Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
deksel

Berichten: 3782
Geregistreerd: 16-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:03

Ik ging koekjes bakken.
Afbeelding
Toen had ik er nog zin in. Had ze er per ongeluk niet uitgehaald.
Resultaat:
Afbeelding
Ze zijn echt heel goor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:04

Omg Lee ik heb helemaal gemist dat je weer zwanger was!! Zal ik dit keer wél op kraamvisite komen? Prop je Ootje nog even in een romper en kunnen we ook doen alsof die nog baby is.

Gefeliciteerd <3

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:04

lieveli schreef:
Lekker bezig! Burgerschap klinkt als iets wat ik had moeten volgen, dan was ik nu niet zo verrot geweest :')


Geloof mij burgerschap steek je niks van op :')
Je leert over de politiek en hoe je moet stemmen. Of in welke sociale groep je hoort.


Ik weet ook wel dat het beter is dat ik ga. Maar iedereen in mijn klas is zo veel beter het is gewoon irritant. Ik kan nog geen rechte lijn stikken en zij wel.
En stage moet achter de naaimachine iets wat ik zo ben gaan haten. Ik haat gewoon deze hele opleiding. Praktijk is poedersuiker en zo niet mijn ding.
Soms zou ik willen dat ik wel achterlijk was dan hoefde ik geen diploma te halen.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:05

lieveli schreef:
Komt door mijn hormonen, had ik vorige zwangerschap ook. Over 6 maanden kan iedereen weer de paasei krijgen *D



WAacht wat?! Dit heb ik ook gemist :oo ik mis echt teveel van jou de laatste tijd! Van harte gefeliciteerd! super leuk <3

theadora99

Berichten: 3632
Geregistreerd: 26-05-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:09

Dat ik kotsmisselijk ben, me echt heel slecht voel maar niet ziek kan melden en dus zo moet werken... en morgen ook niet ziek mag melden ivm balans :(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:10

Dat geslijm van sommige mensen
:r

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:12

lieveli schreef:
Komt door mijn hormonen, had ik vorige zwangerschap ook. Over 6 maanden kan iedereen weer de paasei krijgen *D


Made my day _O-

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:16

Lau schreef:
Ik weet ook wel dat het beter is dat ik ga. Maar iedereen in mijn klas is zo veel beter het is gewoon irritant. Ik kan nog geen rechte lijn stikken en zij wel.
En stage moet achter de naaimachine iets wat ik zo ben gaan haten. Ik haat gewoon deze hele opleiding. Praktijk is poedersuiker en zo niet mijn ding.
Soms zou ik willen dat ik wel achterlijk was dan hoefde ik geen diploma te halen.


Je bent achterlijk maar gewoon niet achterlijk genoeg :(:)

Lau, dat naaien is geen hogere wiskunde, maar je moet wel kilometers maken. Een volte rijd je ook eerst 10.000 keer ei- vormig, tot het lukt.

En als je jezelf vergelijkt met anderen kom je zelden beter uit, daarom moet je dat dus niet doen. Jij leert op je eigen tempo.

Dank iedereen!

Tica.. moi?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:21

lieveli schreef:
Lau schreef:
Ik weet ook wel dat het beter is dat ik ga. Maar iedereen in mijn klas is zo veel beter het is gewoon irritant. Ik kan nog geen rechte lijn stikken en zij wel.
En stage moet achter de naaimachine iets wat ik zo ben gaan haten. Ik haat gewoon deze hele opleiding. Praktijk is poedersuiker en zo niet mijn ding.
Soms zou ik willen dat ik wel achterlijk was dan hoefde ik geen diploma te halen.


Je bent achterlijk maar gewoon niet achterlijk genoeg :(:)

Lau, dat naaien is geen hogere wiskunde, maar je moet wel kilometers maken. Een volte rijd je ook eerst 10.000 keer ei- vormig, tot het lukt.

En als je jezelf vergelijkt met anderen kom je zelden beter uit, daarom moet je dat dus niet doen. Jij leert op je eigen tempo.

Dank iedereen!

Tica.. moi?


Zo voelt het wel :')
My gawd I suck..... ik ga gewoon bidden dat ik een rijke vent vind.

En gefeliciteerd met je zwangerschap <3

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:23

Heb Je zelf een machine?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:26

lieveli schreef:
Heb Je zelf een machine?


Nee, Puur omdat ik nu al weet hoe dat gaat. Heb ook de ruimte niet. :')


bid dat ik 21+ test haal dan kan ik een andere opleiding doen

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:27

Een machine helpt echt, je mag ook hier oefenen?

Lau

Berichten: 16669
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:38

lieveli schreef:
Een machine helpt echt, je mag ook hier oefenen?


