Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 09:11

Jolien87 schreef:
Tigress schreef:
Dat mijn broer ondanks dat ie ziek is, toch naar hier wilde komen om voetbal te kijken met z'n vrienden gisteravond. Ik twijfelde nog om aan te geven dat dat misschien nu niet handig is om dan langs te komen.
Nu is hij dus hartstikke ziek geworden, en zit ik daar echt niet op te wachten om dat nu ook te krijgen -O-

Leuk bedacht van je broer maar als hij jou aansteekt, dan kun je je afvragen of je operatie wel door kan gaan.

Die heb ik net sinds dinsdag achter de rug, vandaar dat ik er niet op zit te wachten om met twee wonden in mijn mond maagzuur erlangs te moeten laten :=

Things end, but memories last forever
[Volg] Nieuw familielid: corgi Jarvis!
Howrsenaam:Tigress

Tigress

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 13:28

Voor de tweede keer sinds vannacht een extreme hoestbui gehad door kriebelhoest waar ik met erg veel moeite uit kan komen. Ik heb momenteel meer last van m'n verkoudheid, dan van de operatie _O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:03

_classic schreef:
Dat ik weer niet zonder mijn neusspray kan, ik heb het maanden biet gebruikt totdat ik zo verkouden werd en wel moest. Nu kan ik weer niet zonder 8)7

Geen neusspray junk worden zoals ik he! :oo

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 22:08

Ik erger mij aan de gigantische oorpijn die ik nu heb ;( Ik snap dat het er even bij hoort met m'n operatie, maar oh wat doet dit pijn ;( Ik neem lekker maar ijsjes weer mee naar bed toe, en hoop dat de boel in m'n keel koelen een positief effect zal hebben!
Zoals ik mij gisteren voelde, wilde ik eigenlijk naar de hondenshow. Ik voelde me lekker fit, enkel wat last als de medicatie bijna uitgewerkt was...maar als ik de pijn blijf houden zoals nu dan blijf ik thuis. Gezondheid gaat voor, al is het wel balen van die 55 euro :(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 00:03

Dat ik moe ben, maar niet wil slapen omdat we een gaslucht op de zolder verdieping hebben :')
De juiste personen zijn inmiddels al ingeschakeld. Hopen dat het niks/weinig is en we snel kunnen slapen.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:10

Dat mijn ma en ik naar de sauna toe zouden morgen, maar ze er ineens mee komt vanavond dat ze niet weet of het wel handig is ivm haar gezondheid. Een week geleden hebben ze een longontsteking geconstateerd, en inmiddels gaat het al stukken beter. Medicatie slaat goed aan, en de prednison kuur is al afgelopen. Echter twijfelt ze nu toch, waardoor ik misschien niet eens heen kan (ja, of in m'n uppie...ook niet echt leuk voor een gepland dagje weg :/ )

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:38

Het enige waar ze over twijfelt is of het al wel kan. Niet zozeer omdat ze zich niet goed voelt momenteel. Ik baal er wat van omdat we het gisteren hebben ingepland. Het is niet dat het al tijden ervoor gepland stond en dit er ineens tussen kwam. Het was haar voorstel om het maandag te doen. Lukt het niet, dan niet natuurlijk, maar de teleurstelling is er wel :(

Helaas, weinig vrienden/vriendinnen, en dan ook nog zeker niet degene die naar een naaktsauna durven te gaan :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 23:15

Tigress schreef:
Het enige waar ze over twijfelt is of het al wel kan. Niet zozeer omdat ze zich niet goed voelt momenteel. Ik baal er wat van omdat we het gisteren hebben ingepland. Het is niet dat het al tijden ervoor gepland stond en dit er ineens tussen kwam. Het was haar voorstel om het maandag te doen. Lukt het niet, dan niet natuurlijk, maar de teleurstelling is er wel :(

Helaas, weinig vrienden/vriendinnen, en dan ook nog zeker niet degene die naar een naaktsauna durven te gaan :')

