Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Ladybird, Polly, Hanmar, Princesj, Shanna, Dani, EvelijnS

taartjee

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-19 15:47

Dat ik wilde controleren of het rekeningnummer dat bekend is bij mijn zorgverzekering echt is veranderd in mijn rekeningnummer, maar vervolgens wordt mij de toegang geweigerd omdat mijn BSN niet bekend is bij de verzekering, terwijl ik wel gewoon kan inloggen en mijn verzekering kan inkijken. Maar zodra ik dus door wil naar rekeningnummer wijzigen ben ik ineens niet bekend. Ga zo maar even een belletje plegen want dit is zeer irritant.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-19 23:33

Oh wintertenen, ik ken het helaas maar al te goed! Ben heel blij dat ik al een paar jaar winterteen-vrij ben, maar let wel altijd heel goed op!
Heb je dan ook altijd last van koude voeten? Dat is namelijk mijn valkuil (doorbloeding in mijn handen en voeten zijn niet denderend). Sterkte in ieder geval!

Wat bij mij trouwens vaak hielp was koelen met een vochtig washandje. Had ik dan naast m'n bed liggen en bleef de hele nacht wel vochtig en koel.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-19 22:27

Dat ik bijna het hele weekend geen zak heb gedaan terwijl ik donderdag en vrijdag tentamens heb van zeg maar niet de makkelijkste vakken van mijn opleiding

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-19 12:05

Dat school zo heerlijk duidelijk is in het rooster. Roosters worden niet per persoon gemaakt (wat ik op zich wel begrijp, school is veel te groot om iedereen een persoonlijk rooster te geven) maar per klas. Nu doen ze iedere keer klassen door midden en dit blok ben ik de pineut. Mijn klas wordt in 2 van de 3 vakken gesplitst, maar nergens is te vinden in welke helft ik zit. Heb nu letterlijk niets aan mijn rooster omdat ik niet weet wanneer niet en wanneer wel ik naar school moet. Echt mega irritant, zeker als je (belangrijke) dingen wil gaan plannen maar dat nu nog niet kan omdat je geen idee hebt wanneer je je lessen hebt.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:03

Sterkte ScarOfWars! Een dier verliezen is nooit leuk :( maar wel fijn dat hij in zijn vertrouwde omgeving bij jullie ingeslapen kan worden. Dikke knuffel! :(:)

Ik erger me nu al voor de tweede keer vandaag aan mensen die het principe van een stilte coupe niet willen begrijpen. Vanochtend een stel jongens die doodleuk filmpjes gaan zitten kijken en keihard lachen, zojuist iemand die het geluid van zijn of haar telefoon aan had staan op een behoorlijk luid volume. Ik hoorde het door mn oortjes (met film op telefoon) heen en mijn oortjes zijn behoorlijk omgevingsgeluid dempend.
Ik begrijp werkelijk niet wat er nu zo moeilijk is aan stil zijn in de stilte coupe. Ik zit hier niet voor niets.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 08:06

Dat uitgerekend vandaag mijn trein uitvalt en ik daardoor 1 van de 2 kansen voor mn tentamen kwijt ben omdat ik niet op school kan komen en met de volgende trein die misschien wel gaat ben ik te laat en kom ik toch niet meer binnen... Dus rechtsomkeert naar huis nu en compleet chagrijnig

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 14:34

Nayomie schreef:
De opmerking: “hoe oud was je ook alweer? 17? Of was je al 18?” Word een beetje moe van dit soort opmerkingen. Een keer is prima maar ik hoor te veel of ik al 16 was, welke klas van de middelbare school ik zit etc.

Ik word met mijn bijna 23 nog altijd aangezien voor iemand van 17. Heb het inmiddels naast me neer gelegd dat ik er nu eenmaal jonger uit zie dan ik werkelijk ben, maar het maakt het niet minder irritant!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 12:27

Lau schreef:
Dat net de druppel is gevallen die de emmer deed overlopen en mijn ex vriend inmiddels vanavond zijn spullen mag pakken.

Jeetje zeg. Dat is niet niks. Ben jij oké? Hele dikke knuffel en sterkte Y;(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 12:34

Lau schreef:
Beetje shaky en bang weet vooral even niet wat ik moet doen.

Ach jeetje zeg :( ik ben de hele dag bereikbaar mocht je even lekker willen praten! Je mag me altijd PBen. :(:)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 13:36

Lau schreef:
Lief!
Ik ben nu vooral in de soort van dit is een droom en niet waar fase

Ik ken het helaas ja, maar 3 jaar is ook gewoon een best flinke tijd. Dat je met hem samen bent geweest en dat gevoel zal helaas niet met 1 dag weg zijn. Mocht je het fijn vinden wil ik je mijn telefoonnummer wel pben dat mocht je er behoefte aan hebben dat je me een berichtje kan sturen

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:53

Mijn buik. Heb de hele dag al buikpijn en buikkrampen inclusief de bijbehorende dunne ontlasting. Hoop oprecht dat het morgen weer over is want vind er niets aan zo in m'n vakantie!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 11:49

De tekening die ik vorige week heb gemaakt is fantastisch gelukt, behalve het gezicht. Het ziet er gek uit en het klopt niet terwijl de rest van de tekening echt spot on is. Vind het zo jammer en erger me eraan dat het niet gelukt is het gezicht ook goed te krijgen dus binnenkort maar drastisch met de gum aan de slag en het gezicht maar compleet opnieuw doen!

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:38

Lau schreef:
Mensen die te laat komen..... we spreken 1 uur af en je bent er nu nog niet. Erg fijn......

Personen hebben niets laten weten? Ik ben zelf nooit zo'n ster in op tijd komen maar als ik weet dat ik te laat kom dan laat ik het altijd even weten met de tijd die ik verwacht er wel te zijn, al probeer ik wel altijd heel erg m'n best te doen om op tijd te komen en vaak gaat het goed, soms niet en dan ben ik vaak net 5 minuten te laat. Maar al ruim een half uur... Daar kan ik ook echt niet tegen en al helemaal niet zonder bericht met hoe en wat :+ Kan daar echt pissed om zijn

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 23:07

Mijn ex die in 1 klap mijn hele humeur kan verpesten. Heb gelukkig wel hele lieve mensen om me heen waar ik op terug kan vallen.
Dacht namelijk dat het behoorlijk duidelijk was dat ik geen contact meer wilde na 4 maanden niets van me te laten horen, maar nee. meneer moet het zwart op wit hebben. En dan de manier waarop... AAARGH
Het is mij nog niet eerder gebeurd dat ik al 7 maanden lang nog net zo kwaad op iemand ben als aan het begin gezien ik meestal na een dag al m'n kwaadheid al weer kwijt ben en dus ook nooit lang kwaad blijf. Maar hij... |o

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 23:58

Helaas niet alleen Vandaag omdat het me regelmatig gebeurd.
Ik kan niet boeren, maar ik heb vandaag wel lucht in mn maag gekregen waardoor er wel lucht naar boven komt, maar dit halverwege mijn keel blijft "hangen". Gevolg is dus dat ik ontzettend misselijk word en ik een flink opgeblazen buik heb wat ook absoluut niet chill is...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 14:48

Dat ik mijn tentamen op 1 punt na niet gehaald heb en ik volgende week dus 2 avonden kwijt ben aan herkansingen van tentamens terwijl die ook prima overdag ingepland hadden kunnen worden...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 16:22

Mijn eigen uitstelgedrag :+

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 20:08

Mijn laptop die Excel ineens niet zo leuk meer vond en besloot om volledig te crashen

oh en mijn broertje die ineens naar een evenement gaat met mijn ex waar ik ook heel graag heen wil -.-

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:50

Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 23:53

Lau schreef:
taartjee schreef:
Omdat ik morgen avond een hertentamen heb moet ik mijn slaap rekken omdat ik anders in de avond geen concentratie over Heb. Moet nu dus voor dat tentamen mijn hele slaapritme vergallen en dan heb ik vrijdag meteen een probleem omdat ik dan om 6 uur op moet staan voor school.
Degene die het een goed idee vond om op donderdag avond een tentamen in te plannen en dan de dag erna vroeg moeten beginnen mag wat mij betreft even knuffelen met de stoeptegels

Alleen stoeptegels dat is nog aardig van je :')

Soms ben ik nog best lief O:)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 21:55

fohadie schreef:
taartjee schreef:

Dan ben ik benieuwd tot hoelaat het tentamen duurt en hoelaat je de volgende dag moet beginnen?

tentamen duurde tot kwart voor 8 en moet morgen om 9:15 weer fris en fruitig in de les zitten voor een hoorcollege van 2,5 uur. Op zich is daar niets mis mee, maar heb nogal een lange reistijd :P

Vandaag heb ik me geërgerd aan mijn medeweggebruikers en met name de vriendelijke meneer in de mooie witte Peugeot die de kofferbak van mijn auto zodanig mooi vond dat ie wat dichterbij kwam voor een "close-up inspectie". Ik weet niet wat die meneer had maar jeetje wat was hij irritant. Eerst begon het al dat ik op de linker baan reed om iemand in te halen en hij vervolgens zo aan de rechterkant naast me ging rijden dat ik niet meer terug kon invoegen zonder gevaar op een botsing aangezien meneer met zijn neus naast mijn kont zat. Afijn, blijf ik nog wel even links rijden want er kwam al weer een vrachtwagen aan die ingehaald kon worden. Vervolgens zit die meneer zo eng dicht op mijn bumper en probeert me naar rechts te "duwen" door helemaal links te gaan rijden. Heb je aan mij helaas de verkeerde want ik ga gewoon netjes de toegestane snelheid rijden en ga pas naar rechts op het moment dat het veilig is. Ik ga me echt niet tussen een auto en een vrachtwagen drukken omdat meneer er zo nodig langs moest. Heb zo'n schijthekel aan dat soort mensen! _-:(

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 10:52

Marocje schreef:
Was dit in Arnhem Taartje? Vanmorgen nl ook een witte bus gezien die echt achterljk dicht op zijn voorganger zat. Ik dacht echt dat die hem ging rammen.. en er was nou niet heel veel ruimte om naar rechts te gaan, dus waarom? Wilde eigelijk een foto maken maar dat kan natuurlijk niet als ik zelf rij.

Nee, op mijn weg naar Enschede, na deventer ergens. Maakt het uiteraard niet minder asociaal, en dan vervolgens met een snelheid langs me heen, niet normaal. Voor dit soort dingen zou ik wel eens een voor en achter dashcam willen hebben. Perfect beeldmateriaal voor idioten op de weg

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-19 09:29

Dat mijn date van vandaag me vanochtend een bericht heeft gestuurd om half 7 om de date af te zeggen en nu niet te bereiken is. Ben nu al helemaal klaar met vandaag

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 17:34

Dat ik mijn chemie tentamen niet heb gehaald, docent doodleuk verteld dat het een tentamen is met een slagingspercentage van 24%, het tentamen vol berekeningen zat maar het een volledig meerkeuze tentamen was waardoor berekeningen er niet toe doen en je op een goede berekening maar een fout antwoord geen punten kan scoren. Ben echt pissig nu...

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-19 09:05

Dat ik mijn verjaardag niet kan vieren omdat ik de hele dag op school zit en pas vanavond na half 8 weer thuis ben