Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:05

Dat een van mijn douche producten net ineens een vies glad laagje achter liet op mijn huid -:(-
Gatver wat voelt dat vies...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:09

Zenuwen heel veel zenuwen en een verstopte neus.

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:11

Lau schreef:
Zenuwen heel veel zenuwen en een verstopte neus.


Adem in, adem uit en veel succes! :D

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 08:44

ScarOfWars schreef:
Lau schreef:
Zenuwen heel veel zenuwen en een verstopte neus.


Adem in, adem uit en veel succes! :D


dat ademen gaat denk ik lastig met een verstopte neus :+

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:02

Je moet ook door je mond adem in en adem uit doen :D

Esaqar

Berichten: 3178
Geregistreerd: 22-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 09:48

Aan mijn smalle enkels.
Nu dus maar Petrie Coventry's op maat laten maken. Mweh.

Dorus

Berichten: 13208
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:02

Dat de developer en de expert het niet snappen en ik als leek weer de eindjes aan elkaar mag knopen.
Eind november zouden we een werkbare oplossing moeten ontvangen om te kunnen testen, dat werd uiteindelijk medio januari en toen constateerde ik al ernstige tekortkomingen. En nu anderhalve maand later zijn we nog maar amper opgeschoten en wachten we nog steeds op een systeem dat, op hooguit wat finetuning na, naar behoren functioneert.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:15

Stomme bloedprik juf. Is zo n naaldroerder -:(- |o %) ik zeg nog doe dat niet want ik ben al bang en dat doet zeer. Wat doet ze gvd juist ja roeren met de naald op zoek naar een ader. -:(- _-:( _-:(

Vooral ook erg handig als je een leerling erbij hebt zitten. Ben nog netjes gebleven maar wel duidelijk gemaakt ik zeg het nog doe het niet en dan toch doen. -:(- ja maar dan .... nee geen ja maar dan. Naald eruit en opnieuw prikken niet gaan roeren dat voelt als en messteek en maakt mensen nog banger en een blauwe arm.

Zo grrrr dit :n #)

Maflinger_S
Berichten: 12159
Geregistreerd: 01-07-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:29

Naaldroerders ... AUW. Nog afgezien van het feit dat het onwijs zeer doet krijg je het er ook zo akelig warm van en wil je gaan meppen, met die andere arm.

Nyaleti

Berichten: 6128
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:43

Dat ik heel misschien een ontzettend gaaf paard ga rijden en nu meteen al nieuwe rijspullen en setjes wil gaan kopen, ik heb er nog niet eens opgezeten.. :+

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:49

Aan het feit dat ik steeds maar wat met m'n beesten heb....

Straks weer een cavia laten inslapen vanwege een tumor. Echt verschrikkelijk. Je zou er bijna mee stoppen.

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:50

Nou ja ik trok dus terug van de pijn. Ben netjes gebleven nog. Haar reden
Reden van naald roeren ja je bent al zo moeilijk te prikken dus dacht ik dat zo te doen. Nou nee dus ik ben moeilijk te prikken door acties zoals dit. Weer meer lidtekens omdat je de boel kapot maait zo inwendig.

Heb al eens tegen haar collega gezegd dat iemand dat doet, kon ze niet voorstellen want dat mochten ze niet. Volgende keer weiger ik haar, niet nog eens. Echt iedere keer raak met dat mens, wordt tijd dat ze met pensioen gaat -O-

Coconut sterkte

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 11:51

karuna schreef:
Stomme bloedprik juf. Is zo n naaldroerder -:(- |o %) ik zeg nog doe dat niet want ik ben al bang en dat doet zeer. Wat doet ze gvd juist ja roeren met de naald op zoek naar een ader. -:(- _-:( _-:(

Vooral ook erg handig als je een leerling erbij hebt zitten. Ben nog netjes gebleven maar wel duidelijk gemaakt ik zeg het nog doe het niet en dan toch doen. -:(- ja maar dan .... nee geen ja maar dan. Naald eruit en opnieuw prikken niet gaan roeren dat voelt als en messteek en maakt mensen nog banger en een blauwe arm.

Zo grrrr dit :n #)


Gadver, dan heeft ze met jou nog mazzel gehad denk ik.
Ik heb een naalden fobie, en ik kan in paniek raken en iemand per ongeluk het licht uit de ogen slaan. Of ik ga zelf neer ( al hoewel ht dan vast makkelijker prikken is).

