Baby en kinderkleding #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:25

Witlof for kids is idd mooi <3 ik heb er ook meerdere dingen van (Aankleedkussenhoezen, lakens, dekentjes) en alles is echt top qua kwaliteit. Wel te warm voor in de zomer en dat vind ik dan echt jammer :+ maar zolang ZL in het ledikant ligt mag hij er lekker op/onder liggen.
Tamara de zwart/witte niet in de witte was doen trouwens, dan verkleurt het zwart.

Simongek ik vind het een hele leuke broek maar het lijkt me niet helemaal jouw stijl? Hij kan prima voor een jongen als je het leuk combineert. Maar dan moet je geen twijfels hebben want mijn ervaring is dat je ‘m dan toch niet aantrekt.

Leuk om bevallingsverhalen te lezen. Jammer dat sommigen zo’n trauma ervan hebben. Mijn eerste bevalling was ook echt stom maar de tweede was zo geweldig, echt een mooie ervaring <3 die zou ik zo nog 10x overdoen (alleen wil ik niet meer kinderen).

TeSzZz
Berichten: 1755
Geregistreerd: 17-02-05
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 17:38

Simongek ik zie die eerste broek idd ook niet helemaal voor me, maar voor de rest goed geslaagd.

Lieve oma lautje. Die witte trui die je net gepost hebt vind ik heel leuk!

Hier ook ewers sokken, vind ze ideaal. Ze kan ze wel uittrekken als ze wat moeite doet maar laat ze eigenlijk altijd zitten behalve als ze het warm heeft. Slofjes vindt ze niks, daar gaat ze net zo lang aan laten trekken tot ze uit zijn.

Afgelopen weekend liep ik tegen dit jasje aan dus maar vast gekocht voor volgend jaar.
Afbeelding

Bevalling is duidelijk voor iedereen anders, ook het gevoel erbij en alle communicatie er omheen. Liep bij mij niet soepel en uiteindelijk 2x ruggenprik (eerste zat niet goed) weeenopwekkers, vacuüm en daarna nog naar de OK voor de placenta, maar kijk er verder eigenlijk prima op terug. Eigen vk en na overdracht iedereen in t ziekenhuis dacht super mee, hadden bevalplan gelezen en handelden daarnaar en informeerden zowel mij als mijn vriend over alles wat er ging gebeuren.

Reusje0504

Berichten: 1682
Geregistreerd: 30-10-12
Woonplaats: Deventer

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:22

Laatste spam van vandaag hoor, ik was zo verliefd op de liefdesduiven die ik van tita heb overgenomen dat ik er nog een legging bij heb gehaald via de fb!Afbeelding

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:38

:D ......
die is leuk he :j

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 18:41

Ik blijf zeggen, CarlijnQ is betaalbaar, verkoopt weer en alles blijft mooi in de was.


Nee heb geen aandelen.
Ja ik bestel bij Carlijn zelf en ook dit seizoen mega veel ....de gele broekjes zijn gaaf en de auto’s

En wie de auto pant wil kopen, marmar chopenhagen heeft mooi blauw shirt wat er op past en LH heeft nu blauw en de gele kleur in aanbieding

Ryder
Berichten: 1491
Geregistreerd: 30-01-13

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:21

Dank voor de tips Tita! Ik ben ook fan van CarlijnQ. De bruine trui heb ik al in huis maar er komt zeker nog wel wat bij van dit seizoen. Wat heb jij ervan gekocht?

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 19:40

Nog niks, bestel pas als Sam goed in 74 gaat zal april/ mei worden.

Lijstje af, order bedraagt 452€......mwahhhhh ik wacht iid wel ff.
Phil&phae en mingo dit weekend en Phil is mooi, zelfde met Gray Label die heeft weer zachte tinten en vergeet LH niet met zijn honing kleur.


Ik moet gewoon veel verkopen :D

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:53

Woeps wat een bedrag idd tita! Maar jij handelt volgens mij ook wel lekker of niet?

Die lovebirds vind ik ook echt een leuke print! Die mag hier ook nog wel komen!

Thanks voor de tip Ryder! Die had ik niet verwacht, had m idd zo bij de witte was gegooid.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 20:57

Dank laura! Die zocht ik inderdaad maar kon niet meer op de naam komen.

caro29
Berichten: 8041
Geregistreerd: 15-12-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:11

Ik heb een trui van small raggs op Mp gekocht. Ben benieuwd in welke staat ik het krijg.
Die duiven set is gaaf!

