Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 11:11

Balen zeg!
Hoop dat je daar kunt werken!

iirrssjjee

Berichten: 5936
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 11:33

Lestrange01 schreef:
Nou blijkbaar willen ze alleen nog maar 15 jarige op mijn afdeling, dus zou ik zodra mijn contract in april afloopt weg moeten. Alleen omdat ik ook ingewerkt ben op de brood afdeling wil mijn leiding gevende ook aan mijn baas vragen of ik na de afloop van mijn contract daar mag werken, omdat ik volgens hun wel heel goed werk. Dit hoor ik maandag of dinsdag, dus ik hoop dat dit kan!


En de overheid maar roepen dat er door de 24-maanden regeling veel meer vaste banen komen... Ja leuk... Maar niet voor mensen van n jaar of 18/19 die in een supermarkt oid werken....

Lieszje
Berichten: 7180
Geregistreerd: 13-10-08

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 11:40

Ik had het geluk dat ik als 21 jarige nog bij de Mc Donalds werd aangenomen voor een bijbaan.
Heb daar na mijn studie nog even parttime gewerkt en daarna even bij de Lidl (was toen 23) omdat ik daar meer zou verdienen.
Maar heb daar best wel een geluk mee gehad..

Jildau

Berichten: 9408
Geregistreerd: 24-07-05
Woonplaats: Reahûs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:10

iirrssjjee schreef:
Lestrange01 schreef:
Nou blijkbaar willen ze alleen nog maar 15 jarige op mijn afdeling, dus zou ik zodra mijn contract in april afloopt weg moeten. Alleen omdat ik ook ingewerkt ben op de brood afdeling wil mijn leiding gevende ook aan mijn baas vragen of ik na de afloop van mijn contract daar mag werken, omdat ik volgens hun wel heel goed werk. Dit hoor ik maandag of dinsdag, dus ik hoop dat dit kan!


En de overheid maar roepen dat er door de 24-maanden regeling veel meer vaste banen komen... Ja leuk... Maar niet voor mensen van n jaar of 18/19 die in een supermarkt oid werken....


Volgens mij ga je er door die regeling alleen maar sneller uit..

Nayomie
Berichten: 32782
Geregistreerd: 31-12-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 12:37

Met 19 jaar kwam ik überhaupt niet eens meer aan de slag in een supermarkt :+

Ik erger me aan mezelf dat ik zelf nog geen duidelijke schets heb gemaakt voor mijn schoolopdracht, waardoor ik nu moet improviseren en dat is best naar :')

lotthje

Berichten: 1214
Geregistreerd: 06-05-17
Woonplaats: Holten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 13:55

Het weer van morgen en geen beschikking hebben tot een binnenbak :roll: Afbeelding

Lestrange01

Berichten: 2807
Geregistreerd: 20-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:08

Nayomie schreef:
Met 19 jaar kwam ik überhaupt niet eens meer aan de slag in een supermarkt :+

Ik erger me aan mezelf dat ik zelf nog geen duidelijke schets heb gemaakt voor mijn schoolopdracht, waardoor ik nu moet improviseren en dat is best naar :')


Nayomie schreef:
Met 19 jaar kwam ik überhaupt niet eens meer aan de slag in een supermarkt :+

Ik erger me aan mezelf dat ik zelf nog geen duidelijke schets heb gemaakt voor mijn schoolopdracht, waardoor ik nu moet improviseren en dat is best naar :')


Daarom hoop ik ook dat ik mag blijven... want ik word binnenkort 19, en als ik in april weg moet dan heb ik daarna examens en vakantie dus dan is het al niet zo aantrekkelijk om me aan te nemen aangezien ik veel vrij moet krijgen.. ik hoopte zo op een vast contract omdat ik mijn werk goed deed en ze een paar collega's laatst ook een vast contract gaven!

Steeph

Berichten: 4346
Geregistreerd: 02-02-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 14:24

Dat ik al voor de vierde keer deze week nat ben geregend op de fiets en dat alles me nu irriteert. De deur die open blijft staan, mijn zware tas, mijn haar en zijn eigen wil, mijn vriend die een domme opmerking maakt. :roll:
Ik weiger om nog naar buiten te gaan dit weekend.

hagelslag
Berichten: 9023
Geregistreerd: 18-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 15:07

Te veel geld uitgegeven bij ej en divoza 8)7

imaudy
Berichten: 5040
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 15:11

Iemand had een <|- achter de auto gebonden en reed zo over de openbare weg.

GaitMonster

Berichten: 3180
Geregistreerd: 23-06-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:27

Hele middag aan de studie, slaat mijn pc op hol. Alles blijft knipperen en verspringen. Ben bang dat het heel wat uurtjes werk voor niks is geweest, wilde het net op gaan slaan. Wat ik normaal tig keer doe en nu net even niet. |o |o

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:38

Staleigenaar. Ik ga de opleiding aspirant instructeur volgen, dus ik moet het springen oefenen. Dat heb ik minstens 2 jaar niet gedaan. Ik mocht een paard pakken, eentje die ik nog nooit eerder heb gereden. Hij liep super, en na 2 weigeringen sprong hij ook top. Maar de staleigenaar weet mij meteen de grond in te boren door te zeggen dat ik flink springlessen moet nemen want hij weigerde en ik moest wel 5 of 6 hindernissen achter elkaar springen. Ja, ik weet dat ik geen springruiter ben, dat ik het gevoel moet terugvinden. En nee ik ga niet na 2 jaar direct een parcours springen.