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:09

Nou ja, ik moet al vanaf 4 jaar vaak prikken. Vroeger een nonnenziekenhuis waar ouders niet bij mochten zijn en je een mep gaven als je huilde, dus yup hier geen fan van naalden. Ging later ook altijd onderuit met prikken. Daar ben ik overheen maar ik blijf bang. Prik liever zelf. Ik zeg daarom ook ik ben bang en ga niet lopen roeren. En dan gvd lelijk woord doet ze het toch. Moest neiging een mep te geven ook onderdrukken hoor.

En ik mag over paar weken weer, -O-

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:13

Coconut schreef:
Aan het feit dat ik steeds maar wat met m'n beesten heb....

Straks weer een cavia laten inslapen vanwege een tumor. Echt verschrikkelijk. Je zou er bijna mee stoppen.


Sterkte!

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:13

Maar je krijgt meer littekenweefsel als ze hem er in zn geheel uit moeten halen en vervolgens nog 3 keer misprikken... dat is het hele doel van dat zoeken (roeren vind ik het niet als je het goed doet O:) ) om met dezelfde steek alsnog wel een vat te vinden. Als je eenmaal mis zit zit je toch mis. Kan je beter dit hebben denk ik.

oomens

Berichten: 8812
Geregistreerd: 12-04-07
Woonplaats: 's-Gravenhage

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:17

Hier maandelijks een behoorlijk dikke naald erin (plasmadonor), maar gelukkig nog nooit geroer of klappen gehad. Ook niet de neiging om die uit te delen trouwens.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:17

zouden vanavond naar de lion king gaan en nu is mama ziek....

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:25

Trui schreef:
zouden vanavond naar de lion king gaan en nu is mama ziek....

Ah, dat is balen....

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37239
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:26

Lara nee dus. :n Zo voelt het ook niet en volgens veel prikkers geeft het ook meer schade omdat regelmatig de boel echt gesloopt wordt onderhuids.. Voor de geprikte is het echt pijnlijk (voelt als mes) en geeft altijd grote blauwe plekken. Dus naald eruit en er weer in. :j fijner dan blijven rond roeren in een arm.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:46

Mijn sleutel doet het niet bij het trappenhuis en de liften doen het niet. 3x raden wie er nu niet haar huis in kan :')
Dus iemand in de omgeving van Arnhem die wil lunchen ofz :+

Mandarijn
Berichten: 9066
Geregistreerd: 10-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 12:52

karuna schreef:
Stomme bloedprik juf. Is zo n naaldroerder -:(- |o %) ik zeg nog doe dat niet want ik ben al bang en dat doet zeer. Wat doet ze gvd juist ja roeren met de naald op zoek naar een ader. -:(- _-:( _-:(

Vooral ook erg handig als je een leerling erbij hebt zitten. Ben nog netjes gebleven maar wel duidelijk gemaakt ik zeg het nog doe het niet en dan toch doen. -:(- ja maar dan .... nee geen ja maar dan. Naald eruit en opnieuw prikken niet gaan roeren dat voelt als en messteek en maakt mensen nog banger en een blauwe arm.

Zo grrrr dit :n #)

Ik voel deze post. %)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:42

ScarOfWars schreef:
Ik heb zo geen zin om morgen te werken.. was vandaag ene grote chaos..


Het is zelfs erger dan gisteren.

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:42

karuna schreef:
Stomme bloedprik juf. Is zo n naaldroerder -:(- |o %) ik zeg nog doe dat niet want ik ben al bang en dat doet zeer. Wat doet ze gvd juist ja roeren met de naald op zoek naar een ader. -:(- _-:( _-:(

Vooral ook erg handig als je een leerling erbij hebt zitten. Ben nog netjes gebleven maar wel duidelijk gemaakt ik zeg het nog doe het niet en dan toch doen. -:(- ja maar dan .... nee geen ja maar dan. Naald eruit en opnieuw prikken niet gaan roeren dat voelt als en messteek en maakt mensen nog banger en een blauwe arm.

Zo grrrr dit :n #)

Ik voel je :(:) ben jaren bang geweest voor naalden door een dokter die 20 keer (mams had ze geteld) naast mijn ader (een die praktisch net onder mn huid zit) te prikken, ik was 2. Roeren is ook echt niet fijn %)

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-19 13:55

dat het loon van mijn vriend nog niet gestort is.
Ik zo met de baby naar het ziekenhuis moet om een echo te maken van zijn heupjes. Maar dat de tank niet zo vol meer is en ziekenhuis ook niet gratis pakeren is. Het zal allemaal wel goedkomen maar was gewoon makkelijker geweest als ze opschieten met storten het moet toch vandaag komen.

Hopelijk volgende maand een betere maand, beetje pech vanaf januari gehad.