Even gauw wat dingen opgezocht, ik kan tot op de dag zelf nog de reservering verplaatsen _O_
Mocht het morgen niet doorgaan, dan doe ik ze een belletje en verplaatsen we het gewoon. We hebben er al tijden naar uit gekeken, en om hem dan in m'n uppie te doen is gewoon lang niet zo leuk. Dit zou ons moeder-dochter dingetje zijn, en gelukkig is er een optie om dat alsnog te doen met het verplaatsen wanneer nodig :D
Toch een kleine opluchting :o

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:20

Dat ik vandaag ineens allemaal visjes kwijt was. Ik snapte er helemaal niks van...Gisteren nog 10, vanmiddag ineens maar 4 te vinden? :o? Toen vond ik er 3 dood in de bak. Heel vreemd.
Besloten na het werk maar even verder te neuzen, en ja hoor...daar vond ik de rest, inclusief nog 2 van de vanmiddag nog levende, ook dood. Tegen het pompje aan gezogen -O-
Was niks mee aan de hand de afgelopen paar dagen. Kom ik er zojuist achter dat ze bekend staan als slechte zwemmers :\ Ik vind het zo sneu voor ze ;( Het zijn ''maar'' visjes, maar dit gun je ze niet -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 20:36

xDenies schreef:
Tigress schreef:
Dat ik vandaag ineens allemaal visjes kwijt was. Ik snapte er helemaal niks van...Gisteren nog 10, vanmiddag ineens maar 4 te vinden? :o? Toen vond ik er 3 dood in de bak. Heel vreemd.
Besloten na het werk maar even verder te neuzen, en ja hoor...daar vond ik de rest, inclusief nog 2 van de vanmiddag nog levende, ook dood. Tegen het pompje aan gezogen -O-
Was niks mee aan de hand de afgelopen paar dagen. Kom ik er zojuist achter dat ze bekend staan als slechte zwemmers : Ik vind het zo sneu voor ze ;( Het zijn ''maar'' visjes, maar dit gun je ze niet -O-

Huh, slecht zwemmende vissen? Dat is pas gemeen van de natuur...

Het soort blijkt voornamelijk in stilstaand water en langzaam stromende watertjes te zwemmen.
''Om zich te beschermen tegen o.a. roofvissen en zich toch van een voedselbron te verzekeren ten opzichte van andere, beter zwemmende vissoorten, hebben ze de minder toegankelijke biotoop delen betrokken.''

Dus ja, op zich redden ze zich prima met roofdieren, omdat die daar gewoon veel minder te vinden zijn. Beetje jammer dat ze dus niet goed tegen mijn soort pompje bleken te kunnen. Dat is al te sterk voor ze schijnbaar. -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-19 10:11

Ik erger me aan die complete discussie die er omheen zit, en je amper nog kan benoemen op welke partij je hebt gestemd zonder kritiek er op te krijgen als het men niet bevalt.

Zeker als vrouw zijnde op een bepaalde partij, zo is gebleken :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-19 15:35

Dat ik op die klote telefoon van mij de galerij maar niet chronologisch kan laten zetten.
Ik dacht, ivm ruimte besparen, ik zet alle foto's over naar de SD kaart. Heeft dat ding alles door elkaar gegooid, en goed krijgen ho maar. Rotding.

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-19 13:39

Dat ik plat heb gelegen met de griep, me vandaag weer beter heb gemeld op werk maar zo sterk twijfel of het te vroeg is of niet.
Hoofpijn, hooikoorts die alle kanten uit gaat, en mijn stem die het niet heel lang trekt. Maar ja, ik lig niet meer te bibberen onder een kleedje dus vond eigenlijk van mijzelf dat ik het moest proberen..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-19 15:24

Dat ik in de winkel moest niezen. Op zich geen ramp, even een bescheiden niesje terwijl ik mijn neus in mijn elleboog verberg. Vervolgens komt me er toch een nies! :oo
Het kwam er met een kracht uit waar NASA trots op zou zijn, zodanig dat al het snot wat zich in mijn holtes verstopt had de buitenwereld kon gaan ontdekken. Snot overal...prachtig glimmend op mijn zwarte vest...met een volle rij mensen achter mij -O- Dat akward stille moment volgde, waarna de kassière mij gauw een papiertje aan bood, en mij kon begeleiden waar ik al mijn uitgeniesde lichaamssappen had verstopt _O- Ik had snot op plaatsen waarvan ik me heel erg af vroeg hoe het daar kwam :')
Afijn, even een zwaar genant momentje. Tuurlijk, het kan iedereen overkomen. Maar om nou iedereen te laten zien hoe kundig mijn lichaam mijn neusholtes weet te legen zonder dat ik er controle over heb, is toch wel even een dingetje :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 12:03

Tica_81 schreef:
Tica_81 schreef:
Dank jullie.
De behandeling en medicijnen zijn stop gezet en hij is nu alleen op morfine gezet. Hopelijk slaapt hij vannacht rustig in.

