Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 15:12

Dat ik een reactie op een vraag kreeg, waarvan ik gelijk zoiets had van oké doei :evaw:

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 15:23

Mijn bankrekening -O-

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 15:26

Independence schreef:
Mijn bankrekening -O-

Ja... chonisch te kort -O-

Questquedit

Berichten: 1163
Geregistreerd: 20-03-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 15:55

Dat mijn bed zichzelf nog niet heeft opgemaakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 16:05

Fietsers.
Ik snap dat het heerlijk fietsweer is hoor, dus ga lekker massaal op het stalen ros allemaal. Maar op een 60km weg waar twee auto's elkaar alleen in speciale vluchthaventjes kunnen passeren ontzettend breed met zijn tweeën naast elkaar blijven fietsen terwijl ik heel rustig en met veel afstand achter je zit is gewoon niet oké.
Ik had vlak ervoor andere fietsers gepasseerd en die kwamen mij zelfs weer voorbij omdat ik niet langs die twee dames kon. Ik hoorde de man zeggen, "dames er wil er graag een auto langs" , zegt er eentje gewoon "ja jammer dan".

-:(-
Bij een breder gedeelte ben ik er met veel kabaal langs gegaan, ruim genoeg, maar misschien heb ik m'n auto ietsjes te vlak voor haar neus weer terug gestuurd. O:)

Britta31

Berichten: 13139
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 16:06

_Cassidy schreef:
Dat mijn bed zichzelf nog niet heeft opgemaakt.

Gewoon de kamerdeur dicht doen.

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 16:38

Anoniem schreef:
Fietsers.
Ik snap dat het heerlijk fietsweer is hoor, dus ga lekker massaal op het stalen ros allemaal. Maar op een 60km weg waar twee auto's elkaar alleen in speciale vluchthaventjes kunnen passeren ontzettend breed met zijn tweeën naast elkaar blijven fietsen terwijl ik heel rustig en met veel afstand achter je zit is gewoon niet oké.
Ik had vlak ervoor andere fietsers gepasseerd en die kwamen mij zelfs weer voorbij omdat ik niet langs die twee dames kon. Ik hoorde de man zeggen, "dames er wil er graag een auto langs" , zegt er eentje gewoon "ja jammer dan".

-:(-
Bij een breder gedeelte ben ik er met veel kabaal langs gegaan, ruim genoeg, maar misschien heb ik m'n auto ietsjes te vlak voor haar neus weer terug gestuurd. O:)


Ik had toch m'n claxon ingedrukt gehouden := net zolang tot ze opzij gingen

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:29

Dat ook inderdaad.


En dat het schijnbaar verboden is om een vraag te stellen omdat je dan een discussie maakt of boos doet. Nee, ik vraag gewoon iets. .... Dat het 4 antwoorden duurt voordat je de vraag kan beantwoorden is niet mijn probleem.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:45

Anoniem schreef:
Fietsers.
Ik snap dat het heerlijk fietsweer is hoor, dus ga lekker massaal op het stalen ros allemaal. Maar op een 60km weg waar twee auto's elkaar alleen in speciale vluchthaventjes kunnen passeren ontzettend breed met zijn tweeën naast elkaar blijven fietsen terwijl ik heel rustig en met veel afstand achter je zit is gewoon niet oké.
Ik had vlak ervoor andere fietsers gepasseerd en die kwamen mij zelfs weer voorbij omdat ik niet langs die twee dames kon. Ik hoorde de man zeggen, "dames er wil er graag een auto langs" , zegt er eentje gewoon "ja jammer dan".

-:(-
Bij een breder gedeelte ben ik er met veel kabaal langs gegaan, ruim genoeg, maar misschien heb ik m'n auto ietsjes te vlak voor haar neus weer terug gestuurd. O:)

Op het moment dat ik had gehoord dat ze “ ja jammer dan” zei had ik inderdaad net zolang op mijn claxon gehangen tot ze opzij waren gegaan.

De weg is niet van fietsers alleen en zij veroorzaken in dit geval gewoon hinderlijk verkeersgedrag.

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 17:47

Dat mn moeder blijkbaar geen nee van me accepteerd ook al is het iets heel onbenulligs :roll:

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:24

:+ Dat ik m'n zweep liet vallen tijdens m'n proefje

Cabelona

Berichten: 1698
Geregistreerd: 29-10-08
Woonplaats: Vroomshoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 19:33

CharIsabella schreef:
Anoniem schreef:
Fietsers.
Ik snap dat het heerlijk fietsweer is hoor, dus ga lekker massaal op het stalen ros allemaal. Maar op een 60km weg waar twee auto's elkaar alleen in speciale vluchthaventjes kunnen passeren ontzettend breed met zijn tweeën naast elkaar blijven fietsen terwijl ik heel rustig en met veel afstand achter je zit is gewoon niet oké.
Ik had vlak ervoor andere fietsers gepasseerd en die kwamen mij zelfs weer voorbij omdat ik niet langs die twee dames kon. Ik hoorde de man zeggen, "dames er wil er graag een auto langs" , zegt er eentje gewoon "ja jammer dan".

