Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Shanna, Princesj, Dani, ynskek, Mondy, Polly, Hanmar, Ladybird

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 23:46

Kaulitz schreef:
Aan m’n kniepijn.

Voor mijn vakantie heb ik elke dag mezelf bijna huilend in slaap gebracht omdat ik het niet meer trok van de pijn (alleen als ik in bed ligt doet het pijn).. in mijn 3 weken vakantie géén spatje pijn gevoeld en ben weer 1 week terug aan het werk en het gezeur begint weer volop opnieuw.
Ik schaam me ervoor om naar de dokter te gaan omdat het overdag’s nier voorkomt, alleen in de nachten..
We gaan de uren vandaag maar weer aftellen tot ik zo moe word dat ik weer in slaap val.

Je schaamt je ervoor om naar de dokter te gaan? Het is echt niet oké om zoveel pijn te voelen en ik zou snel een afspraak maken, hopelijk is het snel over :).

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-18 16:25

Asvinia schreef:
Aan de persoon achter me in de trein die luidruchtig ging zitten telefoneren. Nu weet ik het levensverhaal van iemand die ik niet eens ken. Doe dat ff of wat zachter, of ergens anders.

Vreselijk is dat :') . Zat een keer achter een meisje die om niks (voor mijn gevoel, ken het hele verhaal natuurlijk niet) ruzie zat te maken met haar vriend via de telefoon. Had de neiging om haar relatie advies te geven haha.

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-18 20:09

Iemand uit mijn klas, waar ik denk ik nog nooit een woord mee heb gewisseld, die de hele tijd probeerde af te kijken bij een toets. Ik bereid me namelijk wel voor :'). Als vrienden dit doen vind ik het niet erg, maar zulke dingen van ‘vreemde’ kan ik echt niet hebben :P .

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-18 18:23

Maar maar maar.. kerst is leuk :# *\%/* :+: (snap wel dat als je er een hekel aan hebt het vervelend is als het al zo vroeg komt).

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-18 10:01

Boompje1985 schreef:
Dat ik in een dipje zit en mn overleden hond erg mis... ;(

:(:)

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 18:28

Amandavd schreef:
Dat ik niet weet wat ik voor mijn vriend moet kopen voor kerst.

Topic openen waar iedereen elkaar kan helpen met kerstcadeautjes verzinnen voor vriend(en)/famile etc.? :) Lijkt me best leuk!

Alaskan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-18 13:39

Niet leuk Anthea, sterkte :(:)

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 20:22

valine schreef:
Aan mijn vriend die momenteel terminaal naast me op de bank zit... ( hij is verkouden :x )

The man flu is ook heftig hoor :j

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 01:04

Mandarijn schreef:
Dat ik morgen afscheid moet nemen van mijn paard en dat de tijd ineens zo vreselijk snel lijkt te gaan. ;(

Sterkte :(:)

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:08

Citaat:
Het ging er meer om dat ze de hele dag de tijd hadden en het precies om 9 uur sochtends moest... en vrijdag is de enige dag dat ik uit kan slapen |(

Ik ergerde me vandaag aan de medewerkers in de nagelsalon. Ja ik weet het, aan komen zetten met een vervelling van mijn slang en vragen of ze die op mijn acryl nagels willen verwerken is nogal raar, maar als je dan zo nieuwsgierig en geschokt ben vraag dan gewoon waarom ik dat wil. Ipv dat ik anderhalf uur lang omringd ben door druk pratende(thaise of Chinees of zo) medewerkers die elke stap wilde zien. Het eind resultaat is prachtig dus ik vergeef het ze maar ik voelde me nogal opgelaten

Ben nu wel beniewd naar een foto :) . Als je dat zou willen laten zien natuurlijk haha.

Alaskan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 17:48

Mooi gedaan inderdaad, creatief ook :)

Alaskan

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-19 09:00

Cayenne schreef:
MarlindeRooz, ik heb hier Johan-Willem in een hoek van de kamer zitten. Misschien wil hij met Herman op stap?

Ik erger me aan de twee egels in de tuin die echt bizarre geluiden maken 's nachts. Het is net alsof er een kudde everzwijnen door de tuin rent. Maar blijkbaar zijn dat paargeluiden? Niet normaal hoeveel herrie ze kunnen maken := Schrok me echt kapot!

Hahaha dit dachten mijn ouders een tijd geleden ook. Waren inderdaad parende egels.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten