een modderpoel is. Heb ik zo lang gezaagd om dit aan te leggen. Paardensport zijn wel blij maar die modder is echt niet fijn.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-18 22:22

Ik heb mij blauw geërgerd aan de 2 schapen die naast mijn piste in de weide lopen. De eerste 20 minuten zitten ze helemaal achteraan de weide in hun hok te eten. Top beesten!

Maar was het nu echt nodig om tijdens mijn galopoefening in een volle vaart op mijn paard af te stuiven? |o Paard schrok zich te pletter! Gelukkig sloeg ik niet te pletter en ben ik blijven zitten tijdens zijn run en jump for life! %)

Kon het hem niet kwalijk nemen. Rot beesten. _-:( Vonden ze het nog gezellig om aan de draad de hele tijd te staan kijken.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 22:34

Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten. _-:(

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-19 09:28

_Dreamer schreef:
Laibadji schreef:
Dat ik de moed gevonden heb om gezonder te koken. (Paleo) Enkel loop ik nu met een rothumeur rond en kan ik iedereen wel opeten. _-:(

Oeh, ik heb een tijdje verplicht paleo moeten eten en volgens mij ergens nog een online-receptenboek met echt heerlijke dingen! Zal ik hem je mailen als ik hem kan vinden? :)

Graag! Heb nu ook al heerlijk gegeten maar mijn lijf heeft tijd nodig om aan te passen.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 22:31

Dat ik net bedacht dat het water nog aan het lopen was voor de paarden buiten. Aaaah 3u! Bak is wel 700liter maar 3u is wel heel lang :roll:

En dat ik al een week gezond eet. Geen aardappelen en brood meer, wel meer groenten en zo. Echter heb ik nu opgeblazen darmen en veel (stinkende) luchtjes. Heel lastig >;)

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 21:35

Dat ik een hele mooie trui gekocht had. Voelde mij er top mee.

Haal ik hem deze middag uit de was en is het een trui voor mijn 3 jarig zoontje geworden |(

Heb online gekeken en in mijn maat zijn ze niet meer te vinden. :(

Ik baal hier zoooooo van!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-19 22:28

imaudy schreef:
Laibadji schreef:
Dat ik een hele mooie trui gekocht had. Voelde mij er top mee.

Haal ik hem deze middag uit de was en is het een trui voor mijn 3 jarig zoontje geworden |(

Heb online gekeken en in mijn maat zijn ze niet meer te vinden. :(

Ik baal hier zoooooo van!

Even naar de winkel teruggaan en het probleem voorleggen :)*

Was volledig mijn domme domme fout. Bleek wol te zijn en had dit jammer genoeg niet door. Stom! Ik ga dinsdag wel nog eens in de winkel gaan kijken of ze die per toeval niet meer hebben maar was solden artikel dus ik vrees er voor. ;(

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 20:10

Dat ik een belangrijke vergadering gemist heb op het werk omdat ze dit via de groepsmail gemeld hebben en om één of andere reden krijg ik die mails niet.

Bellen ze mij op met de vraag waar ik blijf en val ik uit de lucht. Ik woon op 3 kwartier van het werk dus oprijden had geen zin. |(

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-19 20:05

Dat mijn hond het maar niet wil afleren om achter de paarden te zitten. Vorige week een slag op haar neus met een schaafwonden en bloed tot gevolg. Vandaag doet mijn paard een vreugde bok in de Paddock en mept hij vol op de hond haar heup.

De DA is net weg. Serieuze bloeduitstorting maar gelukkig niet gebroken. 2 spuitjes en 4 dagen medicatie. Ze is nu wel kalm. |o

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:52

Dat mijn vriend onze Freiberger zijn manen geknipt heeft en dacht: die ziet niet goed door een dikke voorpluk! Aaahhh heeft hij deze ook geknipt. Hij is wel nog vrij lang maar nu wel recht.

Ik kreeg bijna een hartaanval. |(

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:15

Aan het woord 'scheurijzer'. De laatste tijd vrij veel topics over ons nieuw scheurijzer veulentje! Help dom België snapt het niet. ;( |o :?

