Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 13:58

Hier gisteren ook al ruzie met mentor. Heel verhaal gedaan wat me dwars zit, want dat wou hij graag weten. En ik wou graag weten wat hij in mijn situatie zou doen. Antwoord: Oke, jij hebt ook altijd wat.

Dankjewel, eikel.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 14:01

Steeph schreef:
Sommige mensen kunnen beter niet begeleiden ofzo...


Nee precies! Lekker leraar laten zijn maar laat de rol van slb'er of mentor maar over aan iemand met wat meer tact en begrip.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-19 15:10

Dat ik nog steeds niet teruggebeld ben en me echt op zit te vreten. Als er geen actie ondernomen gaat worden ga ik het zelf wel doen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:23

Dat ik een dik probleem heb, ik moest opeens dik omrijden en raakte daardoor verdwaald. Gevolg, heb nog maar een streepje bezine en kom daar niet mee thuis. Ik heb maar 2 euro op de rekening en kan niet in het rood pinnen. Dus lekker stress hier, niemand uit de klas wil mij helpen ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:37

Britta31 schreef:
Myrthe3 schreef:
Dat ik een dik probleem heb, ik moest opeens dik omrijden en raakte daardoor verdwaald. Gevolg, heb nog maar een streepje bezine en kom daar niet mee thuis. Ik heb maar 2 euro op de rekening en kan niet in het rood pinnen. Dus lekker stress hier, niemand uit de klas wil mij helpen ;(

Waar woon je of sta je met de auto?Kan iemand je niet ophalen en vanmiddag/avond met een jerrycan met benzine de auto ophalen.Moet je natuurlijk weer vervoer terug naar de auto hebben.


Nee helaas... Ik sta vlakbij Barneveld. Moet naar Overijssel. Hoop dat er iemand is met dezelfde bank die mij even een paar euro wil voorschieten, maar dat lukt nog niet echt op moment. Ouders /vriendinnen zitten bijna allemaal bij Rabo, dus duurt het een dag voor ik het geld heb... Stom stom stom...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:01

Ben inmiddels geholpen door Fireheart, fijn dat dit zo kan :o

En een wijze les om toch maar eens wat geld bij me te hebben voor noodgevallen :)*

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-19 13:22

Ik erger me eigenlijk al 1.5 maand aan een situatie op werk. 1.5 maand iedere dag trekken aan een dood paard. Instanties die niet mee werken, mensen die valse beloftes doen en gewoon niks meer van zich laten horen.

Weet je, ik heb overal lekker schijt aan en vertel het vanavond zelf wel. Bah bah bah.


Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-19 01:25

Dat ik me al weken op zit te vreten. Voelt alsof ik elk moment uit elkaar kan ploffen van woede maar het komt er gewoon niet uit. poedersuiker.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 12:50

Sterkte Lau!

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-19 18:27

Dat ik altijd van iedereen moet horen hoe erg ze het hebben en zielig ze zijn. Maar als ik zelf iets heb zie en hoor je niemand. Doeiiii

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-19 12:07

Gesprek straks waar ik best tegenop zie. Ik wil sterk blijven, maar waarschijnlijk word ik tijdens het gesprek weer een watje en krijg ik er weer niet uit wat ik wil zeggen.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 09:20

Dat er weer eens niet gecommuniceerd wordt en ik maar mag gokken in welk lokaal ik examen heb.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-19 18:30

Dat niemand mij terug belt of appt. Maar wel gewoon met telefoon in de handen zitten. Waardeloos gedoe.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-19 13:23

Collega's. Hou gewoon je bek als er alleen maar oliebol uit komt.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-19 10:18

Aan mezelf en mijn merrie. Ik durf er niet meer op maar verkopen wil ik eigenlijk ook niet. Word daar best verdrietig van...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 12:59

Dat ik de laatste tijd echt de vreselijkste nachtmerries heb.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:41

ScarOfWars, veehouderij dan? Staat te springen om personeel.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-19 22:55

Ligt er wel een beetje aan wat je doet. Heb jaren alleen maar gemolken en dat was fysiek erg zwaar. Doe ik nu nog, maar minder en daarnaast werk ik in de varkens op een gouden plekje.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-19 21:52

Dat ik niet voor mezelf durf te kiezen. Ja, soms wel. Maar na een paar dagen val ik weer in m'n oude patroon.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-19 15:49

Mensen die verwachten dat alles aan komt waaien.

Nee, mijn werk is me ook niet vanzelf komen aanwaaien. Mijn rijbewijs evenmin, heb ik ook hard voor moeten sparen.

Echt, waar een wil is, is een weg.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-19 20:46

Mensen die mijn paarden opjagen met een quad.
En ik mag er niks van zeggen.
Want paarden rennen nou eenmaal.

Dat ik mijn eerste pony heb moeten laten gaan door een gebroken been en ik daardoor wat angstig ben geworden als ze rennen wordt even vergeten.

Dus ik ben niet alleen geërgerd maar ook erg verdrietig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-19 16:57

CharIsabella schreef:
Aan dat iedereen op 't werk zich met mij en mijn liefdesleven moet bemoeien... De eerst volgende krijgt toch eens een snauw -:(-


Oeh zo herkenbaar.
Krijg zowat dagelijks de vraag waarom ik single ben. Flikker op, bevalt me prima zo.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 19:13

Dat mijn k*t collega helaas weer komt morgen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-19 19:23

xDenies schreef:
Myrthe3 schreef:
Dat mijn k*t collega helaas weer komt morgen.


Ik ga morgen ook weer aan het werk na vakantie, zullen ze dit ook bij mij denken :')
Maar ik snap je hoor .. ik heb die gevoelens ook!


Whaha vast niet.
Maar heb zo'n bloedhekel aan haar.
Voert zelf geen flikker uit maar wel de grootste bek hebben. Bah.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-19 08:10

Dat mensen niet snappen dat ik verdrietig ben omdat mijn hamster is overleden. En er zelfs grapjes om maken.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, Celiien, IASCrawler, Niwla, Relserk, winnetou4502 en 180 bezoekers