Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Kairos
Berichten: 2707
Geregistreerd: 07-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 12:43

Dat ik ziek begin te worden.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:32

Dat mensen zich zo ontzettend zielig kunnen vinden. Wat een gejank en geklaag soms. Spijtig dat de kinderen ziek zijn. Elke dag 6-7 keer er zielig over doen helpt ze niet genezen.

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 13:59

Aan de koelkast die vacuum trekt als ie een keer is open geweest. Moet er heel hard met twee handen aan trekken om m dan nog open te kunnen krijgen

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 14:20

Mensen die zeggen "uiterlijk 13:00", denk wel eerder... zeker niet later.

En het is 20 over 1. _O- Om 2uur ga ik wat anders met mijn leven doen. :=

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 15:37

ScarOfWars schreef:
Een ergernis kan en mag ik het niet noemen, maar ik moet het even kwijt.

Ik werd net wakker gemaakt met de mededeling dat het niet goed gaat met de hond en dat ze er vanuit gaan dat ie er morgenochtend niet meer is waarschijnlijk, dat ik nog even afscheid kan nemen.
En als ik hem morgenochtend vind, ik ben als eerste wakker, dat ik er Dan van weet.
Mocht ie er nog wel zijn, maar nog steeds zo slecht zijn, dan wordt het een enkeltje dierenarts voor een spuitje.

Ik ben er gewoon kapot van..


De DA komt vanmiddag om hem hier thuis in te slapen.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-19 15:38

Dat mijn bankrekening weer heel hard gilt momenteel en ik zo'n donkerbruin vermoeden heb dat ik pas na het weekend betaald ga krijgen. Bedrijfsleider is met vakantie en mijn fooi heb ik dus ook nog niet gehad.

Heb nog €15,- bestedingsruimte. Top.

@ScarOfWars ik weet hoe het voelt meis.. heel erg veel sterkte :(:)

LoeOrange

Berichten: 321
Geregistreerd: 08-06-10
Woonplaats: Waalwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:17

Kairos schreef:
Dat ik ziek begin te worden.


Dit :(

Sterkte ScarOfWars, ook ik weet helaas hoe het is om je maatje te verliezen.. :(:)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:18

LoeOrange schreef:
Kairos schreef:
Dat ik ziek begin te worden.


Dit :(

Sterkte ScarOfWars, ook ik weet helaas hoe het is om je maatje te verliezen.. :(:)


Dankjewel en jij beterschap :(:)

MarlindeRooz
Correspondent

Berichten: 33780
Geregistreerd: 27-02-10
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:27

De achterlijke postbode die geen zin heeft in zijn werk. En dus alles van het hele complex gewoon bij 1 iemand op de begane grond neer pleurt. Soms zelfs buiten. :=

En dan doen alsof je geen Nederlands begrijpt, jammer jongen... Klacht kun je krijgen. :=

Edit: kon de bus horen aankomen dus ben naar beneden gelopen zodat ik een heterdaadje had. Tweede keer deze week dat hij dit bij mij flikt namelijk. :+
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op 07-02-19 16:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:27

Sterkte scarofwars :(:)

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:30

Anthea schreef:
Sterkte scarofwars :(:)


Dankjewel Anthea

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:36

Heel veel sterkte inderdaad! :(

Saleisha
Berichten: 957
Geregistreerd: 21-09-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:40

Waarom kunnen makelaars nooit in het weekend?? Ik kan toch niet elke keer vrij nemen om tot de conclusie te komen dat het toch een lelijk pand is.. lieg dan wat minder op funda. -:(-

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 16:45

__Sannne schreef:
Heel veel sterkte inderdaad! :(


Jij ook dankjewel! DA komt om 5 uur dus nog even wachten.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:03

Sterkte ScarOfWars! Een dier verliezen is nooit leuk :( maar wel fijn dat hij in zijn vertrouwde omgeving bij jullie ingeslapen kan worden. Dikke knuffel! :(:)

Ik erger me nu al voor de tweede keer vandaag aan mensen die het principe van een stilte coupe niet willen begrijpen. Vanochtend een stel jongens die doodleuk filmpjes gaan zitten kijken en keihard lachen, zojuist iemand die het geluid van zijn of haar telefoon aan had staan op een behoorlijk luid volume. Ik hoorde het door mn oortjes (met film op telefoon) heen en mijn oortjes zijn behoorlijk omgevingsgeluid dempend.
Ik begrijp werkelijk niet wat er nu zo moeilijk is aan stil zijn in de stilte coupe. Ik zit hier niet voor niets.