Vanmorgen om 05.30 is hij vredig heengegaan.

Gecondoleerd Y;(

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-19 13:34

Dat mijn holtes vol zitten
Dat ik hoofdpijn heb daardoor
Dat door het wrijven in mijn ogen mijn oogkassen nu pijn doen
Dat ik het koud heb
Dat ik van 15:00 tot 21:00 moet werken, en ik daar door het bovenstaande écht weinig zin in heb nu :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-19 16:31

Aan weer zo'n verrekte NASA-nies :')
Deze keer niet in het openbaar :D maar m'n shirt die ik net 5 minuten aan had kon de was in :')

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-19 13:42

Ik heb 2 uur geleden dokter gebeld, i.v.m. m'n hooikoorts. Ik moest na 14:00 weer terug bellen, zodat zij in de tussentijd overleg met dokter kon hebben (zwaardere medicatie, welke, en eventueel ook oogdruppels). Bel ik weer terug, krijg ik enkel een ''hallo''. Geen naam, dus ik nam aan dat het dezelfde dame weer was. Vervolgens noemt ze de medicatie en naam van een andere cliënt daar, waarna ik aangaf dat ik dat niet was.
''Bel om 4 uur maar weer dan''. Ja, dat kan niet, want dan ben ik aan het werk.
''Nou, dan bel je morgen toch weer? Dat ene dagje zal ook niet veel uit maken.''
Verdikkeme, dat zal jij eens even voor mij bepalen zeg -:(- Daarbij, ik zou vandaag contact hebben, omdat ik misschien morgen langs moet komen als dokter dat graag wil.

En dit is niet de eerste keer dat dit zo even gebeurd. Ze hebben mijn moeder een paar weken af proberen te schepen met d'r longontsteking, en hebben rekeningen en klanten door elkaar gehaald (mijn ma kreeg ineens een rekening die niet voor haar, maar voor mij bedoeld was. Bleken er meer dingen mis te zijn gegaan in het systeem.) Het begint nu best vervelend te worden zo :\

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-19 20:32

limagirl schreef:
Dat ik in september weer aan een opleiding ga beginnen en alleen maar kan denken aan, "wat als het weer verkeerd gaat?"

:(:)
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-19 07:35

Dat ik allemaal commentaar krijg over dat ik onze hond geschoren heb :')
''Maar hij heeft een dubbele vacht!''
Ja, maar het is ook een onherleidbare kruising waarbij hetgeen wat in hem zit, zorgt voor veel problemen. Daaronder valt ook een dikke, stugge vacht die warmte binnen houdt, en niet ervoor zorgt zoals bij normale honden dat de warmteregulatie fatsoenlijk gaat. Er bestaan uitzonderingen op de ''niet scheren'' regel, en helaas hoort Storm daar ook bij :(:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-19 20:49

Afbeelding
Spanning voor morgen, bloedonderzoek laten doen voor onze blonde viervoeter. Ergens spookt toch in het hoofd om dat er iets heftigers aan de hand kan zijn waar we niks aan kunnen veranderen. We hopen op het beste, maar houden rekening met het ergste..

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-19 11:33

Dat ik nog steeds m'n loon niet heb. Kom op zeg...altijd weer hetzelfde verhaal -O-

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-19 13:27

Dat mijn schoenen lek zijn, en ik dus nieuwe schoenen moet halen. Op zich leuk, maar ik kijk minder uit naar de kosten ervan :')

Oh, en dat mijn hond gisteren dik genoemd werd. Schijnbaar verwachtte meneer bij het voelen van mijn corgi, het lichaam van windhond :+