Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorus

Berichten: 13204
Geregistreerd: 06-04-04

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 00:49

Dat manlief het niet nodig vond het aanbod van z’n ouders of baas te accepteren om tijdelijk een auto te lenen en ik dus tot nader order met de bus mag, omdat hij van mening is mijn auto in die tijd wel te mogen confisqueren.

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 01:14

Dorus schreef:
Dat manlief het niet nodig vond het aanbod van z’n ouders of baas te accepteren om tijdelijk een auto te lenen en ik dus tot nader order met de bus mag, omdat hij van mening is mijn auto in die tijd wel te mogen confisqueren.


Die is gek. Dan gaat hij maar met de bus.

Urbanus

Berichten: 44945
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 01:55

Mijn eigen naam. De hele tijd die poedersuiker in mijn hoofd.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 07:27

Dorus schreef:
Dat manlief het niet nodig vond het aanbod van z’n ouders of baas te accepteren om tijdelijk een auto te lenen en ik dus tot nader order met de bus mag, omdat hij van mening is mijn auto in die tijd wel te mogen confisqueren.

Sorry?!
Die is maf, echt niet dat ik in jou plaats dan met de bus zou gaan :n

Hij gaat dan zelf maar met het OV en als dat geen optie is accepteert ie toch fijn alsnog het aanbod van zijn werkgever of zijn ouders?!

Echt niet met de bus gaan zelf hoor!

wemkelover

Berichten: 4696
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: bolsward, friesland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:20

dat het of steeds rete koud is of steeds regent. Ik wil de lente en zomer maanden wel weer terug. (en nee ik ben niet het type mens dat altijd om het weer zeurt. Ik wil gewoon altijd zon en warmte).

Cynn
Fotograaf

Berichten: 14466
Geregistreerd: 29-06-05
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:48

Dat het zolang duurt tot ik van de tegenpartij het geld voor de schade aan mijn auto krijg.. :=

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 09:50

Mijn telefoon heeft niet opgeladen vannacht. Grr

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 10:15

Jikkeee schreef:
Dat ik stress heb of ik mijn cv en mijn motivatiebrief een opmaak moet geven, maar ik ga solliciteren voor een serieuze stage. Mijn 'saaie' materiaal volstaat prima, lijkt me. Maar toch krijg ik stress omdat mijn klasgenoten wel voor een opmaak gaan en ik niet :+


Ik werk als recruiter, en iemand die moeite genomen heeft om zijn cv een beetje persoonlijker te maken is toch echt een stuk leuker om te lezen! :)

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:07

_Dreamer schreef:
Jikkeee schreef:
Dat ik stress heb of ik mijn cv en mijn motivatiebrief een opmaak moet geven, maar ik ga solliciteren voor een serieuze stage. Mijn 'saaie' materiaal volstaat prima, lijkt me. Maar toch krijg ik stress omdat mijn klasgenoten wel voor een opmaak gaan en ik niet :+


Ik werk als recruiter, en iemand die moeite genomen heeft om zijn cv een beetje persoonlijker te maken is toch echt een stuk leuker om te lezen! :)


Dat is dan de 1 voor de ander. Geef mij maar gewoon de feiten. Droog, kort, gegroepeerd.

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:15

Ik denk dat je het qua CV gewoon moet aftasten om wat voor bedrijf het gaat.
Een heel creatief bedrijf zou ik ook met iets creatiefs komen. Juist meer zakelijk dan zou ik toch echt een standaard CV en brief sturen.
Soms sturen ze zelfs een filmpje, een korte pitch wie ze zijn en wat ze gedaan hebben.

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:16

Maar als is het zelfde als de discussie wel foto/geen foto.
De ene recruiter/bedrijf ziet het wel graag, de ander niet...

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:23

Dat ik een dik probleem heb, ik moest opeens dik omrijden en raakte daardoor verdwaald. Gevolg, heb nog maar een streepje bezine en kom daar niet mee thuis. Ik heb maar 2 euro op de rekening en kan niet in het rood pinnen. Dus lekker stress hier, niemand uit de klas wil mij helpen ;(

__Sannne
Berichten: 5685
Geregistreerd: 12-10-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:25

Ik heb wel een foto en een niet standaard cv. Mocht een bedrijf mij daarom niet uitnodigen dan is dat nou eenmaal maar zo. Gok dat bedrijven toch meer kijken naar de inhoud. ;) En mocht mijne op deze manier meer opvallen, alleen maar beter.

