Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:59

Zucht daaaag spaargeld weer verder. Gaat lekker deze maand. Scootmobiel accu stuk hond geopereerd, hond twee ziek nu apk van mijn rolstoelbus. Helaas de remmen niet meer te redden tot de beurt in oktober. Teller staat nu op 1800 euro bye bye sinds 4 weken

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:37

M’n lenzen zitten aan z’n maximum draagduur van de dag, maar ik heb al lichte hoofdpijn en mijn bril is daar over het algemeen niet bevorderlijk voor.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:41

Is het al 5 uur? -O-

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:44

Lau schreef:
Is het al 5 uur? -O-

Bijna...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 15:47

Steeph schreef:
Lau schreef:
Is het al 5 uur? -O-

Bijna...


Duurt lang |o

brittkalijn

Berichten: 77
Geregistreerd: 18-01-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 16:01

De hele dag binnen zitten terwijl het buiten zo mooi weer is.. 19 Graden -O-

Lestrange01

Berichten: 2801
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 16:04

Aan dat mijn verstandskiezen aan het doorkomen zijn, heeeel langzaam. Het stopt steeds en dan voel ik ze niet voor een paar weken, maar nu is het weer begonnen en het voelt vervelend :')

Oh en dat ik uitgerekend vandaag tijdens mijn aller eerste bezoek aan het Rijksmuseum na 2 maanden weer ongesteld moest worden waardoor ik zo verschrikkelijk veel pijn in mijn benen had (heb) dat ik in elke zaal even moest zitten zodat ik niet flauw zou vallen van de pijn. Ik had zo graag er meer van kunnen genieten..

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:09

Mooi weer, deuren dicht honden en ikzelf binnen. Ipv lekker buiten met zijn allen. Omdat een paar k jochies het lollig vinden honden te pesten door de heg heen. Ze erop aanspreken heeft het erger gemaakt. -:(- nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden. _-:( :roll: hopelijk gaat de lol er zo van af. Nieuwe lichting zelfde gedoe

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:10

karuna schreef:
Mooi weer, deuren dicht honden en ikzelf binnen. Ipv lekker buiten met zijn allen. Omdat een paar k jochies het lollig vinden honden te pesten door de heg heen. Ze erop aanspreken heeft het erger gemaakt. -:(- nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden. _-:( :roll: hopelijk gaat de lol er zo van af. Nieuwe lichting zelfde gedoe


Gewoon een emmer water eroverheen gooien

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 17:14

Lau schreef:
karuna schreef:
Mooi weer, deuren dicht honden en ikzelf binnen. Ipv lekker buiten met zijn allen. Omdat een paar k jochies het lollig vinden honden te pesten door de heg heen. Ze erop aanspreken heeft het erger gemaakt. -:(- nu hopen ze hard gillend reactie te krijgen van de honden. _-:( :roll: hopelijk gaat de lol er zo van af. Nieuwe lichting zelfde gedoe


Gewoon een emmer water eroverheen gooien


En film het meteen zodat we kunnen lachen :Y)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:18

Mijn huisgenoot die aan het schreeuwen is tegen zijn vriendin... man man man het was je ex, ze had het zo moeten laten. }:0

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:24

Dan moet ik aardig wat emmers gooien -O- is een groep van 8 jochies leeftijd 8/12. De vorige lichting toen een aan zijn arm uit de heg getrokkenvan buitenaf. Die riep ook hondje kom maar bijten -:(- maar binnen 10 minuten had ik een heel boze papa op de stoep staan dat ik zijn prinsje had mishandelt :r heb de man gezegd dat als mijn herder had gebeten hij echt pijn had gehad. Dit was mouw pakken en uit de heg trekken.

Zit al dubbel hek en een dikke hoge heg, maar dat houdt ze niet tegen. Deze lichting is wat hardnekkiger. Komen ook niet uit de directe wijk (geen kinderen in deze leeftijd hier) :n aan het accent te horen ook niet hier geboren. Klinkt westers met gooise r.

Gegil over ze proberen het nu met zelf blaffen of dat werkt. -:(-

Amandavd
Berichten: 12104
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:35

Wijkagent?

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:41

:+ _O- welke? Drie autos (max 6 agenten) op een gebied van 20 bij 30 km met een doorsnijdende rivier :') nope kansloos. Weet dat bij iedere lichting boomslopers (oh nee spelers) dit de eerste paar weken van mooi weer is. Daarna is de lol er kennelijk van af. Deze groep is alleen wat hrdnekkiger. Even volhouden en er een op heterdaad besluipen en laten schrikken :))

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-19 17:43

Graafmachine huren en de schep vullen met water. :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:43

Ik begin me toch echt steeds meer af te vragen in wat voor spannend stukje niemandsland jij woont hoor, niets is mogelijk, alles is kansloos.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:48

Kwa agenten is het hier kansloos. Gewoon te groot gebied teweinig mensen. Wijkagent is er twee keer per week. En komt niet voor dergelijke dingen. Zegt hij zelf ook. Al eens nodig gehad voor een paar verdronken/gedumpte tamme konijnen. Dat duurde 2.5 uur voor ze er waren vanwege geen tijd/prioriteit omdat ze vanwege warm weer ze niet konden laten drijven.

Gemeente zelf is in sommige dingen laks/ongeinteresseerd. Valt weinig tegen te doen helaas. Behalve even ei kwijt en er weer mee leven. En ja is een stukje niemandsland met inmiddels stadse problemen met veel armoede maar een gemeente die daar niet op is ingesteld.
Laatst bijgewerkt door karuna op 27-02-19 17:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:50

xPabloBokt schreef:
Graafmachine huren en de schep vullen met water. :Y)


Goed idee! Ik wil dat dan wel live zien :')

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37233
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:53

}> hoge drukspuit lenen is ook een optie. Zeker weten dat verder niemand op het fietspad is behalve deze jochies O:)

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 17:55

aan dat mama zich nogsteeds niet zo goed voelt.. ze wil eigenlijk slapen maar ja we zitten niet thuis... als we zit middags wandelen nou hadden overgeslagen had ze hopelijk meer kans het vanavond te redden .... hoop dat ze het redt

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:04

Voordeel van geen politie is wel weer dat er ook geen haan naar kraait als je wel een van die kinderen laat verscheuren door de hond en onder je terras wegwerkt.
"Uw kind, zegt u? Nooit gezien hier. Prettige dag nog."

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:04

oomens schreef:
Voordeel van geen politie is wel weer dat er ook geen haan naar kraait als je wel een van die kinderen laat verscheuren door de hond en onder je terras wegwerkt.
"Uw kind, zegt u? Nooit gezien hier. Prettige dag nog."


_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :')

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:06

Aan de gang van zaken rondom het kopen van een huis. Tergend langzaam gaan die dingen!

Jildau

Berichten: 9406
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 18:55

Robijntjah schreef:
Aan de gang van zaken rondom het kopen van een huis. Tergend langzaam gaan die dingen!


Zoals? Dan weet ik wat ons te wachten staat. :D

Lieszje
Berichten: 7179
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 19:04

Mijn kitten die het kattenluik heeft open gekregen :+