Jessica_1998

Berichten: 3403
Geregistreerd: 24-07-11
Woonplaats: Hendrik ido Ambacht

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:25

Heel veel sterkte Scarsofwars

Ik erger me vandaag aan m'n lip/mondhoek, Dr zit op een plekje, eerste dacht ik door een gescheurde mondhoek. Maar het begint steeds meer op een koortslip te lijken

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:40

Dat ik mijn salaris nog niet gehad heb en dit zeer waarschijnlijk morgen pas krijg en ik dan natuurlijk weer werk (enige voordeel daar weer van is dat ik het niet kan uitgeven :') ).

En dat nog bij de Hornbach en Karwei de monodek in klein maat verpakking niet te krijgen is in gebroken wit (ral 9010). Alleen in de hele grote emmer wat veel te veel is voor de hobby kamer die niet zo groot is en voornamelijk alleen plafon moet doen. _-:(

En dat ik niet weet wat ik voor vloer moet doen in de hobby kamer. Vinyl is ben ik bang gauw kapot, maar laminaat word misschien snel lelijk. Heb er wel al aan gedacht om de vloer gewoon heel simpel te verven met vloerverf. }:0

Tigress

Berichten: 8936
Geregistreerd: 08-11-10
Woonplaats: Appelscha

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 17:59

Heel erg bedankt voor de felicitaties <3
Blij om te horen dat ik niet als enige de verjaardagen zo door kom :))

Sterkte nu ScarOfWars! :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:03

Marcella schreef:
Dat ik mijn salaris nog niet gehad heb en dit zeer waarschijnlijk morgen pas krijg en ik dan natuurlijk weer werk (enige voordeel daar weer van is dat ik het niet kan uitgeven :') ).

En dat nog bij de Hornbach en Karwei de monodek in klein maat verpakking niet te krijgen is in gebroken wit (ral 9010). Alleen in de hele grote emmer wat veel te veel is voor de hobby kamer die niet zo groot is en voornamelijk alleen plafon moet doen. _-:(

En dat ik niet weet wat ik voor vloer moet doen in de hobby kamer. Vinyl is ben ik bang gauw kapot, maar laminaat word misschien snel lelijk. Heb er wel al aan gedacht om de vloer gewoon heel simpel te verven met vloerverf. }:0


Pvc?

ScarOfWars
Berichten: 2543
Geregistreerd: 04-01-15

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 18:44

Iedereen bedankt!
Hij is rustig heen gegaan. Ze zijn nu aan het graven en hij wordt begraven met zijn kleedje in de tuin.
Zijn hartslag was niks meer. Helemaal geen ritme meer en gewoon geen doen meer.

Ik heb nog wat vacht geknipt en ik ga daar hopelijk een mooie ketting van laten maken samen met het haar van onze eerste hond.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:21

DeMolenhoek schreef:
Marcella schreef:
Dat ik mijn salaris nog niet gehad heb en dit zeer waarschijnlijk morgen pas krijg en ik dan natuurlijk weer werk (enige voordeel daar weer van is dat ik het niet kan uitgeven :') ).

En dat nog bij de Hornbach en Karwei de monodek in klein maat verpakking niet te krijgen is in gebroken wit (ral 9010). Alleen in de hele grote emmer wat veel te veel is voor de hobby kamer die niet zo groot is en voornamelijk alleen plafon moet doen. _-:(

En dat ik niet weet wat ik voor vloer moet doen in de hobby kamer. Vinyl is ben ik bang gauw kapot, maar laminaat word misschien snel lelijk. Heb er wel al aan gedacht om de vloer gewoon heel simpel te verven met vloerverf. }:0


Pvc?

Geen goed plan als ik niet vast gelijmd wil eindigen aan de vloer. :')

Ik erger mij aan de storing bij T mobile. -:(-

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:22

Heb je normaal ook om in te klikken zoals parket :j

CharIsabella

Berichten: 2155
Geregistreerd: 20-06-14
Woonplaats: Bergen op Zoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:36

DeMolenhoek schreef:
Heb je normaal ook om in te klikken zoals parket :j


Werkt echt super, en makkelijk schoon te maken :Y)

laraxXxemma

Berichten: 4688
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:52

Glas drinken omgooien vol over theorieboek |o

Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:43

Marcella schreef:
Ik erger mij aan de storing bij T mobile. -:(-

Ik heb vanochtend de 4G uitgeschakeld, terug naar good old fashioned 3G, nergens last meer van!