Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:52

Wij hebben geen slot op de badkamer dus dat zou ik heel knap vinden _O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 21:45

Dat mijn serie op tv is, dus manlief met een hoop kabaal met de hond aan het spelen is. Ik kan ook nooit rustig en ongestoord mijn serie kijken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:02

Dat de developer en de expert het niet snappen en ik als leek weer de eindjes aan elkaar mag knopen.
Eind november zouden we een werkbare oplossing moeten ontvangen om te kunnen testen, dat werd uiteindelijk medio januari en toen constateerde ik al ernstige tekortkomingen. En nu anderhalve maand later zijn we nog maar amper opgeschoten en wachten we nog steeds op een systeem dat, op hooguit wat finetuning na, naar behoren functioneert.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:37

M’n lenzen zitten aan z’n maximum draagduur van de dag, maar ik heb al lichte hoofdpijn en mijn bril is daar over het algemeen niet bevorderlijk voor.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-19 19:08

Die griet van de grote tuinverbouwing. Wat heeft die een irritante stem!

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-19 19:06

Dat alles via tickets moet en ik alleen aar doorgeefluik ben van de ene ticket rij naar de andere ticket rij. Ik ben meer tijd kwijt aan administratie van alle tickets waar door andere niet op gereageerd wordt dan dat ik daadwerkelijk iets nuttigs doe.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-19 22:44

Dat het weer 23 graden is op m’n hotelkamer. Welk fatsoenlijk mens slaapt er nou bij 23 graden!? Geef mij maar 15, en een open raam, maar ook dat kan hier natuurlijk niet :roll:

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 09:41

Dat m’n linkerlens niet voldoende sterk lijkt te zijn. Of is het m’n linkeroog die vandaag niet mee wil doen?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-19 17:42

Die ene man die ik moet trainen op functionaliteiten van het systeem, wat super simpel is en misschien een kwartier duurt, maar die continue afdwaalt naar uitzonderingen en gaat lopen miepen over wijzigingen in het process waar ik niks mee van doen heb en geen zinnig woord over kan zeggen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-19 23:46

In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 12:07

oomens schreef:
Dorus schreef:
In Londen 40 minuten later vertrokken omdat er geen slot was op de startbaan. In Amsterdam nog een paar rondjes moeten draaien omdat er geen plek was om te landen. 20 minuten taxiën vanaf de Polderbaan. Handvat van trolly kapot getrokken. Trein natuurlijk vet gemist (terwijl een eerder met heel veel geluk ook nog een optie zou zijn) en de volgende dik 5 minuten vertraging. Aansluiting dan weer wel gehaald, maar die heeft ondertussen ook al weer vertraging.
En ik zat vanmiddag al in te kakken voor we naar de luchthaven vertrokken.

Dus volgende keer gewoon de trein?

Hoe bedoel je?

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 16:44

oomens schreef:
Dorus schreef:
Hoe bedoel je?

Nou ja, precies wat ik schrijf eigenlijk. Als vliegen naar Londen zoveel ergernis oplevert, dan zal de trein de volgende keer vast als een veel serieuzere optie worden overwogen?

Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 19:32

LinsxDot schreef:
Dorus schreef:
Zo gewoon is dat dus niet, want ik heb geen flauw idee hoe je met de trein in Londen kan komen.
Daarnaast ben ik afgelopen maanden 4 keer op en neer gevlogen en ging dat allemaal prima en ging alleen deze ene keer alles mis. Dus waarom ik dan beter met de trein kan gaan, geen idee.

Omdat niet iedereen kan ruiken dat je al 4x op en neer ben geweest en nu het ergernis is en mensen graag mee denken aan oplossing?

Nee, jullie hebben niet alle informatie. Is ook niet nodig, want ik kom hier om mijn frustraties te uiten, niet voor oplossingen.
En die trein snap ik dus nog steeds niet. Ik zou graag horen hoe je gewoon met de trein in Londen komt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 19:39

oomens schreef:
Dorus schreef:
En die trein snap ik dus nog steeds niet. Ik zou graag horen hoe je gewoon met de trein in Londen komt.