Ik erger me dus aan mezelf. _O-

Uitleg is altijd welkom! ^)

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 21:31

[/quote]
Een sjeesbeest, rond scheurende/ crossende ponys met weinig rem :j[/quote]
:n
De enigen die dat doen zijn degenen die hun veulens altijd een autonaam geven. Een auto is een scheurijzer. Het is een soort koosnaam voor HUN veulens, omdat het nieuwe "auto's" zijn.
Als iemand anders zijn veulen dan scheurijzer noemt is dat een beetje raar kopiëren zonder achterliggende reden.

Wat meteen we ergernis van mij is, dat domme kopieer/kuddegedrag van mensen. Zonder zelf ook maar na te denken of iets te controleren maar dingen aannemen en nog erger, verder te blaten. Zo kun je dan een tijdje bezig zijn om een collega het verschil tussen een badge en een batch uit te leggen, omdat één ooit begonnen is pasjes als batches te schrijven.[/quote]
Ooooh nu snap ik het. Het veulentje had inderdaad de naam van een automerk.

Dank jullie wel om mijn ergernis weg te werken. Belgje voelt zich nu minder blond :o? Thanks!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-19 13:10

Britta31 schreef:
Dochter 18,jas kwijt,jas gevonden,fietssleutel kwijt en een melddown omdat ze de fiets van haar zus mee kan nemen en ik haar niet naar de stage breng.En wie kreeg toen de schuld om 07.00 s'morgens.

Lang leve tieners! _/-\o_

Ik heb mij geërgerd aan mijn schoonmoeder. Ze weet dat we niet graag hebben dat ze de kleren van onze zoon met haar wasverzachter wast omdat wij allemaal vinden dat de geur veel te sterk en doordringend is. Nu moet ik alles opnieuw wassen om de geur er uit te krijgen. Ze hoeft de kleren niet te wassen, vragen we ook niet maar altijd als hij bij haar komt slapen (is zeer weinig) wast ze zijn kleren. We hebben al gevraagd om geen wasverzachter te gebruiken als ze de kleren zo graag wast of om de kleren gewoon mee te geven maar neen... Ze doet gewoon haar zin.
En ze stinken heeeeel hard. Jakkes!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-19 20:27

Dat mijn extreem kleinzerig paard weer eens mank staat. Gelukkig kennen we hem al goed en weten we dat het niet zo erg is dan het er uit ziet. Het staat niet dik en niet warm maar als het paard een pijntje heeft oh help! Sterven!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 20:46

Dat we sinds gisteren 3 geitjes hebben en die vinden het blijkbaar zeer leuk om het kippenhok te claimen. Zitten er dus met hun 3 in een te klein hok gepropt. ^) Vriend maakt morgen een aangepast geitenhok want de kipjes zijn volledig hun kluts kwijt.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 17:26

Calixae schreef:
Dat ik 3 weken bezig ben met afvallen (gezonder eten en sporten) maar gewoon echt geen grammetje afgevallen ben. Had echt het idee dat ik op de goede weg was. |o

Ik wil jou even een hart onder de riem steken. Ik ben sinds januari ook aan het diëten/gezonder leven. De eerste maand en een half gebeurde er gewoon niets. Heel demotiverend. Nog geen 100 ge er af ondanks zware inspanningen. Plots was er dan 1 kg af.
Nu zit ik op bijna 5 kg lichter. Blijkbaar vermageren ik 'maar' 1 kg per maand.

Dus niet opgeven! Het komt wel!

Ik erger mij vooral aan mijn algemene oververmoeidheid. Tja niets aan te doen. Deze avond kalm aan doen.

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-19 20:36

Graag gedaan. Gewoon even door doen! Veel succes!

Ik erger mij aan mijn man. Mijn allerliefste haan is deze nacht doodgebeten door een vos. Ik ben hierdoor heel triest want ik heb die haan groot gebracht. Hij liep achter mij als een kuiken, ik zat dagelijks bij hem om hem te knuffelen en eten te geven. Ik ben dus oprecht verdrietig. Hierdoor de hele dag weg geweest met mijn zoontje. Kom ik thuis, is meneer lastig omdat er nog geen eten is. Doet hij stront eigenwijs tegen mij en heeft overal commentaar op.

Mag ik ook gewoon eens verdrietig zijn en een baaldag hebben?

Afbeelding

Is hij nu lastig omdat ik nog geen bodywarmer voor hem besteld heb via bol.com. Ontploft man!

Laibadji

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 15:14

Dat ik blijkbaar een infectie heb op mijn spiraal en deze er nu uit moet.
Zit nu in de wachtzaal. Ben toch wel bang! :(