Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:51

Dat ik nu voor de derde avond op rij migraine Heb, mijn nek die gezellig mee doet met vastzitten en daardoor mn schouders ook lekker vastzitten wat er waarschijnlijk dus weer voor zorgt dat er hoofdpijn al dan niet migraine wordt getriggered. En dan is het echt fantastisch wanneer al die #$%€¥£ mensen even fijn vuurwerk gaan lopen afsteken hier in de wijk...

Ik ga even een potje huilen in bed


taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-18 16:57

Dat ik me alweer naar mn bed mag begeven omdat migraine aanval nummer 4 gezellig langs komt. Wordt een interessante jaarwisseling als dit zo door blijft gaan...

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-18 14:47

Dat we ratten in de tuin hebben en niet van die kleintjes ook. En brutaal :oo

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-18 20:10

Dat mijn lieftallige buren een paar huizen verderop al de hele dag verschrikkelijk knalvuurwerk dat de ruiten doet schudden aan het afsteken zijn en ik me iedere keer weer de pleures schrik. Daarnaast draaien ze keihard hardstyle muziek aan het draaien zijn op standje burenruzie en ik het overal bovenuit hoor terwijl ik binnen met de ramen dicht en een film keihard aan zit.
Ik word echt compleet agressief van die schijtmuziek.

Ik ben zo ontzettend blij als dit gedoe weer voorbij Is, heb echt een godsgruwelijke hekel aan oud en nieuw en de buren maken het momenteel echt alleen maar erger -:(-

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:25

Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 11:49

Amandavd schreef:
taartjee schreef:
Mijn achterste kies sinds gisteren ineens extreem gevoelig is en eigenlijk al gevoelig is geweest sinds het ding gesealed is 2 jaar terug, maar het nu dus zo gevoelig is dat wanneer mijn tong of mijn wang langs het kiesoppervlak wrijft, dit echt mega pijn doet.
Heb geen pijn bij koud of warm eten, de extreme gevoeligheid komt in vlagen en ik word er nu al helemaal gestoord van, maar ik kan de tandarts momenteel eigenlijk niet betalen.
5 minuten geleden nergens last van en nu verga ik al van de pijn wanneer ik al gewoon iets drink...



Je bent toch verzekerd neem ik aan?


Ik ben verzekerd, maar zelfs een controle afspraak moet ik gedeeltelijk uit eigen zak betalen. Ga het nu het weekend nog maar even aankijken, poetsen met speciale tandpasta met fluoride en maar paracetamol slikken tegen de pijn.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 16:24

Dorus schreef:
Levitate schreef:
@taartjee: ik had laatst ook last van een kies. Tandarts alleen laten kijken koste me net iets meer dan 20 euro. Gewoon zeggen alleen kijken en voor ze iets doen toestemming vragen zodat je de kosten weet, dan loopt t niet uit de klauwen ;)

Maar het zal toch behandeld moeten worden? Of wil je dan met pijn en een gaatje rond blijven lopen tot het erger wordt en de kosten misschien nog hoger zijn dan wanneer je het meteen had laten doen?


Ik ga er uiteindelijk bij de controle afspraak ook navraag over doen, maar mocht ik het zo kunnen doen dat ik niet tussendoor extra naar de tandarts moet, doe ik dat erg graag. Afgelopen 2 jaar is voor mij qua tandarts vrij prijzig geweest: röntgenfoto's, zwaar ontstoken tandvlees wat met behandelingen gelukkig is opgelost, het sealen van 8 kiezen. Als student is dat toch best een behoorlijke kostenpost en waar mogelijk bespaar ik dan liever op een extra afspraak wanneer ik er zelf eventueel nog iets aan kan doen.
Heb namelijk mijn hele leven al gevoelige tanden, maar gisteren en vanochtend was even heel heftig qua gevoeligheid dat ik op het punt stond de tandarts te bellen (heb een behoorlijke tandarts angst), maar het feit dat ik niet veel te besteden heb voor de tandarts speelt ook een grote rol. Mijn gezondheid kost me sowieso meer geld dan de gemiddelde student gezien ik medicatie slik die ik echt nodig Heb, maar niet wordt vergoed door geen enkele zorgverzekering. Dus die kosten moeten uit eigen zak betaald worden.
Heb een paracetamol ingenomen en ben sinds een paar dagen gaan poetsen met sensodyne tandpasta met fluoride. Ervaar momenteel ook helemaal geen pijnscheuten gelukkig.


Waar ik me nu kapot aan erger is dat ik mezelf er gewoon niet toe kan zetten dat mijn kamer echt hoognodig opgeruimd moet worden en ik het al de hele dag aan het uitstellen ben :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-19 20:14

Dat ik bezig ben met het van boven naar beneden opruimen van mijn kamer, maar dit zoveel tijd kost omdat ik zo ontiegelijk veel rotzooi heb en het me veel langer kost dan ik eigenlijk had bedacht. Maar goed, zo wordt m'n kamer wel weer een keer compleet uitgeplozen en opgeruimd. Veel ruimte hebben is in mijn geval een behoorlijk nadeel :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-19 12:56

Dat ik in de stilte coupe in de trein zit en iemand heeft de hik en die kan niet zacht hikken. Het gaat echt met een volume waar je u tegen zegt