Nee jo ik wil jou niet opzadelen met mijn frustratie is niet goed voor de baby :+

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:42

Ik ken jou natuurlijk niet maar wel een klein beetje van bokt. Maar wat supertof dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Ik stelde bij jou heel iemand anders voor :')

Boompje1985

Berichten: 5445
Geregistreerd: 23-09-11
Woonplaats: Arnhem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 17:56

Mn kat op de sukkel(abses onder der oog)... al 2 bezoeken aan de DA verder, abses is via der neus open gesprongen, rotzooi kan eruit tis nu afwachten wat de antibiotica en pijnstiller doet. ;(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 18:17

lieveli schreef:
Tica.. moi?


He?
Nee, buiten-Bokt-mensen.

Loeky01
Berichten: 7315
Geregistreerd: 25-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:53

Dat ik voor de feestdagen de smid belde, maar hij had net een week vrij. Groot gelijk, beste man werkt hard, die heeft het ook nodig. Maar nu krijg ik hem steeds of niet te pakken of heeft hij zijn agenda niet bij de hand :+. Gelukkig liggen alle ijzers er nog onder en groeien de voetjes niet zo hard, maar zou het toch wel fijn vinden als hij een keertje komt :')

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 19:56

Anoniem schreef:
MarcoBorsato schreef:
Tica.. moi?


He?
Nee, buiten-Bokt-mensen.


Omg ik voelde me aangesproken _O-

Jikkeee schreef:
Dat ik voor de feestdagen de smid belde, maar hij had net een week vrij. Groot gelijk, beste man werkt hard, die heeft het ook nodig. Maar nu krijg ik hem steeds of niet te pakken of heeft hij zijn agenda niet bij de hand :+. Gelukkig liggen alle ijzers er nog onder en groeien de voetjes niet zo hard, maar zou het toch wel fijn vinden als hij een keertje komt :')


Ja dat is ook irritant!

Boompje1985 schreef:
Mn kat op de sukkel(abses onder der oog)... al 2 bezoeken aan de DA verder, abses is via der neus open gesprongen, rotzooi kan eruit tis nu afwachten wat de antibiotica en pijnstiller doet. ;(


Beterschap :(

amado7 schreef:
Ik ken jou natuurlijk niet maar wel een klein beetje van bokt. Maar wat supertof dat je weer zwanger bent. Gefeliciteerd! Ik stelde bij jou heel iemand anders voor :')


Neeee vertel!

Lau schreef:
MarcoBorsato schreef:
Een machine helpt echt, je mag ook hier oefenen?


Nee jo ik wil jou niet opzadelen met mijn frustratie is niet goed voor de baby :+


Uitnodiging staat!

Malbec
Berichten: 1948
Geregistreerd: 09-06-10
Woonplaats: Gorinchem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:07

Lieveli, gefeliciteerd!
Hoop dat je je genen doorvoert - wat ben jij geniaal zeg, in je manier van reageren hahaha *\o/*

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:14

<3

Ineke2

Berichten: 33109
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 20:25

Pff er gaan nu ( zojuist zelfs) nog bommen af hier ( vuurwerk)

Blackberry28

Berichten: 2969
Geregistreerd: 22-07-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:41

Dat je verplicht een appelflap moet eten, terwijl je niet hoeft omdat je net hebt gegeten en anders aan de lijn bent volgens die persoon -:(- .......

Waarom is alles verplicht en niet vrijblijvend en moet je overal een grondig excuus voor hebben tegenwoordig? Ik beslis graag zelf over mijn eigen kostbare vrije tijd en wat en hoeveel ik eet...

Urbanus

Berichten: 44946
Geregistreerd: 05-02-08
Woonplaats: Tollembeek

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:46

Schuif de flap maar door Flap. Nomssss!

marley93

Berichten: 6031
Geregistreerd: 07-07-12
Woonplaats: Koog aan de Zaan

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:48

Dat de audio van mijn laptop net niet lekker gaat met Netflix, en de muziek en stemmen dus even hard zijn.
Spoiler:
Gelukkig ken ik de vroege afleveringen van Sherlock zo ongeveer uit mijn hoofd dus ik mis niks. :')

Amira_
Berichten: 5199
Geregistreerd: 05-05-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-19 23:56

flappie28 schreef:
Dat je verplicht een appelflap moet eten, terwijl je niet hoeft omdat je net hebt gegeten en anders aan de lijn bent volgens die persoon -:(- .......

Waarom is alles verplicht en niet vrijblijvend en moet je overal een grondig excuus voor hebben tegenwoordig? Ik beslis graag zelf over mijn eigen kostbare vrije tijd en wat en hoeveel ik eet...

Ohhh dat vind ik ook heel irritant! Als ik iets niet wil eten, eet ik het niet en dat betekent niet gelijk dat ik op dieet ben.