Mijn hele positieve gevoel en zelfvertrouwen *poef* weg

Nyaleti

Berichten: 6137
Geregistreerd: 05-04-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:43

Dat er weer gezeik bij is gekomen en dat de emmer doet overlopen mentaal. Heb hier alleen totaal geen plekje waar ik even rustig echt alleen kan zijn en de persoon bij wie ik altijd alles kwijt kan raak ik ook kwijt.
Wil niet opgeven aan m'n grote droom maar naar huis is echt de beste optie.

Ineke2

Berichten: 33115
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:44

Ik vind het knap van je dat je op een onbekend paard voor jou stapt er na 2 x weigeren nog vol vertrouwen durft te springen en dat dat vervolgens goed ging.

Echt heel knap, van mij krijg je daarom een dik compliment *\o/*

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 18:46

Ineke2 schreef:
Ik vind het knap van je dat je op een onbekend paard voor jou stapt er na 2 x weigeren nog vol vertrouwen durft te springen en dat dat vervolgens goed ging.

Echt heel knap, van mij krijg je daarom een dik compliment *\o/*


Echt zo, van mij ook. Goed gedaan!

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:13

casperzazoe schreef:
Dat er weer gezeik bij is gekomen en dat de emmer doet overlopen mentaal. Heb hier alleen totaal geen plekje waar ik even rustig echt alleen kan zijn en de persoon bij wie ik altijd alles kwijt kan raak ik ook kwijt.
Wil niet opgeven aan m'n grote droom maar naar huis is echt de beste optie.


Dikke knuffel!

Dat mijn hond net heeft overgegeven en ik mij dus weer de hele avond zorgen ga maken.

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 101731
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:16

Ik heb mij geërgerd aan het vreselijke weer. :x
Zo is wandelen met paardlief buiten niet zo fijn..wind en regen en koud...bah.
Laat het maar snel zomer worden...

jumpyhorse

Berichten: 1846
Geregistreerd: 14-11-15
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:30

Mijn paard heeft me volledig ondergespetterd met modder... dressuur aan de hand was miss geen goed idee in n natte bak..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:54

Dat een collega van mijn man me maar blijft smsen, wat een lef :=

Marocje
Berichten: 5606
Geregistreerd: 26-03-11
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 20:54

Een ongeduldige automobilist: Het goot echt en reed op een 30km weggetje. Moeder stak ruim voor mij over op de fiets. Ik hield wat in, maar haar kind stopte dus. Ik hield nog meer in en gebaarde dat zij erachteraan kon gaan.

Vanaf de andere kan kwam een jochie aanlopen dus ik ging maar even stilstaan zodat hij ook gauw kon oversteken. Het was erg rustig op de weg en had alleen een auto achter me. Wat doet ie? Haalt mij gewoon in.. gelukkig was het jongetje net aan de overkant, weet niet of de automobilist hem wel gezien had.

Nouja, beetje ongeduld dus, snap dat niet zo goed want hij/zij zat toch droog. 100 meter verder slaat diezelfde auto een straat in om vervolgens achteruit te draaien en weer terug te rijden: wat nou tijdwinst?

xDenies

Berichten: 13495
Geregistreerd: 29-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 21:02

Amandavd schreef:
Dikke knuffel!

Dat mijn hond net heeft overgegeven en ik mij dus weer de hele avond zorgen ga maken.


Temperatuur wel oké?

Independence
Berichten: 1378
Geregistreerd: 05-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 21:13

lieveli schreef:
Ineke2 schreef:
Ik vind het knap van je dat je op een onbekend paard voor jou stapt er na 2 x weigeren nog vol vertrouwen durft te springen en dat dat vervolgens goed ging.

Echt heel knap, van mij krijg je daarom een dik compliment *\o/*


Echt zo, van mij ook. Goed gedaan!

Dank :) Ik probeer het ook van me af te zetten en het positieve vast te houden

brittien
Berichten: 267
Geregistreerd: 29-08-17

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 22:32

Aan het feit dat ik de sims 4 wilde kopen want ik zag gister of eergisteren dat er een actie was dat hij voor 10 euro was, maar het blijkt dat de actie net voorbij is :\

Amandavd
Berichten: 12105
Geregistreerd: 04-05-06
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:16

xDenies schreef:
Amandavd schreef:
Dikke knuffel!

Dat mijn hond net heeft overgegeven en ik mij dus weer de hele avond zorgen ga maken.


Temperatuur wel oké?


Niet gemeten, moet nog steeds zo'n ding halen. Maar ze voelt zich verder oke en is zichzelf.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-19 23:26

Dat ik vanmorgen een flinke stroomklap kreeg van de draad bij de paddocks. Ik probeerde mijn schoenen redelijk droog te houden, weidegenootje van pony loopt alles helemaal kapot bij de ingang. Al gevraagd of we het konden omdraaien dat we niet door de diepste blub hoeven; "nee want ze doet het toch wel".
En dus ook aan mezelf dat ik een paar weken geleden geen regenlaarzen heb gekocht. Mijn schoenen alsnog smerig, natte sokken en een pijnlijke reet.

En aan mijn vriend. Blijkbaar moet ik zijn hand vasthouden tijdens het shoppen terwijl ik al de hele week roep dat ik dit weekend aan school moet. Ik was gewoon even lekker bij de paarden, tijd uit het oog verloren. Gewoon even gezellige me-time gehad. En nu ben ik de boeman :roll: