Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Polly, Ladybird, Hanmar, ynskek, Mondy, Shanna, Princesj, Dani, EvelijnS

casperzazoe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-19 00:04

3 uur vertraging op m'n vlucht {:)-:(

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-19 16:25

wemkelover schreef:
De pijn in me oren is weg gelukkig maar heb het idee dat ik steeds minder ga horen ofzo.
Ik erger me daar aan, maar probeer ook weer een voordeel eruit te halen.
Je hoeft niet naar iedereen te luisteren als je daar geen zin in hebt.

Zo hoor ik al lang minder goed aan de linkerkant. Als ik niet kan slapen door geluiden buiten ga ik met m'n rechter oor op het kussen liggen en hoor ik niks meer :+
Nee moet ik wel een keer laten checken eigenlijk..

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 14:04

Nog geen week terug thuis en zit nu al in een dip. Verveel me dood en heb het te koud om wat te gaan doen.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:42

Dat een droomhond zoeken tijd kost, maar ik het liefste er vandaag nog een in huis haal :roll: en ik dus ook reageer op honden die leuk lijken, terwijl ik nu eindelijk de kans heb om mijn favoriete ras te krijgen en ik dus niet voor iets anders moet gaan.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 00:22

ScarOfWars schreef:
Een ergernis kan en mag ik het niet noemen, maar ik moet het even kwijt.

Ik werd net wakker gemaakt met de mededeling dat het niet goed gaat met de hond en dat ze er vanuit gaan dat ie er morgenochtend niet meer is waarschijnlijk, dat ik nog even afscheid kan nemen.
En als ik hem morgenochtend vind, ik ben als eerste wakker, dat ik er Dan van weet.
Mocht ie er nog wel zijn, maar nog steeds zo slecht zijn, dan wordt het een enkeltje dierenarts voor een spuitje.

Ik ben er gewoon kapot van..

Achnee veel sterkte Y;(
Kun je vanacht niet beneden bij hem slapen? Of iemand wakker maken dat je sochtends samen naar beneden loopt?

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:40

Dat ik zó een leuke hond heb gezien op Marktplaats maar de eigenaar geen papieren kan laten zien van de ouders..

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 00:38

Mannen die hun beloftes niet na komen, dat ik door m'n rug ben gegaan en nu niet normaal in bed kan liggen, dat ik het hele weekend (hele week al) thuis zit te verrekken, dat ik enorme paniek krijg van een baan aanbod van 30 uur, dat ik niet kan slapen en daardoor maar een likeurtje heb gepakt wat me alleen maar drukker maakt in m'n hoofd.
_-:(

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-19 20:16

Dat het nu écht écht over is met m'n ex terwijl er al een jaar nog wat hoop was..

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 17:41

Met de hond in het bos, vroeg of tegemoetkomende mensen hun 3 honden die aan kwamen gestormt even vast wilde doen. "Maar dat gaat gewoon goed hoor!" Fijn voor je, maar je weet niet wat die van mij doet. :roll:
Was niet mijn hond dus ik wist ook niet wat ie zou doen, maar wel dat het een hele goede hond is dus als daar iets mee zou gebeuren... Was gisteren al maar ben er nog steeds van over de zeik.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:46

Dat ik nu pas de korting zie bij Albelli die tot vandaag loop en nu "even snel" m'n 20 beste foto's kan gaan uitzoeken en bewerken :=

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 10:11

Boompje1985 schreef:
Dat het hier weer riekt naar kattenzeik... Ik kan niks in de tuin kan laten staan alles wordt gelijk onder gezeken, gekotst of gescheten. Als iemand nog een katten werend middel weet wat echt werkt dan hoor ik het graag! Ik ben het goed zat dat ik zo vaak bezig ben met de rotzooi van een ander op te ruimen. -:(-

Catnip bij de buren over de schutting gooien :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:50

Pony die met beginnende koliek op stal staat -O-

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:37

Boompje1985 schreef:
casperzazoe schreef:
Pony die met beginnende koliek op stal staat -O-

Hoe gaat het nu met je pony???

Heeft gelukkig niet doorgepakt! Veel gestapt en goed in de gaten gehouden en nu gaat het weer goed gelukkig :) twijfel dat het zandkoliek kan zijn door de korte weide dus hou het in de gaten.

Nu erger ik me aan hoe sommige mensen rijden.. lang niet op een pensionstal geweest en weet nu weet waarom.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 10:43

Dat ik heel misschien een ontzettend gaaf paard ga rijden en nu meteen al nieuwe rijspullen en setjes wil gaan kopen, ik heb er nog niet eens opgezeten.. :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 10:15

Dat ik voor het eerst sinds maaaanden een bosritje op de planning had maar het daar echt te kak weer voor is.. dan heb ik alleen maar een chaggerijnige pony -O-

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-19 12:45

M'n dikke hyperactieve shet heeft m'n andere pony op z'n oog getrapt.. lijkt mee te vallen maar.. _-:( _-:( zelfde pony stond al met buikpijn afgelopen week dus hij heeft geen goede week zo

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 21:42

Dat ik m'n ex echt zo erg mis terwijl dat nergens op slaat en het te laat is om er iets aan te veranderen :n

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 14:27

Dat ik graag naar de EJ wilde om een dure cap te halen, die nu met de korting beter te betalen is, maar het te gevaarlijk is om de weg op te gaan door de wind 8)7

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:03

Ik snap überhaupt niet hoe mensen aan inspiratie komen om te koken, zonder meteen dure, hippe recepten te googlen. Ben nu een week alleen thuis dus kan klaar maken wat ik lekker vind, maar da's na een week ook wel gedaan :+

Mijn ergenis nu is dat ik niet kan kiezen tussen 2 gerechten om te eten.

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 17:08

_Cassidy schreef:
casperzazoe schreef:
Ik snap überhaupt niet hoe mensen aan inspiratie komen om te koken, zonder meteen dure, hippe recepten te googlen. Ben nu een week alleen thuis dus kan klaar maken wat ik lekker vind, maar da's na een week ook wel gedaan :+

Mijn ergenis nu is dat ik niet kan kiezen tussen 2 gerechten om te eten.

Waartussen twijfel je? Dan kies ik voor je *\o/*

Yessss please! Couscous falafel salade of stokbrood met een of andere Aziatische soep :')

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 18:33

Het is couscous én stokbrood geworden, ook goed :+

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 17:02

Dat ik zo moe ben en het weer nog steeds kak is en zo graag met de paarden aan de slag wil

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 16:24

Fireheart schreef:
Dat mijn vader mijn vleesvervangers ‘smerige troep’ noemt. En dan boos worden als ik hem daarop aanspreek, dat ik dat niet zo netjes vind %)
Ik loop toch ook niet te miepen om het feit dat hij wel vlees eet.

Dit! Vaak dat m'n pa naar mijn bord kijkt "des toch niet te vreten?" Nee potver die biefstuk in een plasje rode sappen wel dan? (Niet dat die vervangers nou echt geweldig zijn maar hé)

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-19 21:44

Dat ik allemaal gekke geluiden hoor en ik alleen thuis ben. Zit mezelf altijd zo gek te maken daarmee :=

casperzazoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-19 20:37

Dat de jodphurs die ik altijd heb gehad ineens 160€ zijn ipv de 100 / 120 in m'n hoofd >;)