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:35

:= tamara ik doe het toch niet helemaal goed hoor, leg heel veel bij. Maar geld van verkochte kleding gaat gelijk naar de rekening van kind.
Binnenkort gaat in Breda Jet-Outlet weer open ben dus kleding aan verzamelen. Echt nette mooie kwaliteit kleding wat niet verkoopt op MP heb ik het over moodstreet, beebielove, tumble.... in mijn zakje zitten nu 70 items ...... :D. Ben nieuwsgierig wat in de winkel mag

Lovebirds :D heb nog boxpakje 74/80 en 2x sweater 86/92 98/104

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:52

Tita, kun je mij een seintje geven als ze open gaan? Vanaf mt 50 toch ook gewoon?

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 21:59

Ik weet niet precies wanneer ze open gaan maar inleverdatum is 14-15-16 feb.
Alleen merk en alleen Zara is het enig niet merk wat ingeleverd mag worden, alleen kids

Allen maten ook 50 en ook XXXL

Michelle77

Berichten: 7632
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:10

tita schreef:
Ik weet niet precies wanneer ze open gaan maar inleverdatum is 14-15-16 feb.
Alleen merk en alleen Zara is het enig niet merk wat ingeleverd mag worden, alleen kids

Allen maten ook 50 en ook XXXL

Grappig, de winkel waar mijn zus ook veel bracht, was ook alleen Zara als niet merk.

Liezel1
Berichten: 14964
Geregistreerd: 20-10-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:12

Ik ga dit weekend eens even kijken naar de slofsokken van de prenatal. Heeft iemand daar ervaring mee?

tita

Berichten: 19749
Geregistreerd: 29-08-06
Woonplaats: Breda

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:19

Reden was, Zara kids is er niet in Breda en het rustig tijdloos en klassiek.
Alleen kinderen mogen gebracht worden.

Voor volwassen hangen in begin echt ander merk, Prada, LV, Vera Wang,

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 22:52

Jammer dat dat soort outlets of loodsverkopen altijd zo ver weg is.

Vandaag een hele gave set van Nik & nik binnengekregen. Waarschijnlijk voor de meesten van jullie veel te fel/schreeuwerig maar ik vind het fantastisch. :D <3 Bijpassende oranje jasje heeft hij al.

Afbeelding

Pantykous

Berichten: 10485
Geregistreerd: 08-02-03
Woonplaats: Bunschoten

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:16

Leuk Bayja! Mijn moeder verkoopt Nik&Nik, ik loop zelf altijd in de joggingpakken ervan :D

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-19 23:32

Oh leuk zeg!! Heerlijke stoffen zijn het!

Mavelle

Berichten: 4747
Geregistreerd: 30-03-08
Woonplaats: VS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 07:15

Stoer setje Bayja!

Leuk zulke loodsverkopen. Zo heb ik voor A vorig jaar ook heel veel leuke kleding gekocht, ook van merken die je anders misschien niet zo snel zou kopen.

Vandaag alvast een setje voor de zomer meegenomen. Mouwloos jurkje met een strikje achterop en bijbehorend spijkerjasje.
Afbeelding

litilaura

Berichten: 1635
Geregistreerd: 21-08-11
Woonplaats: ergens in limburg

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:27

Schattig setje hierboven

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 08:40

Wat een leuk setje mavelle!

Bayja, vind het altijd wel leuk hoor zo’n stoere set! Alleen de merknaam zo groot erop hoeft van mij niet zo. Met zn oranje vest erbij ga je hem iig niet kwijtraken ;)

Hier een winkelmandje met stoffen en fournituren ipv kleding. Kwam een prachtig broekje van Nico Nico tegen, bijna gekocht en toen dacht ik: ik ben toch niet gek ik kan dit echt zo zelf maken :+ voor dat geld kan ik hem zelfs nog 4/5 keer verprutsen voordat het niet meer uit kan. Dus nu een beetje op mooie stoffenjacht. Nog tips voor winkels met mooie stoffen met leuke prints? Had al een paar toffe paneelstoffen gezien maar zoek eigenlijk een beetje een smafolk achtige print. Lekker groot en niet standaard bij voorkeur :)

Geen ervaring met slofsokken Liezel, alle sokken zonder schoen zijn hier kansloos dus daar heb ik niet meer op ingezet.

Bayja

Berichten: 4268
Geregistreerd: 07-10-03

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:37

Haha mir, nee, maar denk niet dat ik het hem als pak aan doe, dat gaat me te ver denk ik :D

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:41

Smafolk is niet mijn ding... Ik vind de prints van Qjutie en Mies&Moos leuk.

M_i_R

Berichten: 3625
Geregistreerd: 24-10-06
Woonplaats: Grunn

Re: Baby en kinderkleding #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-19 09:45

Dank!!! Gelijk een toffe gevonden met papegaaien <3