Heel simpel: Thalys vanuit Amsterdam/Schiphol/Rotterdam naar Brussel, daar overstappen op Eurostar naar London St Pancras. Vanaf april 2019 ook rechtstreeks Rotterdam-Londen.

Ik zal het aan m’n baas voorleggen als ik nog een keer die kant op moet. Ik schat de kans alleen zeer klein dat hij daarmee akkoord gaat.
Maar zo vanzelfsprekend als jullie denken is dat dus niet, want dat daar zou ik dus nooit opgekomen zijn. Haha.
Laatst bijgewerkt door Dorus op 08-03-19 19:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 22:01

Dat hier persee de Voice gekeken moet worden, maar meneer z’n ogen alleen op z’n telefoon gericht heeft. En straks gaan waarschijnlijk, zoals te doen gebruiken, de luiken dicht en gaat hij proberen het gezang te overstemmen met z’n gesnurk.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 23:03

De telefoon is al weg en de luiken zijn dicht. Geluid blijft vooralsnog uit....

Maar ik heb dit <3
Afbeelding

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 14:31

Dat buienradar zegt dat het hey komende uur droog blijft, maar het met bakken uit de lucht komt.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-19 08:29

Dat ik voor speuren afmeld zodat ik een uurtje langer kan blijven liggen, omdat ik dat echt hard nodig heb. Maar manlief om 7 uur gewoon de hond op bed roept en ondanks dat ik zeg dat hij moet stoppen hij gewoon doorgaat. En ik nu dus klaarwakker ben en vanmiddag dus weer voor dood op de bank lig.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-19 12:05

Dat ik eind oktober een dinerbon heb gekregen toen ik 5 jaar in dienst was. Maar die is dus schijnbaar al in februari vorig jaar ingekocht omdat we in maart/april van dat jaar heel veel jubilarissen hadden omdat het bedrijf toen 5 jaar bestond. En die bonnen zijn dus maar 1 jaar geldig. Oftewel die van mij is al verlopen terwijl ik hem pas 5 maanden heb. En ik had hem dus bewaard om over 3 weken te gebruiken als we 12,5 jaar getrouwd zijn.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 08:51

Dat de tv boven ineens niet meer op HDMI blijft staan.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 18:28

Dat ik weer eens veel te weinig uren in een dag heb. Op het werk stapelt alles veel te veel op door de projecten, die ook voor geen meter lopen, waardoor ik niet aan m’n dagelijkse ondersteuningstaken toekom. Thuis stapels alles op doordat ik iedere keer weg moet voor het werk. M’n quiltavondjes gaan iedere keer niet door vanwege danwel werk danwel dat die andere dames toch iets anders hebben of ziek zwak of misselijk zijn.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 10:45

Zaadje van m’n frambozen die vast zit tussen m’n tanden.

En de projectmanager die iets niet snapt wat ik volgens mij wel begrijp en we daar nu minuten lang over blijven doorzemelen.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-19 15:53

Dat ik volgende week mss weer naar Engeland moet en het enige wat mijn man daarop kan reageren “Laat iemand anders maar gaan” is.
Ja nou weet ik wel dat hij mij liever niet ziet gaan, ik blijf ook net zo lief thuis, maar soms kan je niet iemand anders laten gaan, omdat iemand anders niet de kennis heeft die ik heb.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 13:57

Gruwelijke koppijn, giga kabaal in de kantine en buiten benemen de kerosine dampen je de adem.

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!

Dorus

Berichten: 13198
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-19 18:51

Dat ik behoorlijk moe thuis kom na een dag met koppijn op het werk. Zodra mijn man mij ziet begont hij te klagen over dat ik weer naar Engeland moet voor het werk en zodra hij dat eruit gegooid heeft begint hij te ratelen over wat hij wel gedaan heeft en niet gedaan heeft en nog moet doen en dit en dat en zus en zo en en en en en en en en
Ik ben moe. Mijn koppijn is alleen gecamoufleerd door de pijnstillers en ik heb rust nodig -O-

Weet je waar ik nu naar verlang? Een winterbuitenrit!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, Goldwynn, IASCrawler, wendyh, YandexBot en 162 bezoekers