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 08:40

Mensen die op een onverlichte weg wel even verwachten dat de buschauffeur netjes op de halte stopt zonder zichzelf kenbaar te maken met een lichtje of iets en dat de buschauffeur vervolgens vol in de ankers moet. Buschauffeur ging op de onverlichte 80 weg maar bij iedere halte zodanig afremmen zodat hij niemand voorbij zou rijden.
Ikzelf doe altijd, of de halte nu goed of slecht verlicht is, in het donker de zaklamp van mij telefoon aan zodat chauffeur kan zien dat ik er sta. Klein beetje meedenken lijkt mij echt zo moeilijk niet, zelfs niet om 7 uur 's ochtends.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-19 14:29

Migraine met nog ruim anderhalf uur reizen voor de boeg

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 13:17

Dat ik mijn colleges voor morgen wil voorbereiden, maar er geen voorbereiding op blackboard staat dus ik niets kan voorbereiden terwijl er in de les wel voorbereidingen zijn opgegeven... Best lastig als je goed voorbereid je les wilt gaan volgen

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 14:35

Domme studenten. Er wordt duidelijk in de les gezegd: college van Burgermeester en Wethouder, oftewel B&W. Hoor ik net achter me:
"Wat is B&W? Beleid en wetgeving?"
|o

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-19 23:00

Niet zozeer geërgerd, maar meer "teleurgesteld".
Ik dacht, ik pak een lekker blikje radler 0%, blijkt het niet alleen 0% alcohol, maar ook 0% suiker. Spul is niet te zuipen en dat is het enige alcoholvrije wat ik lus wat er in huis is. Heb dus maar lekker demonstratief een glas cola gepakt :Y)

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-19 16:40

Een broertje die om half 2 pas z'n nest uit komt en vervolgens de rest van de tijd zit te gamen. Ik kan hier beneden in de woonkamer meegenieten van zijn tirades omdat hij zo belachelijk hard schreeuwt en op zijn bureau ramt.
Even vragen of hij wat zachter wil doen werkt voor misschien 5 minuten, daarna gaat hij net zo hard weer door en ben ik vervolgens de zeur hier in huis. Dat ik mijn opleiding wil halen en hij blijkbaar niet maakt hem geen zak uit.

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-19 00:53

Irritatie 1: Dekbedhoes die niet droog is.
Irritatie 2: Dat ik nu een ander dekbedhoes op mn bed heb die niet bij de kussenslopen hoort
Irritatie 3: Dat ik eigenlijk mn dekbed nog in mn hoes moet doen maar inmiddels zo chagrijnig ben dat ik mn dekbed maar gewoon op de hoes heb gelegd.

Ik heb een hekel aan mn bed opmaken, maar ik hou van een fris gewassen bed :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:33

Mijn motivatie en focus die nergens te bekennen zijn en dat terwijl ik iets moet afmaken voor het practicum wat ik morgen krijg 8)7

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-19 20:41

Dat ik er nu achter kom dat ik een verkeerd schrift heb... Heb er eentje met blanco pagina's terwijl ik lijntjes nodig heb -:(-

Ik ga maar slapen ofzo

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:45

De trein missen omdat je nog heel nodig naar de wc moest en daardoor fijn een uur kan wachten


taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:39

oomens schreef:
taartjee schreef:
De trein missen omdat je nog heel nodig naar de wc moest en daardoor fijn een uur kan wachten

Je weet dat de meeste (intercity)treinen ook gewoon wc's aan boord hebben?


Ja daar ben ik me van bewust, maar die sla ik liever over om eerlijk te zijn. Vind dat verre van fris (ja, ervaring met een niet te harden toilet). Dus ik wacht liever dan dat ik op zo'n toilet moet of het moet inhouden.

@Gestrenge, wat ontzettend gaaf zeg! Echt heel mooi geworden <3

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 02:53

Dat ik het wakker werd van dr buikpijn met flinke darmkrampen. Lag net zo lekker warm in mn bedje :(

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 16:52

Dat ik van het koude weer zo ontzettend statisch ben. Ik krijg overal stroom van, word helemaal gestoord!

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 17:13

Fennadev schreef:
Dit inderdaad. Ik kreeg me toch een optater van het bureau toen ik weer ging zitten en mezelf wilde aantrekken. Ik ben zelfs statisch met stopcontacten op het moment. Dus ik vraag anderen of ze mijn laptop willen aansluiten op het stopcontact. :')


Niets is meer veilig, zelfs pony moest eraan geloven. Heb hem echt een optater gegeven, voelde het nog een minuut natintelen in mijn hand :oo

Vind dit weer opzich echt heerlijk, maar dat statische vind ik zo verschrikkelijk! Zelfs als mijn telefoon aan de lader ligt krijg ik het voor elkaar om daar dan weer een schok van te krijgen :+

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-19 23:03

Medestudenten. Lezen is zo ontzettend moeilijk! :list:

taartjee
Berichten: 2595
Geregistreerd: 10-04-12

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-19 21:40

Dat ik net ruim 4 en een half uur erover heb gedaan om thuis te komen en mijn laatste bus niet meer kwam. Gelukkig een hele lieve dame die me mee wilde nemen met de auto aangezien ze naar het dorp ging waar ik woon en me daar wilde afzetten


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, Baredawn, ComscoreBot, D_akota, GoogleAdsense, Googlebot, IASCrawler, JosjeDZ, Kimberley_, kimberly1995, lucifertje, miereneter, muzzy17, nienmoon, Saintelette, Venthe, YandexBot en 172 bezoekers