-:(-
Bij een breder gedeelte ben ik er met veel kabaal langs gegaan, ruim genoeg, maar misschien heb ik m'n auto ietsjes te vlak voor haar neus weer terug gestuurd. O:)


Ik had toch m'n claxon ingedrukt gehouden := net zolang tot ze opzij gingen


Dit inderdaad.
Alle mensen die niet meer kunnen rijden. 60 op een 80 weg is niet tof.....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:01

Aan mijn vriend. Hij wil nog slaapwel zeggen tegen de baby. Ok, geen probleem. Hij komt boven en ik zeg dat hij heel stil moet zijn want ze slaapt al bijna. Begint hij gewoon heel zijn verhaal te vertellen wat hij het voorbije uur heeft gedaan. Ik zeg 2 keer dat hij moet zwijgen en weggaan. Maar nee!!! Blijven praten op luid volume. Baby weer helemaal wakker en ambetant. Echt waar joh!!!! Luister toch gewoon eens! En dan verbaast dat ik pist ben. Nee joh, ik zat echt te wachten op nog een verpeste avond omdat ik nu met een jankende baby zit terwijl dit niet had gehoeven als je gewoon een zoen had gegeven en voor de rest jou klep had gehouden!

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:06

Oo ik zou zo boos zijn idd... tijd voor een noise canceling koptelefoon en laat hem het maar uitzoeken hoe de baby weer stil word O:)

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 21:58

En dan de dooddoener: Ik zal in het vervolg geen slaapwel meer komen zeggen. Nee, dat slaapwel zeggen is echt het probleem niet. Maar hou het gewoon bij zoen, slaapwel en klaar, naar beneden. Maar hij kan het momenteel inderdaad alleen uitzoeken. Heb het even gehad met vandaag.

Love_Laugh
Berichten: 837
Geregistreerd: 21-10-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 23:15

Mn vriend die niet zonder geluid kan gamen, ik wil slapen!

Daenerys
Berichten: 2356
Geregistreerd: 09-02-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 23:47

xDenies schreef:
Dat er in een serie helemaal opgebouwd wordt naar het '' houden van een karakter '', om hem vervolgens 1,5 aflevering later te vermoorden op gruwelijke wijze.

Bah. Rot series.

Dan moet je Game of Thrones maar overslaan ;)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 23:56

Daenerys schreef:
xDenies schreef:
Dat er in een serie helemaal opgebouwd wordt naar het '' houden van een karakter '', om hem vervolgens 1,5 aflevering later te vermoorden op gruwelijke wijze.

Bah. Rot series.

Dan moet je Game of Thrones maar overslaan ;)


Want? Het laatste seizoen komt binnenkort op Ziggo. Kijk ik ook gewoon vrolijk hoor :') Maar heb met veel personages daar toch wel wat minder dan ik met deze had.

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-19 23:57

Ik ben nooit fatsoenlijk over Robbs dood heen gekomen. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen! Danaerys en/of Jon mogen er best uit :):)

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 00:05

Haha. Zo heb ik een dood in Reign waar ik ook echt van moest bijkomen :P


Toch... ik blijf ze kijken en meeleven die series haha. Maar gisteravond had ik er even de balen in.

sureido

Berichten: 8808
Geregistreerd: 18-08-10
Woonplaats: Naast het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 00:09

Aan mensen die op de snelweg op de middelste baan van de drie blijven hangen met 120 of langzamer terwijl ze mákkelijk naar rechts kunnen, maar waarschijnlijk bang zijn dat ze niet meer er tussen kunnen oid. Ik haal als de mogelijkheid er is deze mensen rechts ook in, anders moet je er helemaal om heen. Allemaal een boete geven eigenlijk :+

Tigress

Berichten: 8939
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 01:17

Dat mijn camera is gevallen en nu kapot is ;( geen idee voor hoelang ik hem kwijt ga zijn, geen idee hoeveel het gaat kosten, en geen idee hoe het met m'n lens gesteld is. Dat kan ik momenteel ook niet checken ;(

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 07:51

Benthhh schreef:
Ik ben nooit fatsoenlijk over Robbs dood heen gekomen. Ben benieuwd naar het nieuwe seizoen! Danaerys en/of Jon mogen er best uit :):)


Robb |( |(

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 08:12

sureido schreef:
Ik haal als de mogelijkheid er is deze mensen rechts ook in, anders moet je er helemaal om heen. Allemaal een boete geven eigenlijk

Alleen ben jij dan degene die een boete krijgt als je pech hebt dat het gezien word :=

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 08:42

Denk ff aan spoilers oke thanks. :\