De foto doe ik omdat ik, over het algemeen, op functies solliciteer waarbij je representatief bent voor het bedrijf (klantcontact) en ik denk dat zo'n foto dan helpt haha.

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:27

Klopt het verschil natuurlijk per persoon en bedrijf, ik geef alleen aan dat ik het altijd wel kan waarderen als iemand iets meer tijd in z'n cv gestoken heeft dat gewoon alleen de tekst erin :)

Britta31

Berichten: 13128
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:34

Myrthe3 schreef:
Dat ik een dik probleem heb, ik moest opeens dik omrijden en raakte daardoor verdwaald. Gevolg, heb nog maar een streepje bezine en kom daar niet mee thuis. Ik heb maar 2 euro op de rekening en kan niet in het rood pinnen. Dus lekker stress hier, niemand uit de klas wil mij helpen ;(

Waar woon je of sta je met de auto?Kan iemand je niet ophalen en vanmiddag/avond met een jerrycan met benzine de auto ophalen.Moet je natuurlijk weer vervoer terug naar de auto hebben.Of dat degene die naar je toe komt eerst een jerrycan benzine koopt.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 06-02-19 11:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:37

Britta31 schreef:
Myrthe3 schreef:
Dat ik een dik probleem heb, ik moest opeens dik omrijden en raakte daardoor verdwaald. Gevolg, heb nog maar een streepje bezine en kom daar niet mee thuis. Ik heb maar 2 euro op de rekening en kan niet in het rood pinnen. Dus lekker stress hier, niemand uit de klas wil mij helpen ;(

Waar woon je of sta je met de auto?Kan iemand je niet ophalen en vanmiddag/avond met een jerrycan met benzine de auto ophalen.Moet je natuurlijk weer vervoer terug naar de auto hebben.


Nee helaas... Ik sta vlakbij Barneveld. Moet naar Overijssel. Hoop dat er iemand is met dezelfde bank die mij even een paar euro wil voorschieten, maar dat lukt nog niet echt op moment. Ouders /vriendinnen zitten bijna allemaal bij Rabo, dus duurt het een dag voor ik het geld heb... Stom stom stom...

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:39

Een tikkie sturen dan heb je het gelijk. Of een betaalverzoek van de ING.

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:49

Laatst bijgewerkt door khirshanta op 06-02-19 12:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Post aangepast ivm overmaken

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:52

Met tikkie heb je als het goed is gelijk. Dat gaat namelijk via iDeal. SNS heeft ook betaal verzoeken, ook dan heb je het gelijk. En volgens mij zelfs voor 12 uur overgemaakt na 12 uur op de rekening.
Laatst bijgewerkt door khirshanta op 06-02-19 12:35, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Quote verwijderd

Fireheart

Berichten: 6662
Geregistreerd: 10-11-08
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 11:54

Tikkie duurt bij mij vaak juist langer, een betaalverzoek via de SNS app zou ik dan eerder doen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:01

Ben inmiddels geholpen door Fireheart, fijn dat dit zo kan :o

En een wijze les om toch maar eens wat geld bij me te hebben voor noodgevallen :)*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 12:23

Myrthe3 schreef:
Ben inmiddels geholpen door Fireheart, fijn dat dit zo kan :o

En een wijze les om toch maar eens wat geld bij me te hebben voor noodgevallen :)*

<3 *\o/*
Lief!

xPabloBokt

Berichten: 9377
Geregistreerd: 15-06-12
Woonplaats: Helmond

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-19 12:28

Aan een klasgenoot die elke week standaard gewoon een uur te laat de les in komt kakken.

We werken allemaal in de horeca dus ja om 10.30 op school zijn is "zwaar". Maar we moeten het allemaal dus kom gewoon op tijd.

SavannahNx

Berichten: 5826
Geregistreerd: 07-02-13

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:20

Dat ik mij weer verslapen had omdat ik eindeloos aan het zoeken was naar stages vannacht..

Cowboy55
Berichten: 8482
Geregistreerd: 11-10-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 13:54

xPabloBokt schreef:
Aan een klasgenoot die elke week standaard gewoon een uur te laat de les in komt kakken.

We werken allemaal in de horeca dus ja om 10.30 op school zijn is "zwaar". Maar we moeten het allemaal dus kom gewoon op tijd.


Mwah....1 concurrent minder op de arbeidsmarkt. Lekker aan laten kl0ten......